ogr Posted December 22, 2007 Share Posted December 22, 2007 Witam, po ustawieniu pokrętła nawiewu na nogi i twarz lub na twarz z prawego wylotu ( od szyby) i prawego środkowego leci zimne powietrze . Z odpowiednich wylotów od kierowcy ciepłe. Sytuacja taka ma miejsce niezaleznie na jakiej prędkości jest ustawiony nawiew 1,2,3 czy 4. Z nagrzewaniem silnika nie mam problemu trochę to trwa ale jak sie nagrzeje to wskazówka stabilnie stoi w połowie skali. Czy miał ktoś podobny problem lub ktoś wie jak to wyeliminować, od zcego zacząć sprawdzanie i jaka moze być tego przyczyna. dzięki za pomoc. pozdrawiam i składam wszystkim najlepsze świąteczne życzenia spełnienia marzeń i pomyślności. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bodek_n14 Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 Mam to samo w Sunnym tylko nie sprawdzałem czy z prawego również leci zimne powietrze. Przy ustawieniu nawiewu nogi/szyba z lewego leci ciepłe a ze środkowego leci zimne. Myślałem, że ten typ tak ma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
And482 Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 heh mam to samo polecam zamknac te nawiewy z ktorych leci zimne powietrze :) wiekszosc aut starszych ma taki problem w zime :D bo latem wiadomo powietrze jest cieple :diabel2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ogr Posted December 23, 2007 Author Share Posted December 23, 2007 po ustawieniu pokrętła nawiewu na nogi i twarz lub na twarz z prawego wylotu ( od szyby) i prawego środkowego leci zimne powietrze . Z odpowiednich wylotów od kierowcy ciepłe. Sytuacja taka ma miejsce niezaleznie na jakiej prędkości jest ustawiony nawiew 1,2,3 czy 4. Sprostowanie, coś dziś porobiłem oczywoście nie za bardzo wiem co ale po nagrzaniu sie silnika (na postoju) z dwóch środkowych nawiewów i lewego skrajnego leci ciepłe powietrze natomiast z prawego skrajnego leci zimne. Czy za taki stan rzeczy nie jest odpowiedzialna jakaś przepustnica sterujaca nawiewem? Nie przestawia się w odpowiednie położenie lub coś wtym stylu? Czy jest możliwość zlokalizowania tego w warunkach parkingowo- podwórkowych ( jestem bez doświadczenia) czy lepiej do jakiegoś mechanika z tym się udac. Nie ukrywam, że wolałbym się tym zająć samemu ze względów finansowych. dzięki za pomoc i pozdrawiam [ Dodano: Wto 25 Gru, 2007 20:07 ] dzięki sprawa wyeliminowana. temat zamknięty Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.