Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] Problem z obrotami sa za wysokie


Guest Zbszek
 Share

Recommended Posts

Guest Zbszek

Witam.Mam od niedawna primere i coś jest z obrotami Są za wysokie ,próbowałem je zmniejszyć ale to nic.Podejrzewam Ze może to być niewyłanczające się ssanie i jeszcze jedno czy przełączniki nadmuchu są podświetlane??????????

Link to comment
Share on other sites

dolacze sie do tematu. u mnie jest taki problem:

1. jak silnik jest zimny np. po nocy i odpalam auto to zalancza sie ssanie obroty wchodza na 1500 auto chwile pracuje obroty spadaja do 1000 obr i jest stabilni,

2. wystarczy po tej chwili przegazowac auto albo kawalek przejechac i silnik zaczyna szarpac, spadac z obrotow i gasnac, dzieje sie tak dopuki nie zlapie temp. tak ok 70 stopni,

3. od 70 do 85 stopni /tak ok./ silnik chodzi nierowno ale juz nim tak nie szarpie i nie gasnie,

4. po uzyskaniu temperatury 90 st. silnik pracuje rowno, ale wystarczy ze postoi na mrozie z 5 - 10 min. i znowu zaczyna nim szarpac dopuki nie nagrzeje sie znowu do 90 st.

5. czy ktos wie co z tym fantem zrobic? dlaczego w temp. przejsciowej tak sie zachowuje /? moze u kogos juz tak bylo?

Link to comment
Share on other sites

Guest Zbszek

Dzięki za podpowiedź.Określę co się dzieję.Tak jak i kolega Dybek pisze po rozgrzaniu obroty spadna jakby automatycznie a po dodaniu gazu znów wzrastają.Robiłem małą regulację śrubą od obrotów,zmniejszyłem i było ok. przejechałem kilka metrów i znów to samo.Nie wiem czy nie będę żałował tego zakupu.Jeszcze jedno po montażu gazu wracałem do chaty to był strasznie słaby,czy to może przez gaz?chyba niemożliwe.

 

[ Dodano: Pią 04 Sty, 2008 22:41 ]

Czy przełączniki nawiewu powinny być podświetlane?

Link to comment
Share on other sites

Guest automaniac

Witam :one:

Koledzy ZBSZEK i DYBEK.Miałem podobne akcje w innych samochodach na gaz.Co prawda nie szarpały,ale gasnęły lub telepały się na niskich obrotach dopóki się silnik nie rozgrzał.A dlaczego?Bo w moim przypadku panowie gazownicy zawsze regulowali mi gaz na rozgrzanym silniku,bo niby tak sie robi.W momencie kiedy ssanie się wyłącza silnik telepie ponieważ jest ustawiona zła dawka powietrza w reduktorze gazu.Wystarczy pokręcić śrubką w reduktorze w prawo lub lewo tak żeby obroty wzrosły,pózniej sprawdzić,czy na rozgrzanym ma prawidłowe obroty.Obroty trzeba to ustawić pośrednio między zimnym,a rozgrzanym silnikiem.Nie wiem,czy to jest u was to,ale można spróbować.Jeżeli chodzi o to że słabo idzie na gazie,to jechac do gazowników i niech robią aż będzie dobrze.Moja PRIMERKA idzie dobrze na benzynie i gazie,praktycznie niezauważalna różnica.

 

pozdrawiam ;)

Link to comment
Share on other sites

dzieki za odpowiedz ja jeszcze zauwazylem u siebie ze mikser ma bardzo mala srednice mniejsza niz w moijej starej primerze i moze przez to na benzynie mi troche go przymula jakby za malo powietrza dostawal - czy to moze byc przyczyna? - chodzi mi o mikser.

Link to comment
Share on other sites

Guest automaniac

Witam.

Reduktor gazu nie ma nic wspólnego z pracą silnika na benzynie.Ma on tylko wpływ na pracę silnika na gazie.Spróbuj zrobić tak jak opisałem a jak nie to do gazowników i opisać im wszystko niech oni walczą.

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest marceli

Do Zbszek

 

Czy przełączniki nawiewu powinny być podświetlane?

 

....oczywiście że tak.

 

Do dybek

dzieki za odpowiedz ja jeszcze zauwazylem u siebie ze mikser ma bardzo mala srednice mniejsza niz w moijej starej primerze i moze przez to na benzynie mi troche go przymula jakby za malo powietrza dostawal - czy to moze byc przyczyna? - chodzi mi o mikser.

 

Pewnie że tak,mikser standardowo zmniejsza dolot a jak masz jeszcze mniejszy tak jak piszesz to go jeszcze bardziej zdławili.

Link to comment
Share on other sites

Guest Zbszek

Czy nie uważacie że te obroty to może być nie wyłanczające się ssanie,ponieważ dziś się przejechałem i próbowałem dać mu w pedał a on idzie jakby do połowy obrotów potem lekkie zdławienie i znów idzie.Na gazie to już wo gule jest słaby.

Link to comment
Share on other sites

Guest marceli
Czy nie uważacie że te obroty to może być nie wyłanczające się ssanie,ponieważ dziś się przejechałem i próbowałem dać mu w pedał a on idzie jakby do połowy obrotów potem lekkie zdławienie i znów idzie.

 

Jeśli po rozgrzaniu nadal Ci trzyma wysokie to moze byc i to ze sie nie wyłącza to ssanie.Co do zdławienia to nie powinien tego mieć na Pb napewno choć ja mam tak że jak jezdze na Pb i wdepne "do deski" to do 3500 obr idzie,a potem ma lekkie tarpniecie i znów idzie ale dużo lepiej.Ale ja to sobie tłumaczę otwarciem II przelotu w gażniku :)

 

Na gazie to już wo gule jest słaby.

 

Skoro masz gaz swieżo po montażu to sie nie zastanawiaj tylko wracaj do nich i niech ustawiają,ma być ok i to ich obowiazek zeby tak było.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...