Guest ROKI Posted December 16, 2007 Share Posted December 16, 2007 W sobote po 190km skonczyl mi sie gaz (butla 34L) jezdze tez troche na benzynie, opowiem od poczatku. Stalem na pol position na swistlach obok civic no to cyk na benzynke , zielone - I, II, III do odciecia potem V i na LPG bo juz spokojnie, dojechalem do swiatel OK ze swiatel juz nie jedzie wolne obroty trzyma ale wcisne gaz i sie dlawi - strasznie smierdzi gazem i nie jezdzi na LPG :/ z parownika smierdzi gazem jak go obwachiwalem, czy to jego koniec???? Do spalania rzedu 16 sie przyzwyczailem (obroty do 3500, czasem ale rzadko do 5000) na benzynie tak jak wczesniej OK tylko gaz nie bangla :/ Mial ktos cos takiego?????? Dodam posiadam CAI+stozek+Blos Moze zna ktos dobrego gazownika co zna sie na blos (chociaz wie co to jest) z Warszawy (najlepiej okolice Targówka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sznurek Posted December 16, 2007 Share Posted December 16, 2007 dużo pali nawet normalnie 16l Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarkk Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 a może masz mało gazu ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Snafu Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 jeśli śmierdzi gazem w okolicy parownika to sprawdź czy nie spadła gumowy wąż (lub jest nie szczelny) łączący BLOSA z parownikiem. jeśli tam jest ok to wygląda na to że masz walniętą membranę w parowniku i gaz wydostaje się na zewnątrz :/ zostaje jedynie regeneracja lub wymiana parownika :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ROKI Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 Zanabylem droga kupna-sprzedazy parownik Lovato, namiary na hurtownie rzecz jasna dostalem od Coobcia :one: pojechalem i wziolem, jutro wymieniam :sylwester: (jakby kogos interesowal adres: Fiszera 14/18 Rembertow cena 250zl taki jak mialem 100kW) [ Dodano: Pon 31 Gru, 2007 10:19 ] Zamontowalem (nawet nic nie popsulem) normalnie jak nowka sztuka, zchowuje sie jak na benzynie (oprocz osiagow) spalanie "spadlo" do 15,5 LPG. krece do max 4000obr/min Po rozmontowaniu starego okazalo sie ze membrana jest peknieta, nie byla jakos sztywna wszystko chodzilo OK tylko pekla :/ wymienie membrane i bedzie zapasowy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.