marcis Posted December 16, 2007 Share Posted December 16, 2007 Czy ktoś kto przerabiał kółka rozrządu na regulowane mógłby przyblizyć sprawe? Mam 2 od starego silnika, nie wyglądają źle ale nie wiem czy nie lepiej kupić nowych, co Wy sądzicie? Interesują mnie konkretne wymiary i oczywiście cena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 Powiem CI że ja za przerobienie zębatek na regulowane w firmie Grabowski Motor Sport wydełem 400zł. Jak byś chciał to o stówkę drożej mogę ci odstąpić moje profesjonalne zębatki z podziałką i na imbusa, fotka poniżej przedstawia dokładnie je: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcis Posted December 17, 2007 Author Share Posted December 17, 2007 Hmm to miały byc bardziej odległe plany, narazie czeka mnie wydech bo sie rozleciał a trzeba cos rozwojowego sklecic, ale jesli trochę poczekaja to się dogadamy Ciężko o tak profi robote za 100... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 Jak byś chciał to o stówkę drożej mogę ci odstąpić moje profesjonalne zębatki z podziałką i na imbusa Ciężko o tak profi robote za 100... Wiesz ja doczytałem że o 100 drożej niż kosztowały... a ile w sumie :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 już poprawilem posta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcis Posted December 19, 2007 Author Share Posted December 19, 2007 A ja zrozumiałem że o 100 drożej za sztukę od nowych, pożyjemy zobaczymy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 Jak coś to mogę je wysłać ustawione w specyfikacji podobnej jaką ustawiłem u MITCHa i Yarco, u nich wyszło coś takiego: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sami Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 z ebaya za 400zl sciagnalem... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bodek_n14 Posted December 20, 2007 Share Posted December 20, 2007 Kuba, nie samymi kółkami doszliście do tych mocy. Same kółka dadzą ile? 4-5-6KM? Co jednak nie neguje, że kręcenie duuużo poprawi i warto to robić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 22, 2007 Share Posted December 22, 2007 z ebaya za 400zl sciagnalem... U mnie nie czekasz masz dziś i to od ręki. Silniki zmodyfikowane, na wykresach widać to co dało kręcenie, w seryjnym silniku też sporo idzie poprawić, o czym może świadczyć to co się zmieniło w czerwonej po wymianie silnika na seryjny z P11... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zibibabiboo Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Witam kolegów. Czy regulowane kółka rozrządu maja sens w przypadku kiedy w silniku v6 24v sa tylko 2 kola rozrzadu tzn.:koło jest tylko na pierwszym wałku, a jeden wałek napedza drugi za pomoca zebatki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Witam kolegów. Czy regulowane kółka rozrządu maja sens w przypadku kiedy w silniku v6 24v sa tylko 2 kola rozrzadu tzn.:koło jest tylko na pierwszym wałku, a jeden wałek napedza drugi za pomoca zebatki powiedz o jakim V6 mowisz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zibibabiboo Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Mam na mysli 3VZ-FE z Toyoty Camry 3.0 V6 24v [ Dodano: Wto 14 Paź, 2008 20:31 ] http://i286.photobucket.com/albums/ll117/z...iboo/3vz-fe.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 slyszalem ze jest to niebezpieczne jesli rozrzad napedzany jest paskiem. na lancuchu masz 100% gwarancje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zibibabiboo Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 A do wiekszosci Hond mozna kupic takie kola a sa napedzane paskiem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 bzdura slyszalem ze jest to niebezpieczne jesli rozrzad napedzany jest paskiem. na lancuchu masz 100% gwarancje i evo i b serie hondowskie sa na pasku i jakos zyją Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 bzdura slyszalem ze jest to niebezpieczne jesli rozrzad napedzany jest paskiem. na lancuchu masz 100% gwarancje i evo i b serie hondowskie sa na pasku i jakos zyją wez pod uwage ze honda to nie samochod :diabel: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted October 19, 2008 Share Posted October 19, 2008 chyba tylko dla Ciebie :027: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek Posted February 14, 2009 Share Posted February 14, 2009 no Coobcio wskoczyła zębatka ustawiona według twoich zaleceń i tak dupo hamownia mówi że w przedziale 3tys w wzwyż jest sporo lepiej naprawdę według mnie przekroczyłem 120KM i 160Nm oczywiście hamownia prawdę powie jedyny duży minus to bardzo pogorszyły się wolne obroty i na Bp i LPG falują doś mocno :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xkarol Posted February 15, 2009 Share Posted February 15, 2009 pogorszyły się wolne obroty i na Bp i LPG falują doś mocno A ruszales zaplon ? ja tak mialem przy za bardzo przyspieszonym zaplonie ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 15, 2009 Share Posted February 15, 2009 Tomaszek, i będą falowały... po to w sentrze jest VTC który dopiero uruchamia się powyżej 1050obr.min... a na wolnych jest wałek cofniety i chodzi motor równo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek Posted February 15, 2009 Share Posted February 15, 2009 pogorszyły się wolne obroty i na Bp i LPG falują doś mocno A ruszales zaplon ? ja tak mialem przy za bardzo przyspieszonym zaplonie ... a tak ruszałem i jak próbowałem cofać to było jeszcze gorzej... Coobcio będzie musiał wystroić mi zapłon SMT6 jeszcze raz Tomaszek, i będą falowały... po to w sentrze jest VTC który dopiero uruchamia się powyżej 1050obr.min... a na wolnych jest wałek cofniety i chodzi motor równo no właśnie :/ na wolnych chodzi jak traktor kurcze mogłem choć o jeden stopień zrobić mniej :diabel: ALE za to wrażenia z jazdy bezcenne :one: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.