Guest Zbszek Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 Witam.Mam od niedawna primere i coś jest z obrotami Są za wysokie ,próbowałem je zmniejszyć ale to nic.Podejrzewam Ze może to być niewyłanczające się ssanie i jeszcze jedno czy przełączniki nadmuchu są podświetlane?????????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maacieq Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 1.jakie są te obroty :?: 2.są ale często się przepalają Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Janusz_ Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 Okreśł co Ci się dokładnie dzieje z obrotami - tak btw może tu znajdziesz odp. na swoje pytanie http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ghlight=#360303 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dybek Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 dolacze sie do tematu. u mnie jest taki problem: 1. jak silnik jest zimny np. po nocy i odpalam auto to zalancza sie ssanie obroty wchodza na 1500 auto chwile pracuje obroty spadaja do 1000 obr i jest stabilni, 2. wystarczy po tej chwili przegazowac auto albo kawalek przejechac i silnik zaczyna szarpac, spadac z obrotow i gasnac, dzieje sie tak dopuki nie zlapie temp. tak ok 70 stopni, 3. od 70 do 85 stopni /tak ok./ silnik chodzi nierowno ale juz nim tak nie szarpie i nie gasnie, 4. po uzyskaniu temperatury 90 st. silnik pracuje rowno, ale wystarczy ze postoi na mrozie z 5 - 10 min. i znowu zaczyna nim szarpac dopuki nie nagrzeje sie znowu do 90 st. 5. czy ktos wie co z tym fantem zrobic? dlaczego w temp. przejsciowej tak sie zachowuje /? moze u kogos juz tak bylo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zbszek Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 Dzięki za podpowiedź.Określę co się dzieję.Tak jak i kolega Dybek pisze po rozgrzaniu obroty spadna jakby automatycznie a po dodaniu gazu znów wzrastają.Robiłem małą regulację śrubą od obrotów,zmniejszyłem i było ok. przejechałem kilka metrów i znów to samo.Nie wiem czy nie będę żałował tego zakupu.Jeszcze jedno po montażu gazu wracałem do chaty to był strasznie słaby,czy to może przez gaz?chyba niemożliwe. [ Dodano: Pią 04 Sty, 2008 22:41 ] Czy przełączniki nawiewu powinny być podświetlane? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest automaniac Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 Witam :one: Koledzy ZBSZEK i DYBEK.Miałem podobne akcje w innych samochodach na gaz.Co prawda nie szarpały,ale gasnęły lub telepały się na niskich obrotach dopóki się silnik nie rozgrzał.A dlaczego?Bo w moim przypadku panowie gazownicy zawsze regulowali mi gaz na rozgrzanym silniku,bo niby tak sie robi.W momencie kiedy ssanie się wyłącza silnik telepie ponieważ jest ustawiona zła dawka powietrza w reduktorze gazu.Wystarczy pokręcić śrubką w reduktorze w prawo lub lewo tak żeby obroty wzrosły,pózniej sprawdzić,czy na rozgrzanym ma prawidłowe obroty.Obroty trzeba to ustawić pośrednio między zimnym,a rozgrzanym silnikiem.Nie wiem,czy to jest u was to,ale można spróbować.Jeżeli chodzi o to że słabo idzie na gazie,to jechac do gazowników i niech robią aż będzie dobrze.Moja PRIMERKA idzie dobrze na benzynie i gazie,praktycznie niezauważalna różnica. pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dybek Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 dzieki za odpowiedz ja jeszcze zauwazylem u siebie ze mikser ma bardzo mala srednice mniejsza niz w moijej starej primerze i moze przez to na benzynie mi troche go przymula jakby za malo powietrza dostawal - czy to moze byc przyczyna? - chodzi mi o mikser. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest automaniac Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Witam. Reduktor gazu nie ma nic wspólnego z pracą silnika na benzynie.Ma on tylko wpływ na pracę silnika na gazie.Spróbuj zrobić tak jak opisałem a jak nie to do gazowników i opisać im wszystko niech oni walczą. pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marceli Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Do Zbszek Czy przełączniki nawiewu powinny być podświetlane? ....oczywiście że tak. Do dybek dzieki za odpowiedz ja jeszcze zauwazylem u siebie ze mikser ma bardzo mala srednice mniejsza niz w moijej starej primerze i moze przez to na benzynie mi troche go przymula jakby za malo powietrza dostawal - czy to moze byc przyczyna? - chodzi mi o mikser. Pewnie że tak,mikser standardowo zmniejsza dolot a jak masz jeszcze mniejszy tak jak piszesz to go jeszcze bardziej zdławili. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zbszek Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Czy nie uważacie że te obroty to może być nie wyłanczające się ssanie,ponieważ dziś się przejechałem i próbowałem dać mu w pedał a on idzie jakby do połowy obrotów potem lekkie zdławienie i znów idzie.Na gazie to już wo gule jest słaby. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marceli Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Czy nie uważacie że te obroty to może być nie wyłanczające się ssanie,ponieważ dziś się przejechałem i próbowałem dać mu w pedał a on idzie jakby do połowy obrotów potem lekkie zdławienie i znów idzie. Jeśli po rozgrzaniu nadal Ci trzyma wysokie to moze byc i to ze sie nie wyłącza to ssanie.Co do zdławienia to nie powinien tego mieć na Pb napewno choć ja mam tak że jak jezdze na Pb i wdepne "do deski" to do 3500 obr idzie,a potem ma lekkie tarpniecie i znów idzie ale dużo lepiej.Ale ja to sobie tłumaczę otwarciem II przelotu w gażniku Na gazie to już wo gule jest słaby. Skoro masz gaz swieżo po montażu to sie nie zastanawiaj tylko wracaj do nich i niech ustawiają,ma być ok i to ich obowiazek zeby tak było. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.