silver Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 czy to wieksza rzezba - ile kosztuje czyszczenie EGR u speca ? na pewno mam to zatkane - wiec pasuje wyczyszczyc .... dzieki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 a może ten temat Cię zainteresuje http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2826 Przynajmniej będziesz miał pogląd jak się do tego czyszczenia zabrać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sofaboss Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 ja miałem czyszczone ... a teraz mam to zablokowane czy podwieszone (czyli tak jakby w ogole tego nie było...) A czym sie u Ciebie to objawia skoro piszesz ze napewno masz to zapchane?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver Opublikowano 9 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 z poczytajki forum - opisywali, ze chwilowo zamula auto... u mnie cos takiego sie dzieje - jak jade za kolesiem i nagle przycisne mocniej gaz wtedy na chwile dostaje mula ale jak trzoche poluzuje gaz to moc wraca.... dzieje sie to raz na jakis czas - i nie jest regula - wiec pewnie EGR no chyba, ze brakuje powietrza w dolocie - aha mam powerboxa - bez powerboxa tego nie ma - ale wtedy auto nie jest takie zwawe - wiec jezdze na powerboxie zadny check engine sie nie zapala - nigdy nie zapalal sie - jedynie przy starcie auta ale pozniej gasnie... to tyle moich skromnych wypocin generalnie - auto ciagnie pieknie - ale nie moga za mocno gazu dodac - tak jakby go zalewalo wtedy - i nie ma reguly z tym mulem ... [ Dodano: Sro 09 Sty, 2008 11:32 ] a może ten temat Cię zainteresuje http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2826 Przynajmniej będziesz miał pogląd jak się do tego czyszczenia zabrać... kurde - duzo tego.... a o p12 2.2 cos bylo wspominane tam ? chyba nie... a szkoda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 kurde - duzo tego.... a o p12 2.2 cos bylo wspominane tam ? chyba nie... a szkoda To ogólnie traktuje o EGR (zasada działania i blokowania pewnie jest taka sama lub w większości podobna), a poza tym: a teraz mam to zablokowane czy podwieszone (czyli tak jakby w ogole tego nie było...)ten kolega wie więcej więc pisz do niego na PW. pewnie się dogadacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzingis Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Przemyśl sprawę [ jak zapatrujesz sie na ekologię] ja zatkałem 2groszami na wlocie do zaworu i mam świety spokuj. Decyzja należy do Ciebie co zrobisz, podejrzewam że czyszczenie pomoze na chwilę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver Opublikowano 9 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 dzingis, jakie masz auto, p12 2.2 ? nie wiem jakie sa negatywne objawy zaslepienia egr w tym aucie... zeby ecu nie zaczal glupiec po zaslepieniu EGR-a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 silver, http://pl.wikipedia.org/wiki/System_recyrkulacji_spalin http://www.infosamochody.pl/art,id_m-69,t-...cji-spalin.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver Opublikowano 9 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Piektor, dzieki za info - wszystko jasne jak to dziala itd pytalem o wplyw zaslepienia tego z p12 2.2 silniku bo nie widzialem takiego postu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość clex Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 mozna po prostu wypiac wtyczke od sterowania EGR. gdy u mnie zamulilo EGR jezdzilem na zmiane z wypieta i podlaczona wtyczka i mu przeszlo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver Opublikowano 14 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 clex, dzieki za info generalnie problem zniknal - zmienilem ustawienie powerbox-u i auto lata jak glupie jak zacznie sie cos dziac, to napisze - obecnie nie ma problemu z zamulaniem auta latwo sie rozbiera/czysci EGR w P12 , aby sprawdzic w jakim to jest stanie ?sofaboss, ile placiles za czyszczenie EGR ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sofaboss Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 uuu ja sporo za to placilem ale juz nie pamietam kwoty bo to była jedna z pierwszych żekomych usterek w aucie, a ze w sumie za wszystko zaplacilem ponad 6k to juz nie wiem ile mnie to wyniosło.... Robilem to w Bosch Service Trzebniak Świebodzin i zdecydowanie odradzam warsztat!! ja juz nigdy nic tam nie bede robił!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver Opublikowano 14 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 dobrze, ze jest to forum juz pare zlotych zaoszczedzilem dowiadujac sie tutaj co i jak - oby tak dalej no i okazalo sie, ze raczej EGR mam sprawne.... bo mul sie skonczyl :one: :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sofaboss Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 no akurat z problemami ktore miala moja P12 nikt nie potrafil mi pomoc...;/ Ale teraz wszystko działa i tyle dobrego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver Opublikowano 15 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 fajnie byloby zrobic jakas stronke z opisami porad do p12 - co na taki i taki problem..... naprawa, poprawianie fabryki, itd. zeby nie trzeba bylo tego szukac po forum forma - dowolna jakis doc, pdf z ilustracjami najlepiej do p11 i p10 tez pasuje - ale tu przynajmniej sa jakies ksiazki - do p12 nie widzialem :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość clex Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 jest caly manual serwisowy w PDF, jakies kilkaset stron. w koncu potencjalnymch problemow lub usterek moze byc duzo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver Opublikowano 16 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 nawet pare tysieci - co do elektronicznych usterek - wieszkosc konczy sie podlaczeniem do testera - a go nie mam - i tak naprawde to ciezko sprawdzic czy cos skopane... dobrze, ze jest ale i tak nie ma tam duzej ilosci patentow, ktore tutaj znalazlem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.