marcis Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 Czy ktoś kto przerabiał kółka rozrządu na regulowane mógłby przyblizyć sprawe? Mam 2 od starego silnika, nie wyglądają źle ale nie wiem czy nie lepiej kupić nowych, co Wy sądzicie? Interesują mnie konkretne wymiary i oczywiście cena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 Powiem CI że ja za przerobienie zębatek na regulowane w firmie Grabowski Motor Sport wydełem 400zł. Jak byś chciał to o stówkę drożej mogę ci odstąpić moje profesjonalne zębatki z podziałką i na imbusa, fotka poniżej przedstawia dokładnie je: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcis Opublikowano 17 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 Hmm to miały byc bardziej odległe plany, narazie czeka mnie wydech bo sie rozleciał a trzeba cos rozwojowego sklecic, ale jesli trochę poczekaja to się dogadamy Ciężko o tak profi robote za 100... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 Jak byś chciał to o stówkę drożej mogę ci odstąpić moje profesjonalne zębatki z podziałką i na imbusa Ciężko o tak profi robote za 100... Wiesz ja doczytałem że o 100 drożej niż kosztowały... a ile w sumie :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 już poprawilem posta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcis Opublikowano 19 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 A ja zrozumiałem że o 100 drożej za sztukę od nowych, pożyjemy zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 Jak coś to mogę je wysłać ustawione w specyfikacji podobnej jaką ustawiłem u MITCHa i Yarco, u nich wyszło coś takiego: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 z ebaya za 400zl sciagnalem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 Kuba, nie samymi kółkami doszliście do tych mocy. Same kółka dadzą ile? 4-5-6KM? Co jednak nie neguje, że kręcenie duuużo poprawi i warto to robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 z ebaya za 400zl sciagnalem... U mnie nie czekasz masz dziś i to od ręki. Silniki zmodyfikowane, na wykresach widać to co dało kręcenie, w seryjnym silniku też sporo idzie poprawić, o czym może świadczyć to co się zmieniło w czerwonej po wymianie silnika na seryjny z P11... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibibabiboo Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Witam kolegów. Czy regulowane kółka rozrządu maja sens w przypadku kiedy w silniku v6 24v sa tylko 2 kola rozrzadu tzn.:koło jest tylko na pierwszym wałku, a jeden wałek napedza drugi za pomoca zebatki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Witam kolegów. Czy regulowane kółka rozrządu maja sens w przypadku kiedy w silniku v6 24v sa tylko 2 kola rozrzadu tzn.:koło jest tylko na pierwszym wałku, a jeden wałek napedza drugi za pomoca zebatki powiedz o jakim V6 mowisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibibabiboo Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Mam na mysli 3VZ-FE z Toyoty Camry 3.0 V6 24v [ Dodano: Wto 14 Paź, 2008 20:31 ] http://i286.photobucket.com/albums/ll117/z...iboo/3vz-fe.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 slyszalem ze jest to niebezpieczne jesli rozrzad napedzany jest paskiem. na lancuchu masz 100% gwarancje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibibabiboo Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 A do wiekszosci Hond mozna kupic takie kola a sa napedzane paskiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 bzdura slyszalem ze jest to niebezpieczne jesli rozrzad napedzany jest paskiem. na lancuchu masz 100% gwarancje i evo i b serie hondowskie sa na pasku i jakos zyją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 bzdura slyszalem ze jest to niebezpieczne jesli rozrzad napedzany jest paskiem. na lancuchu masz 100% gwarancje i evo i b serie hondowskie sa na pasku i jakos zyją wez pod uwage ze honda to nie samochod :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 chyba tylko dla Ciebie :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 no Coobcio wskoczyła zębatka ustawiona według twoich zaleceń i tak dupo hamownia mówi że w przedziale 3tys w wzwyż jest sporo lepiej naprawdę według mnie przekroczyłem 120KM i 160Nm oczywiście hamownia prawdę powie jedyny duży minus to bardzo pogorszyły się wolne obroty i na Bp i LPG falują doś mocno :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xkarol Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 pogorszyły się wolne obroty i na Bp i LPG falują doś mocno A ruszales zaplon ? ja tak mialem przy za bardzo przyspieszonym zaplonie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Tomaszek, i będą falowały... po to w sentrze jest VTC który dopiero uruchamia się powyżej 1050obr.min... a na wolnych jest wałek cofniety i chodzi motor równo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 pogorszyły się wolne obroty i na Bp i LPG falują doś mocno A ruszales zaplon ? ja tak mialem przy za bardzo przyspieszonym zaplonie ... a tak ruszałem i jak próbowałem cofać to było jeszcze gorzej... Coobcio będzie musiał wystroić mi zapłon SMT6 jeszcze raz Tomaszek, i będą falowały... po to w sentrze jest VTC który dopiero uruchamia się powyżej 1050obr.min... a na wolnych jest wałek cofniety i chodzi motor równo no właśnie :/ na wolnych chodzi jak traktor kurcze mogłem choć o jeden stopień zrobić mniej :diabel: ALE za to wrażenia z jazdy bezcenne :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.