competer Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Jednopunkt, zadbany, nic mu nie dolega, wszystko sprawne. Jedyne zastrzeżenie to przy mrozie, ochota do gasnięcia po nagłym zrzuceniu na luz podczas jazdy na niedogrzanym silniku. Jestem z Białegostoku i mam tu firmę Lecho. Wiem, że nie jest chwalona, ale mam tam znajomych . Może warto, przy tak bliskim serwisie oddać im autko do przeróbki? Proszę o ewentualne podanie sprawdzonego zakładu na Podlasiu lub Mazowszu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 ja o SR20Di mam najtańszą instalację reduktor Landi Renzo z mikserem + uproszczony komputer (nie szczytuje z sondy lambda) i przejeździłem tym kilka lat i prawie 100tyś km, kilka lat temu za nią dałem 1300zł gdzie wtedy najtańszy wtrysk kosztował moja instalacja x 3. Wadą instalacji z mikserem to zwężka = znaczny spadek mocy do około 105KM na LPG Dzisiaj sytuacja się zmieniła, wtrysk do tego auta masz za o.k 2200zł, a instalację 2Gen o.k 500zł mniej. Jest też inna opcja 2Gen + BLOS + ewentualnie od razu zamiana na kolektor od De/DE + parę prostych zmian lekko tuningowych i masz sporo mocniejszą jednostkę coś około 130KM na gazie zamiast tych 105KM, więcej informacji udzieli Ci coobcio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
competer Opublikowano 6 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Podejrzewam, że kombinowanie z kolektorami, blosami itp wyjdzie cenowo podobnie do sekwencji i o takiej raczej myślę. Nie mam jednak pojęcia co wybrać, aby było jak najlepiej. Kilka setek w jedną czy drugą strone nie robi mi raczej różnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Podejrzewam, że kombinowanie z kolektorami, blosami itp wyjdzie cenowo podobnie do sekwencji i o takiej raczej myślę. Nie mam jednak pojęcia co wybrać, aby było jak najlepiej. Kilka setek w jedną czy drugą strone nie robi mi raczej różnicy. czasami tak czasami nie, przy sekwencji musi być sprawne auto, a nie zawsze tak jest, to sonda lambda to inne pierduły wychodzą. Ja zakładałem gaz w SR20Di w Łapach na końcu ulicy Goździkowskiej, nazwy zakładu nie pamiętam, ale chodzi o.k. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Myślę że instalacja II gen + blos wyjdzie cenowo podobnie do sekwencji. Samą II gen bym odpuścił, przymuli Ci auto i będziesz zły W takiej sytuacji ja bym się nawet nie zastanawiał, pytanie tylko czy sekwencja (wielopunktowy wtrysk gazu) podejdzie do SR20Di (jednopunkt)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 No faktycznie ciekawostka. Sekwencję montuje się zwykle do wielopunktowych wtrysków nad oryginalnymi wtryskiwaczami. W przypadku Di, gdzie jest zupełnie inny kolektor dolotowy ciekawe jaki by to dało efekt mocy. Trzeba by przedyskutować temat z gazownikami (tylko jakimiś kumatymi, a nie schematycznymi monterami). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tjnallpu Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Jak sama nazwa wskazuje sekwencyjny wtrysk gazu montuje sie do sekwencyjnego wtrysku benzyny (ewen. półsekwencji) a nie jednopunktowca. Załóż sobie blosa i będziesz zapierdzielał aż miło. Pozdr... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 No faktycznie ciekawostka. Sekwencję montuje się zwykle do wielopunktowych wtrysków nad oryginalnymi wtryskiwaczami. W przypadku Di, gdzie jest zupełnie inny kolektor dolotowy ciekawe jaki by to dało efekt mocy. Trzeba by przedyskutować temat z gazownikami (tylko jakimiś kumatymi, a nie schematycznymi monterami).Do ciebie tylo II-ga generacja+blos, o sekwencji możesz zapomnieć. Sekwencja zarezerwowana jest dla wielopunktu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
competer Opublikowano 3 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 No i stało się . Grzech śmiertelny popełniłem i mam od kilku tygodni LPG na pokładzie. Dla odkupienia dodałem schładzanie zaworów - jakaś lubrifikacja czy cóś. Jak na razie II gen. faktycznie sprawdza się rewelacyjnie. Jedynie przy przełączaniu potrafi szarpnąć. Spalanie rzekłbym fantastyczne bo identyczne jak przy PB95. Oby tak dalej. Warsztat montujący to http://www.firmy.net/instalacje-gazowe-montaz/el-car-gaz,97WRN.html. Widać, że dobry rzemieślnik i profesjonalista. Tak ładnie poukładanych podzespołów dawno nie widziałem pod swoją maską. Mogę tylko polecić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.