Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Regulowane kółka rozrządu SR20DE


marcis
 Share

Recommended Posts

Czy ktoś kto przerabiał kółka rozrządu na regulowane mógłby przyblizyć sprawe?

Mam 2 od starego silnika, nie wyglądają źle ale nie wiem czy nie lepiej kupić nowych, co Wy sądzicie?

Interesują mnie konkretne wymiary i oczywiście cena :)

Link to comment
Share on other sites

Powiem CI że ja za przerobienie zębatek na regulowane w firmie Grabowski Motor Sport wydełem 400zł.

Jak byś chciał to o stówkę drożej mogę ci odstąpić moje profesjonalne zębatki z podziałką i na imbusa, fotka poniżej przedstawia dokładnie je:

22112007841.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hmm to miały byc bardziej odległe plany, narazie czeka mnie wydech bo sie rozleciał a trzeba cos rozwojowego sklecic, ale jesli trochę poczekaja to się dogadamy ;) Ciężko o tak profi robote za 100...

Link to comment
Share on other sites

Jak byś chciał to o stówkę drożej mogę ci odstąpić moje profesjonalne zębatki z podziałką i na imbusa

 

Ciężko o tak profi robote za 100...

 

Wiesz ja doczytałem że o 100 drożej niż kosztowały... a ile w sumie :?:

Link to comment
Share on other sites

A ja zrozumiałem że o 100 drożej za sztukę od nowych, pożyjemy zobaczymy ;)

Link to comment
Share on other sites

Jak coś to mogę je wysłać ustawione w specyfikacji podobnej jaką ustawiłem u MITCHa i Yarco, u nich wyszło coś takiego:

sunny_1.jpg

wykres_10_2007.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kuba, nie samymi kółkami doszliście do tych mocy. Same kółka dadzą ile? 4-5-6KM? Co jednak nie neguje, że kręcenie duuużo poprawi i warto to robić.

Link to comment
Share on other sites

z ebaya za 400zl sciagnalem...

U mnie nie czekasz masz dziś i to od ręki.

 

Silniki zmodyfikowane, na wykresach widać to co dało kręcenie, w seryjnym silniku też sporo idzie poprawić, o czym może świadczyć to co się zmieniło w czerwonej po wymianie silnika na seryjny z P11...

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
Guest zibibabiboo

Witam kolegów. Czy regulowane kółka rozrządu maja sens w przypadku kiedy w silniku v6 24v sa tylko 2 kola rozrzadu tzn.:koło jest tylko na pierwszym wałku, a jeden wałek napedza drugi za pomoca zebatki

Link to comment
Share on other sites

Witam kolegów. Czy regulowane kółka rozrządu maja sens w przypadku kiedy w silniku v6 24v sa tylko 2 kola rozrzadu tzn.:koło jest tylko na pierwszym wałku, a jeden wałek napedza drugi za pomoca zebatki

 

powiedz o jakim V6 mowisz

Link to comment
Share on other sites

bzdura

slyszalem ze jest to niebezpieczne jesli rozrzad napedzany jest paskiem. na lancuchu masz 100% gwarancje

 

i evo i b serie hondowskie sa na pasku i jakos zyją :)

Link to comment
Share on other sites

bzdura
slyszalem ze jest to niebezpieczne jesli rozrzad napedzany jest paskiem. na lancuchu masz 100% gwarancje

 

i evo i b serie hondowskie sa na pasku i jakos zyją :)

 

wez pod uwage ze honda to nie samochod :diabel:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

no Coobcio wskoczyła zębatka ustawiona według twoich zaleceń i tak

dupo hamownia mówi że w przedziale 3tys w wzwyż jest sporo lepiej naprawdę według mnie przekroczyłem 120KM i 160Nm oczywiście hamownia prawdę powie :)

jedyny duży minus to bardzo pogorszyły się wolne obroty i na Bp i LPG falują doś mocno :/

Link to comment
Share on other sites

pogorszyły się wolne obroty i na Bp i LPG falują doś mocno
A ruszales zaplon ? ja tak mialem przy za bardzo przyspieszonym zaplonie ...
Link to comment
Share on other sites

Tomaszek, i będą falowały... po to w sentrze jest VTC który dopiero uruchamia się powyżej 1050obr.min... a na wolnych jest wałek cofniety i chodzi motor równo :D

Link to comment
Share on other sites

pogorszyły się wolne obroty i na Bp i LPG falują doś mocno
A ruszales zaplon ? ja tak mialem przy za bardzo przyspieszonym zaplonie ...

 

a tak ruszałem i jak próbowałem cofać to było jeszcze gorzej...

Coobcio będzie musiał wystroić mi zapłon SMT6 jeszcze raz

 

 

Tomaszek, i będą falowały... po to w sentrze jest VTC który dopiero uruchamia się powyżej 1050obr.min... a na wolnych jest wałek cofniety i chodzi motor równo :D

 

no właśnie :/ na wolnych chodzi jak traktor kurcze mogłem choć o jeden stopień zrobić mniej :diabel:

ALE za to wrażenia z jazdy bezcenne :one:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...