Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

SEC vs Stag 300


Guest poszept

Recommended Posts

Guest poszept

Ale dlaczego? W sieci wyczytałem, że SEC to ulepszony Prins. Może to lekka przesada ale podobno jest dobry. O ile wiem to jeden i drugi jest produkowany w Białymstoku. Czy możesz mi podać parę za i przeciw dla obu tych komputerów. Może znasz jakieś strony www gdzie można o nich poczytać?

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest glocek

Witam,

 

Ja mam SECa i sobie bardzo chwalę.

Aczkolwiek nie mam porównania ze STAGiem, więc jest to tylko subiektywna opinia.

 

Jak na razie 25 kkm w 8 miechów i problemów nie było (odpukać).

Link to comment
Share on other sites

Guest poszept

glocek co Ci mówił mechanik na temat tego komputera przed zamontowaniem?Co Cię do niego przekonało? Jakie masz pozostałe elementy instalacji? Ja mogę założyć zestaw z komputerem SEC lub Stag 300, a reszta będzie z firmy Zavoli. Muszę się tylko zdecydować na komputer i dlatego ten wątek powstał. Czy mogę zapytać ile dałeś za swoją instalację?

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Witam. Bardzo dużo zamontowałem tych sterowników w różnych zestawieniach z reduktorami zawoli tomasetto i kme z listwami Valteka matrixa i innymi i uważam że sterownik stag 300 jest bardzo dobrym sterownikiem łatwym w obsłudze malo awaryjnym / bardzo profesjonalny serwis/. Natomiast sterownik Sec Firmy Lecho to już nie to. Naprawdę polecam staga 300 będziesz zadowolony w 100 procentach.

Link to comment
Share on other sites

Sterownik: SEC (4-6 cyl)

Reduktor: KME SILVER

Wtryskiwacze: Valterki żółte 1 Ohm (żółte)

butla w kole 40l.

 

Szczerze nie pamiętam już co mnie przekonało, ale z pewnością nie cena, bo ta w porównaniu ze STAGiem (którego też brałem pod uwagę) różniła się o 100PLN. A i tu pewnie jakbym się uparł na STAGa to by się udało coś urwać z ceny.

 

Jeśli chodzi o pracę auta na tej instalacji nie mam zastrzeżeń, spadków mocy nie zauważam, jakiegoś szarpania, dziwnych odgłosów czy innych anomalii też nie.

 

Zrobiłem 25 kkm i jedyne co było nie tak to zasyfił się trzpień przy elektrozaworze przez co nie było dopływu gazu i przełączał na benzynę. Ale to jest raczej wina kiepskiego gazu (choć tankuję głównie BP i SHELL).

To co może być minusem to dość drogi filtr fazy lotnej (ok. 60PLN) w porównaniu z innymi instalkami.

 

Problem jest też ze wskaźnikiem rezerwy, żeby to poustawiać tak aby pokazywał prawdę, wię kazałem zrobić tak żeby cały czas pokazywał full bo i tak najlepszym wskaźnikiem jest licznik kilometrów.

 

Ja osobiście dokupiłem sobie do instalki kabelek do kompa, a na stronie producenta jest do pobrania darmowe oprogramowanie i można się bawić samemu.

 

Co do innych instalacji to nie mogę się wypowiedzieć bo nie miałem okazji korzystać. Jeden znajowmy ma STAGA 300 i jest zadowolony, inny ma KME i też sobie berdzo chwali. Wydaje mi się iż kluczową rolę odgrywa kwestia umiejętnego montażu i zestrojenia.

 

Co do montażu to ja montowałem u sprawdzonego gazownika(przez rodzinę i znajomych) więc miałem raczej pewność że się zna. Najważniejsze żeby zrobił z głową.

 

Koszt 2400PLN

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...