Gość stankry Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Witam Ostatnio z mojej almerki 2.0d n15 pocieklo spod maski. Po kazdym postoju na nawirzchni widac kilka kropli oleju. W dodatku kontrolka oleju pali sie jeszcze przez chwile po zapaleniu silnika. Ciekaw jestem skad to moze ciec i ile moze kosztowac naprawa. Mial ktos z Was podobny problem? Moze moglbym cos zasugerowac mechanikowi, moze ktoras z uszczelej ma to do siebie ze traci szczelnosc? Bede wdzieczmny za kazda rade i pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuchar Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Niestety nikt z forumowiczów jasnowidzem nie jest - wejdź pod auto i szukaj wycieku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 To, że kontrolka oleju gaśnie po jakimś czasie to raczej normalne (może dopiero teraz rzuciło Ci się to w oczy). A może puszcza na czujniku ciśnienia... Nie wiem jak dieselach ale w benzynach dość często cieknie na łączeniu skrzynia-silnik. Puszcza któryś simering. pzdr [ Dodano: Nie 13 Sty, 2008 15:17 ] a może masz zbyt luźno przykręcony filtr oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mradom Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Pytanie, czy jest to wyciek z silnika, czy ze skrzyni biegow. Proponuje wjechac na kanal i dokladnie popatrzec. /mr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.