Gość Bartecki Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 witam Panowie i Panie o ile sa Jestem od 1,5 roku posidaczem Primery P11.144 a od 4 dni takze MICRy K11 z 2001. Mam pytanie w sprawie przewodow wysokiego napieć dokladnie tych z linku widocznych na zdjeciu z przykladowego silnika http://photos01.allegro.pl/photos/400x300/...53/76/297537680 Czy to sie wymienia ? bo normalnie przewody wysokiego napiecia wygladaja inaczej... ida co cewki zaplonowej a tu sa kostki ktore sie wypina i zostaje cos takiego jak na zdjeciu prosze o info pozdr BF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 W tym silniku nie ma przewodów WN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Andy ma rację każda świeca ma swoją cewkę. Do tych cewek dochodzi tylko sterowanie 12V zwykłymi przewodami. Za to koszt jednej cewki jak strzeli..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukeswirus Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 teraz widze jaki wpływ miał renault na nissana. W normalnej k11 była jedna cewka i wszytsko działało, potem to koszmar, tylko same oryginały jako części zamienne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.