silver Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 witam, czy moga byc jakies negatywne skutki zaslepienia EGR w tych silniczkach ? kolega na forum primery napisal, ze nawet wypinal wtyczke EGR w p12 i nic sie nie dzialo czy jedynie same pozytywy ? dzieki za nfo i niech moc bedzie w Wami :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 jak znam zycie to wywali checka- tam pewnie jest czujnik temperatury recylkurowanych spalin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 daje efekt psychologiczny- tylko bo i tak egr się zamyka przy obciążeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver Opublikowano 23 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 nigdy tego EGR-a nie rozbieralem - pewnie brudny jest - na forum primery pisalem, ze kiedys mialem mula ale okazalo sie, ze to nie wina EGR-a - teraz jest ok poszukam na forum jak sie to rozbiera - ale chyba na kaciku primery nie bylo mowy o 2.2 p12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Ale chyba powinna byc lepsza reakcja na gaz. Np jak na chwile poscimy noge z gazu a potem damu gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 odświeżam temat, ktoś zaślepiał EGR? Jakie efekty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pilot9314 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Ja mam zaślepiony i jedyny efekt taki. że auto raz na jakiś czas ma lekko odczuwalną czkawkę. Trzeba by wymazać jego istnienie w sterowniku silnika takie informacje otrzymałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaweq22 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 po 1 silnik i osprzęt jest ten sam co w n16....Róbcie tak dalej...rozwalicie tłoki. Brakuje mocy i Nm jedynie zostaje dobra hamownia, nie u Mareczka na wsi, co za szopą opornik wlutuje. Po 2 z zaślepionym egrem silnik inaczej pracuje i nie można go wystroić. Dementuje tutejszy mit o zawalonym kolektorze, w mojej padlince jakoś czyściutki dolot jest, a egr przy najmniejszym dodaniu gazu już zaczyna pracować. Przyznaje przerabiałem ten temat sam, a wyniki nic nie warte i jeszcze do tego gorzej mi odpalał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 rozwalimy tłoki a czemu pierwsze słysze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaweq22 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 wiki Skutkiem działania układu jest obniżenie emisji tlenków azotu (NOx) – spowodowane obniżeniem temperatury spalania ubogiej w tlen mieszanki oraz obniżenie emisji HC poprzez ich utlenienie[1]. Do optymalnej pracy układu niezbędne jest odpowiednie dawkowanie ilości spalin dostarczanych do komory spalania, które jest zależne od aktualnego obciążenia silnika (możliwości zubożenia mieszanki). W silnikach o zapłonie iskrowym z powrotem wprowadza się do 25% objętości spalin o temperaturze blisko 650 °C. Natomiast w silnikach o zapłonie samoczynnym do 50%, w wyniku czego temperatura jest ograniczana do 400–450 °C[potrzebne źródło] . W związku z tym wymagane bywa stosowanie dodatkowej chłodnicy spalin. W celu osiągnięcia zadanych parametrów system współpracuje z układem wtryskowym oraz zapłonowym, a także wykorzystuje odczyty z sond tlenu oraz czujników temperatury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 tak ma za zadanie dopalic tlenki azotow obnizyc temperature ale raczej w benzyniakach dizle lubia pracowac w wiekszej ilosci powietrza egr montowano od 90lat a wczesniej nie montowano i tez autka jezdzily bardziej mialo to na celu zmiescic sie w normie emisji spalin a na wolnych obrotach to watpie zeby i w benzyniaku powstala tak wysoka temperatura ktora przepali tłoki bardziej szkodliwe jest podniesienie cisnienia turbo bez zwiekszenia intercoolera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho59 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 (edytowane) Przerabiałem zaślepienie, wywala check engine po kilku kilometrach (nie od razu) nie zauważyłem wiekszych różnic. Aby się do tego jakoś przymierzyć trzeba powiercić otwory w blaszkach którymi zaślepiasz EGR. Mnie się nie chciało kombinować...... Pozdrawiam Edytowane 26 Stycznia 2013 przez krzycho59 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 bo masz pewnie dci to trzeba w koputerze tez usunac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.