Gość hot Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 No wiec przyszło na wymianę termostatu... jest jeszcze gorzej... niż było (P11,97,1.6) Było: Silnik non stop zimny (wskazówka ledwo ponad stan zimnego), zero ogrzewania (ledwo co). Po: Wentylatory na chłodnicy chodzą jak powinny, woda sie w chłodnicy gotuje na zwykłej jeździe, wskazówka temp. wchodzi mocno na czerwone pole. Mam takze instalke gazową. Na gaz nie przełącza (mimo ze powinno)...ale czasem przełączy.... i sie dusi... na postoju obroty spadają prawie do wyłączenia silnika.... great.... wskazówka tempa juz chodzi ale pieknie od zera do maxa... jakieś sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy77 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 moze uszczelka pod glowica walnela :?: ubywa Ci plynu :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bomber Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 a czy podczas wymiany termostatu nie wypiąłeś przewodów z jakiegoś urządzonka,czy czujnika?wychylanie się na maxa wskazówki szybkościomerza może być powodowane brakiem gdzieś masy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hot Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 tu chodzi o wskazówkę czujnika tempa - wchodzi na czerwone bo... no bo jest gorący. Z płynem ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 jakieś sugestie? zapowietrzony układ chłodzenia, źle założony termostat i uszkodzony termostat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandi Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 może odpowietrzyc układ trzeba, spuszczałeś wodę z układu do wymiany termostatu?masz w tej chwili ogrzewanie gdy wskażnik wchodzi na czerwone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 nie znam sie na gazie za bardzo, ale sekwencja deycuje o przerzuceniu gdy temp. jest ok, z tego wniosek że któryś czujnik niedomaga, skoro termostat jest ok to może masz przypchany układ, sprawdź czy cała chłodnica jest gorąca czy tylko część, tylko te obroty... nie dymi ci na biało?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hot Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 wiecie, ja tego sam nie zakładałem... mechanik w punkcie gdzie sie robią głównie nissany. 1. obrazek (wyżej) - po 10 minutach postoju i załączeniu silnika - zero ogrzewania - obroty jak widać (na benzynie). 2. obrazek (niżej) - postój po chwilowej jeździe... ;p Dodatkowe efekty - dźwięk lekkiego bulgotania ;p woda była spuszczana, dolewana po, był kręcony przed oddaniem przez dobre 10minut - prawidłowo się rozgrzewał. Wszystko zaczęło sie następnego dnia po postoju nocnym - zupełnie inny samochód. Leje sie mniej wiecej z miejsca gdzie jest czujnik.... zaje.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 obroty masz ok... jeśli napewno ten termostat otwiera obieg i cała ciepła chłodnica i wentylatory ok to wyglada na jakieś zapowietrzenie albo poszła pompa wody?? sprawdź stan paska bo woda może tylko grawitacyjnie krążyć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hot Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 chłodnica zimna... dziwne..a wenty sie czasem załączają.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 może cjest gdzieś zator i nie idzie dalej a tylko do czujnika dochodzi... albo termostat nie puszcza, albo ta pompa właśnie sprawdzić dokąd przewody są ciepłe itd czy jak odkrecisz korek chlodnicy to czy gorąco tam itd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandi Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 a przewódy nie są gdzięś zgniecone zagięte? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hot Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 zobaczymy rano u tego co to robił ;p ale niezbyt jestem happy i to jeszcze przed swietami.wrrr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 tak mi się teraz przypomniało. Jeśli Ci wymieniali termostat to pewnie płyn spuścili. Sąsiadowi się przed zimą zachciało wymienić płyn w chłodnicy w renault laguna... pojechał do zakładu gdzie zmieniają oleje i płyny i tam mu dolali koncentrat zamiast wymienić płyn. powiedzieli że potem może być problem z odpowietrzeniem bo miewali już takie przypadki w lagunach. może ci gość źle coś odpowietrzył albo coś źle zamontował. Ja w tej samej stacji byłem co sąsiad z laguną i mi płyn wymienili od ręki. Jeszcze odessali ze zbiornika wyrównawczego resztki bo nie dało się tego wylać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 Ja niedawno też miałem problem z chłodzeniem. Wyciągałem przepustnicę do czyszczenia i nie zabezpieczyłem przewodu doprowadzającego płyn z chłodnicy. Po prostu przewodzik opadł i wyciekło sporo płynu i w konsekwencji układ się zapowietrzył. Objawy były takie, że po nagrzaniu w ogóle nie dało się jechać, cały czas nie miał mocy. Po odpowietrzeniu - jak ręką odjął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 sa 3 rozwiazania przy problemie z samochodem: 1. jade do mechanika i mam pretensje do niego 2. nie jade do mechanika i pretensje mam do siebie samego 3. jade do mechanika, gubie paragon i mam pretensje do siebie. skorzystaj z 1 rozwiazania. zapłaciłeś - masz prawo żądać tego, za co zapłaciłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.