silver Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 witam, troche nie jestem zadowolony z jakosci swiecenia oryginalnych ksenonow w primerce mam porownanie do drugiego auta ale tam mam palniki 6000 K - no i soczewki czy to po prostu soczewki robia robote ?? mimo ze w p12 sa oryginalne palniki - 4300 K to swieca slabiej niz te 6000 K - czy az taka bedzie rownica na korzysc soczewek ? druga sprawa - jak wysoko mozna max podniesc ustawienie ksenonow w p12 ?? probowalem na maxa wyregulowac pokretla na silniczkach sterujacych ale efekt jest taki, ze faktycznie wiazka sie podnosci ale - nie swieca w kosmos ( w drugim aucie jak podniose na maxa to sie nie da jechac - tak oslepiaja innych uzytkownikow) - czyzby to byla wina ukladu samopoziomujacego - co da wyciagniecie wtyczki z tego ukadu ( przy okazji - umieszczenie tego ukladu w lewym tylnym nadkolu to porazka ) - czy pozniesie sie snop swiatla czy opadnie ?? - pewnie opadnie ;] jakie macie wrazenia - ja na razie nie jestem z tych ksenonow zadowolony w 100% - wiadomo, co do zwyklych lamp halogenowych to nie ma co porownywac - roznica kolosalna... ale... niech moc bedzie z Wami! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dimas Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 a moze po prostu te w p12 juz sie koncza i dlatego sa slabsze. tez to kiedys porownywalem z kumplem ktory ma omege na soczewach i faktycznie jak stoja i patrzy sie z zewnatrz to soczewki swieca jakby lepiej ale w czasie jazdy roznica niezauwazalna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver Opublikowano 6 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 a moze po prostu te w p12 juz sie koncza i dlatego sa slabsze.tez to kiedys porownywalem z kumplem ktory ma omege na soczewach i faktycznie jak stoja i patrzy sie z zewnatrz to soczewki swieca jakby lepiej ale w czasie jazdy roznica niezauwazalna no w sumie to bedzie nieglugo mialo 5 lat uzywania - troche jest.... w sumie ale lampy swieca jeszcze na bialo.. jak sie zaczna wypalac to robia sie rozowe i calkiem padaja... chyba, ze jest inna sprawa - plastik lamp jest albo brudny od srodka albo po prostu zzolk... czy ktos rozbieral lampy, zeby je przeczyscic w srodku - na pewno bedzie syf.... a co z podnoszeniem - da sie podniesc ksenony w p12 zeby swiecily wysoko ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Aurelius Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Witam, aby nie zakłądać nowego topicu poruszę swój problem w tym. Otóż ostatnio zauważyłem, iż w mojej P12, lewy ksenon zaczął świecić wyraźnie fioletowym światłem. Jest to jednocześnie słabsze światło niż prawidłowe białe w prawym. Teraz nie wiem, czy to po prostu objaw, że ksenon się kończy i trzeba go wymienić, czy to jakaś usterka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dimas Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 u mnie jak zaczäl swiecic na fioletowo (rano przed trasa 700km)to po godzinie juz jechalem na jednym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Aurelius Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 u mnie jak zaczäl swiecic na fioletowo (rano przed trasa 700km)to po godzinie juz jechalem na jednym. ...czyli mam rozumieć, iż jego czas dobiega końca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver Opublikowano 14 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Aurelius, maja swiecic tak samo, jak ktorys zmienia kolor na fioletowy/czerwony ciemny i slabiej swieci - powoli pada lampy wyladowczej - musisz kupic dwie, bo to sie parami wymienia ktos kiedys pisal, ze oryginalnie osram-y ida, ale philipsy tez dobre, panie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Aurelius Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Dzięki, teraz tak (wybaczcie, ale jestem zielony w tym temacie ksenonów) mam zakupić rozumiem żarniki ksenonowe. W serwisie pytałem się, to podali mi takie parametry żarówki D2R 85V 35W; Nie wiem jednak jaka temperatura(współczynnik K). Mam p12 hatchbak 1,8 visia z 2003r. z oryginalnymi ksenonami. Aha w ASO cena jednego, jak zrozumiałem żarnika z wymianą to ok. 550 zł. Na allegro widziałem żarniki firmy Osram i Philips do 200 zł, np. D2R 4300 K za 160 zł. W ogóle prosiłbym może o wytłumaczenie, jakie ma znaczenie własnie ten współczynnik K. Czy jeśli jest on wyższy, np. 8000 to jest lepszy efekt, jasniejszy itp.? Czy rzeczywiście muszę wymienić dwie żarówki, aby nie było różnicy w tonie światła? pozdr. i wybaczcie za banalne pytania, jak się niektórym może wydawać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sofaboss Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 4300K to jest światło idealnie białe, 6000K to jest światło błękitne, 8000K niebieskie światło są jeszcze 10000K i 12000K ale to jest..... szkoda pisać... Osobiście polecam 6000K mam takie u siebie i jestem zadowolony.... Orginalnie auto z salonu ma 4300K. Jak będziesz wymieniał to zaleca sie wymieniać parami (jezeli żarówki miales od nowości to jeżeli teraz założyz jedną nową to na 90 bedzie widoczna różnica w kolorze światła). Pozdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver Opublikowano 15 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Aurelius, sofaboss juz wszystko napisal o kolorze, 6000 K to jest kompromis pomiedzy wydajnoscia a kolorem ( fajny niebiesko/fioletowy kolor jest - troche sie wyrozniasz ) a moc swiecenia nie jest znacznie gorsza od fabrycznych 4300 K co do cen pozostaje allegro - chyba, ze gdzies w poblizu masz sklep z podobnymi cenami - ale taka lampa wystarcza na pare lat - ja kupowalem juz pare razy na allegro bo miejscowe sklepy nie byly w stanie takich cen "zrobic" i nigdy nie bylo z zadna lampa problemow... w nissanie mam 4300K ale jak padna to zmieniam na 6000K dobra lampe zostaw sobie na zapas - kupujesz 2 lampy - ASO omijasz z daleka :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Aurelius Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Dzięki za pomoc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver Opublikowano 17 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 co do regulacji - silniczek sterujacy da sie wyciagnac z lampy.... procedura jest taka iz po wylaczeniu auta - silniczki zjezdzaja w dol a po wlaczeniu ustawiaja sie na odpowiednia wysokosc - widocznie dziala wtedy modul obciazenia na tylnej osi... silniczek trzeba wlozyc w prowadnice da sie to latwo zrobic gdy trzpien wyjdzie max. z silniczka - nalezy skrecic regulacja silniczka na min ulozenie swiatel ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.