Gość gregorio Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 witam od pewnego czasu mam problem z silnikiem na wolnych obrotach chodzi jak igla a przy 4000 obr traci moc zaczyna przerywac i nie moze sie zebrac auto stoi u trzeciego mechanika ktory posiada juz dwa identyczne nissany poprzekladal juz polowe czesci od swojego. wczesniej zawiozlem go do serwisu aut japonskich powymienialui pompe paliwowom i turbine komputer sondy wladowalem niepotzrebnie kase i dalej nic jesli ktos mial podobny problem to prosze o rade :029: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Quattro Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 A nie lapie Ci gdzies lewego powietrza miedzy turbina a kolektorem dolotowym? Ostatnio natrafilem na ten sam problem przy Audi 200 Avant 2.2 Turbo. Powodem bylo male naciecie na rurze powietrznej pomiedzy turbem i intercoolerem i samochod przy 4200obr/min gubil sie totalnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 A była sprawdzana pompa paliwowa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 witam od pewnego czasu mam problem z silnikiem na wolnych obrotach chodzi jak igla a przy 4000 obr traci moc zaczyna przerywac i nie moze sie zebrac auto stoi u trzeciego mechanika ktory posiada juz dwa identyczne nissany poprzekladal juz polowe czesci od swojego. wczesniej zawiozlem go do serwisu aut japonskich powymienialui pompe paliwowom i turbine komputer sondy wladowalem niepotzrebnie kase i dalej nic jesli ktos mial podobny problem to prosze o rade :029: mialem wrecz identyczny problem okazalo sie, ze byla nieszczelnosc w dolocie. Sprawdzales moze AFR? A czy jak pojedziesz przy 4 tysiacach na polotwartej przepustnicy to dochodzi do wyzszych obrotow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Quattro Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Endriu, czyli podejrzewasz to samo co ja ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Endriu, czyli podejrzewasz to samo co ja ?? nom walczylem z tym dlugo, az ktos ogarniety w temacie zauwazyl, ze mialem zle skrecona turbine (wczesniej rozebrany byl caly dolot, sprawdzalismy szczelnosc IC) Okropny problem moze byc wiele miejsc gdzie sp***rza powietrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 a masz może wskaźnik ciśnienia doładowania?? przydało by się zobaczyć jak ono się kształtuję. kup sobie taki koszt nie większy jak 100zł a przy aucie z turbo to podstawa.... no i z nowym zegarkiem będzie większy lansik :one: jak będziesz miał zegarek to może będzie można szybciej dojśc co jest nie tak a robiłeś autodiagnostykę kompa?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elmer Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 To jest dosc powszechny problem, i jest to na 99% nieszczelnosc musisz ja zlokalizowac, jest kilka sposobow. sprawdz tez przeplywke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.