Gość ukaszek Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Witam Mikrusów! Tym razem chcialem zasiegnac waszej rady odnosnie zawieszenia w mojej Micrze... A mianowicie rozchodzi sie o to ze strasznie mi nia rzuca na nierownosciach... Tzn. wjezdzajac nawet przy nieduzej predkosci na dziurki/nierownosci to po pierwsze czuje strasznie jak mi w momencie najechania rzuca kierownica... i ogolnie autko w tej chwili zmienia dosc tor jazdy... trzeba mocno 3mac kierownice i odbic (przy wiekszych predkosciach - tzn nie da sie jechac powyzej 90-100... bo sie po prostu boje ). Luzu na kierownicy nie ma... i tu pytanie - bo podejrzewam ze to amortyzatory (o sprezynach nie wspomne ze na 100 sa do wymiany...) i czy np. moga mi to sprawdzic na diagnostyce w stacji kontroli pojazdow??? Aha - przy najezdzie na nierownosci/dziury (np. nierowny przejazd kolejowy, nierowny wlaz od kanalu na drodze itp...) strasznie sztywno zachowuje sie auto, wlsanie tak jakby w ogole amortyzatory nie pracowaly... po prostu YEB!!! i tyle z frajdy z jazdy... Czy to raczej cos innego niz amorki??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 a jakie masz założone opony :?: Ja mam założone na lato 195/45/13 i one są przyczyną tego, że auto czasem popływa w koleinach i zawiecha wydaje się sztywna. Ogólnie K10 nie są komfortowe jeśli chodzi o przejazdy przez nierówności... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 jakoś koło września robiłem przegląd auta no i zmusiłem diagnostę do zrobienia testu amortyzatorom przód miła 73% tył coś koło 80%. Amorki i tak już miałem zamówione ponieważ chciałem usztywnić micrusa jak się okazało parę dni później podczas wymiany oba przednie amortyzatory ciekły i stawiały minimalny opór podczas ściskania i rozciągania. Wniosek w tym że testy amortyzatorów na starciach diagnostycznych są w ogóle nie wiarygodne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ukaszek Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Opony mam standardowe - 155/70 R13 ... wiec raczej to nie beda opony... [ Dodano: Czw 10 Sty, 2008 14:08 ] Wiec tak - sprawdzilem amortyzatory i o dziwo wsio z nimi jest w porządku... Wiec teraz pozostaje pytanie czy to cos z ukladem kierowniczym - bo nic innego mi na mysl nie przychodzi... koncowka drazka, drazek, lacznik stabilizatora??? Jak to sprawdzic??? [ Dodano: Nie 13 Sty, 2008 22:08 ] Hmmm... bylem sprawdzic zawieszenie w 2 stacjach diagnostycznych - wiem, wiem te badania moga nie byc w 100% wiarygodne ale powiedzmy ze byly - amory nawet nawet, luzow ni mo - po 2gim badaniu gosciu powiedzial ze na 80% w tym wypadku to wina opon - owszem jak bylem podpapowac u wulkanizatora to dziwnie stwierdzil - cytuje "nie podobaja mi sie te opony... cos z nimi jest nie tak" ale nie rozwinal dalej tematu... a szkoda :-( bo teraz nawet nie mam jak sprawdzic czy to rzeczywiscie oponki - ni mom letnich :-( Aaaaaaa :-( Zreszta zauwazylem ze na tych oponach jesli mam male (czytaj zalecane przez producenta) cisnienie w kolach to przy predkosci 60+ slychac dziwne "wycie", jak nabije wiecej powietrza to owe "wycie" traci znacznie na sile... i teraz co to??? :-| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.