Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[S13] traci moc na wysokich obrotach


Gość gregorio

Rekomendowane odpowiedzi

witam od pewnego czasu mam problem z silnikiem na wolnych obrotach chodzi jak igla a przy 4000 obr traci moc zaczyna przerywac i nie moze sie zebrac auto stoi u trzeciego mechanika ktory posiada juz dwa identyczne nissany poprzekladal juz polowe czesci od swojego.

wczesniej zawiozlem go do serwisu aut japonskich powymienialui pompe paliwowom i turbine komputer sondy wladowalem niepotzrebnie kase i dalej nic

jesli ktos mial podobny problem to prosze o rade :029:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie lapie Ci gdzies lewego powietrza miedzy turbina a kolektorem dolotowym?

 

Ostatnio natrafilem na ten sam problem przy Audi 200 Avant 2.2 Turbo. Powodem bylo male naciecie na rurze powietrznej pomiedzy turbem i intercoolerem i samochod przy 4200obr/min gubil sie totalnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość EnDrIu WAWA
witam od pewnego czasu mam problem z silnikiem na wolnych obrotach chodzi jak igla a przy 4000 obr traci moc zaczyna przerywac i nie moze sie zebrac auto stoi u trzeciego mechanika ktory posiada juz dwa identyczne nissany poprzekladal juz polowe czesci od swojego.

wczesniej zawiozlem go do serwisu aut japonskich powymienialui pompe paliwowom i turbine komputer sondy wladowalem niepotzrebnie kase i dalej nic

jesli ktos mial podobny problem to prosze o rade :029:

mialem wrecz identyczny problem okazalo sie, ze byla nieszczelnosc w dolocie. Sprawdzales moze AFR? A czy jak pojedziesz przy 4 tysiacach na polotwartej przepustnicy to dochodzi do wyzszych obrotow?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość EnDrIu WAWA
Endriu, czyli podejrzewasz to samo co ja ?? :)
nom :) walczylem z tym dlugo, az ktos ogarniety w temacie zauwazyl, ze mialem zle skrecona turbine :) (wczesniej rozebrany byl caly dolot, sprawdzalismy szczelnosc IC) Okropny problem moze byc wiele miejsc gdzie sp***rza powietrze :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a masz może wskaźnik ciśnienia doładowania?? przydało by się zobaczyć jak ono się kształtuję. kup sobie taki koszt nie większy jak 100zł a przy aucie z turbo to podstawa.... no i z nowym zegarkiem będzie większy lansik :one: jak będziesz miał zegarek to może będzie można szybciej dojśc co jest nie tak

a robiłeś autodiagnostykę kompa??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

To jest dosc powszechny problem, i jest to na 99% nieszczelnosc musisz ja zlokalizowac, jest kilka sposobow.

sprawdz tez przeplywke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...