PltnikVratko Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Witaj MonteChristo, Plusy i minusy autka na przykład znajdziesz opisane w tych wątkach: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=36023 ; http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=25756 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=3697 Ale myślę, że już masz wszystko prześledzone i przeczytane Decyzja którą podejmujesz jest dobra. Autko jest ciekawe i warte zainteresowania, nie jest popularne jak RAV lub CRV, ale ma to coś.. :one: Trudno się wypowiedzieć i doradzić, bo jeszcze nim nie jeżdżę, auto mam odebrać w połowie sierpnia. Długo się zastanawiałem nad wyborem pomiędzy RAV, CRV, Outlander, Nitro.. i jakieś tam inne.. i po przeanalizowaniu artykułów, opinii użytkowników, prześledzenia całego fora dyskusyjnego, własnych spotkań z wyżej wymienionymi pojazdami.. wybrałyśmy z żoną X-Traila. Jedną wielką zaletą, która się rzuca w oczy to wielki bagażnik. Mam małe dziecko, przewożenie wózka, się zrobiło uciążliwe. I do Traila zapakowanie wózka nie stanowi żadnego problemu, mieści się w osi pojazdu i w poprzek, bez składania siedzeń, lub innych kombinacji (na życzenie będę mógł dorzucić w przyszłości zdjęcie poglądowe). W CRV i Outlanderze, żeby włożyć wózek w osi, musisz przesuwać fotele, czym ograniczasz miejsce pasażerowi na nogi. To takie spostrzeżenie. W innym wątku się zastanawiasz nad benzynowym silnikiem lub dieslem. Podobno, takiemu autku przystaję silnik diesla, ale na pewno też dobrze sobie radzi w benzynie. Tutaj się zastanów nad względami ekonomicznymi użytkowania.. Bo chyba jesteś normalnym użytkownikiem i nie będziesz się bawił za bardzo w ekstrem.. Wspominasz, że myślisz o dobrze wyposażonym Trailu o modelu Elegance, powinien zadowolić twoje potrzeby.. Życzę ci przemyślanej decyzji (decyzji z korzyścią na rzecz Xa) i dużo zadowolenia z nowego nabytku w stajni. Vratko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MonteChristo Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 a kolega wybral PB czy ON ? A jakby tak wsadzic sekwencje do PB koszty leca wtedy duuuzoo, ale wlasnie pewnie sa lub jest wiele ale. Ktos podpowie jeszcze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PltnikVratko Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Witam, Kolega wybrał ON. Chyba ze względów ekonomicznych i jakiegoś tam przekonania, że do takiego auta pasuje ON. Do tej pory jeździłem, i jeszcze jeżdżę na PB, w sumie nie jest źle, ale motor jest głośny przy wyższych obrotach a przy niskich ”leniwy”. Pomyślałem, że ON będzie w sam raz do tego samochodu i spalanie nie powinno być jakieś tam zabójcze... Wybór PB i ON, to jest w tej chwili chyba tylko według upodobania samego właściciela. Są ludzie zakochani w dieslach i benzynowy silnik w samochodzie... za żadne skarby świata.. I jest też na odwrót.. Następna rzecz: silnik na PB możesz zagazować, ale to są też koszty.., które możesz na przykład przeznaczyć, na zakup samochodu z silnikiem diesla, lub samochód na PB i lepiej wyposażony. Kwestie wyboru samochodu z dieslem, lub benzyną musisz dokonać całkowicie sam.. I na pewno będziesz ze swojej decyzji zadowolony.. co ci życzę.. Daj później znać jak się „sprawa” potoczyła. Szerokości życzy Vratko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MonteChristo Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Dzieki Vratko. Wiesz ja jestem mlody jeszcze (27) to bedzie moj pierwszy samodzielny zakup auta. Na ktore ciezko zapracowalem. A ze troche jezdze po trasie to nie chce przeplacac. jak mam przejechac 100 km za 46 pln na PB i na ON tyle samo to sprawa sama sie narzuca wybrac PB i zagazowac. i jechac za 23 pln na 100 km:) licze ze srednie zuzycie bedzie w granicach 10 litrow. No, ale tu sie jeszcze rozchodzi potem o jakosc i bezawaryjnosc pracy motoru, czy na gazie nie zajade go za bardzo itp. (uszczelki,wycieki, pierdoly itp). Poza tym chcialem sie czegos dowiedziec o tym aucie wiecej ale od wlascicieli. Czy gdzies im cos cieknie, czy ogladajac silnik na cos zwrocic szczegolna uwage ? itp. Wiecie w sprawach TOYOTY corolli do moglbym poemat komus takiemu zdecydowanemu na nią, ale chcacemu sie dowiedziec czegos wiecej o samochodzie i uzytkowaniu napisać. Dlatego tu jestem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PltnikVratko Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Witam, Jesteśmy w podobnej sytuacji, też ciężko musiałem zapracować na takie auto. I była to dla mnie „mozolna” decyzja. Mam nadzieję, że właściwa, ale to się pokaże mam nadzieję, że za parę lat. A ze troche jezdze po trasie to nie chce przeplacac. jak mam przejechac 100 km za 46 pln na PB i na ON tyle samo to sprawa sama sie narzuca wybrac PB i zagazowac. i jechac za 23 pln na 100 km:) licze ze srednie zuzycie bedzie w granicach 10 litrow. Tutaj sam sobie odpowiedziałeś i zdecydowałesz . Przeczytałem całe forum z zakładki X-Trail od deski do deski.. można się dużo dowiedzieć.. Vratko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.