Guest hot Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 No wiec przyszło na wymianę termostatu... jest jeszcze gorzej... niż było (P11,97,1.6) Było: Silnik non stop zimny (wskazówka ledwo ponad stan zimnego), zero ogrzewania (ledwo co). Po: Wentylatory na chłodnicy chodzą jak powinny, woda sie w chłodnicy gotuje na zwykłej jeździe, wskazówka temp. wchodzi mocno na czerwone pole. Mam takze instalke gazową. Na gaz nie przełącza (mimo ze powinno)...ale czasem przełączy.... i sie dusi... na postoju obroty spadają prawie do wyłączenia silnika.... great.... wskazówka tempa juz chodzi ale pieknie od zera do maxa... jakieś sugestie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwy77 Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 moze uszczelka pod glowica walnela :?: ubywa Ci plynu :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bomber Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 a czy podczas wymiany termostatu nie wypiąłeś przewodów z jakiegoś urządzonka,czy czujnika?wychylanie się na maxa wskazówki szybkościomerza może być powodowane brakiem gdzieś masy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hot Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 tu chodzi o wskazówkę czujnika tempa - wchodzi na czerwone bo... no bo jest gorący. Z płynem ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piektor Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 jakieś sugestie? zapowietrzony układ chłodzenia, źle założony termostat i uszkodzony termostat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bandi Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 może odpowietrzyc układ trzeba, spuszczałeś wodę z układu do wymiany termostatu?masz w tej chwili ogrzewanie gdy wskażnik wchodzi na czerwone? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maacieq Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 nie znam sie na gazie za bardzo, ale sekwencja deycuje o przerzuceniu gdy temp. jest ok, z tego wniosek że któryś czujnik niedomaga, skoro termostat jest ok to może masz przypchany układ, sprawdź czy cała chłodnica jest gorąca czy tylko część, tylko te obroty... nie dymi ci na biało?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hot Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 wiecie, ja tego sam nie zakładałem... mechanik w punkcie gdzie sie robią głównie nissany. 1. obrazek (wyżej) - po 10 minutach postoju i załączeniu silnika - zero ogrzewania - obroty jak widać (na benzynie). 2. obrazek (niżej) - postój po chwilowej jeździe... ;p Dodatkowe efekty - dźwięk lekkiego bulgotania ;p woda była spuszczana, dolewana po, był kręcony przed oddaniem przez dobre 10minut - prawidłowo się rozgrzewał. Wszystko zaczęło sie następnego dnia po postoju nocnym - zupełnie inny samochód. Leje sie mniej wiecej z miejsca gdzie jest czujnik.... zaje.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maacieq Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 obroty masz ok... jeśli napewno ten termostat otwiera obieg i cała ciepła chłodnica i wentylatory ok to wyglada na jakieś zapowietrzenie albo poszła pompa wody?? sprawdź stan paska bo woda może tylko grawitacyjnie krążyć... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hot Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 chłodnica zimna... dziwne..a wenty sie czasem załączają.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maacieq Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 może cjest gdzieś zator i nie idzie dalej a tylko do czujnika dochodzi... albo termostat nie puszcza, albo ta pompa właśnie sprawdzić dokąd przewody są ciepłe itd czy jak odkrecisz korek chlodnicy to czy gorąco tam itd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bandi Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 a przewódy nie są gdzięś zgniecone zagięte? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hot Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 zobaczymy rano u tego co to robił ;p ale niezbyt jestem happy i to jeszcze przed swietami.wrrr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zwolcio Posted December 31, 2007 Share Posted December 31, 2007 tak mi się teraz przypomniało. Jeśli Ci wymieniali termostat to pewnie płyn spuścili. Sąsiadowi się przed zimą zachciało wymienić płyn w chłodnicy w renault laguna... pojechał do zakładu gdzie zmieniają oleje i płyny i tam mu dolali koncentrat zamiast wymienić płyn. powiedzieli że potem może być problem z odpowietrzeniem bo miewali już takie przypadki w lagunach. może ci gość źle coś odpowietrzył albo coś źle zamontował. Ja w tej samej stacji byłem co sąsiad z laguną i mi płyn wymienili od ręki. Jeszcze odessali ze zbiornika wyrównawczego resztki bo nie dało się tego wylać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemek Posted January 1, 2008 Share Posted January 1, 2008 Ja niedawno też miałem problem z chłodzeniem. Wyciągałem przepustnicę do czyszczenia i nie zabezpieczyłem przewodu doprowadzającego płyn z chłodnicy. Po prostu przewodzik opadł i wyciekło sporo płynu i w konsekwencji układ się zapowietrzył. Objawy były takie, że po nagrzaniu w ogóle nie dało się jechać, cały czas nie miał mocy. Po odpowietrzeniu - jak ręką odjął. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szynszyl Posted January 1, 2008 Share Posted January 1, 2008 sa 3 rozwiazania przy problemie z samochodem: 1. jade do mechanika i mam pretensje do niego 2. nie jade do mechanika i pretensje mam do siebie samego 3. jade do mechanika, gubie paragon i mam pretensje do siebie. skorzystaj z 1 rozwiazania. zapłaciłeś - masz prawo żądać tego, za co zapłaciłeś Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.