Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] wymiana silnika w almerze


Gość miechwin
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jestem ciekaw ilu osobom padł silnik w almerze po ok 20 tys przebiegu

przeglądałem forum i jak do tej pory nikt nie robił takiej statystyki

wpisujcie się ludzie zobaczymy ilu nas jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znaczy samochód prawie nówka? oO 20 tysi...znaczy straszny niefart...a co z gwarancją? nie obejmuje nic takiego? jak dawno kupowane autko?

 

ja się tam bardzo nie znam ale przyczyn mogło być wiele i to nie musi być wina jakiejś wady wrodzonej silnika:) i gaz to pomyłka(to tylko moje skromne zdanie)...gdyby producenci chcieli żeby samochód jeździł na lpg to taki by zrobili(chyba że to fabrycznie??? nie znam się:))

edit: oO google mówi że samochody z fabrycznym gazem istnieją oO imo to dla mnie nadal pomyłka :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprowadziłem auto lekko stuknięte od hansa niestety bez gwarancji

przebieg przy kupnie (autentyk bez cofania i ściemy) 3500 km

nawet jeśli gaz mógłby być przyczyną

to po 10 tys ? by silnik padł

jeśli gaz skraca żywotność silnika to niech silnik padnie po 150 tys

ok i tak się opłaci

ale po 20 k

tragedia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chcę bronić nissana bo swojego mam od miesiąca:)

kupując używane auto naprawdę nigdy nie możesz być pewien co bierzesz...po wielu rozmowach z mechanikami i znajomymi, po czytaniu fajnych artykułów wiem że auto spod ręki "artysty" mechanika, blacharza będzie wyglądało i sprawowało się znacznie lepiej niż spod igły :D ja nie mam pojęcia co z moim...mam nadzieję że miałem szczęście:)