Gość rafal0804 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 witam mam problem. po właczeniu reduktora nie moge właczyc żadnego biegu. auto wtedy stało w miejscu. czey ktos miał juz taki problem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Trochę za mało szczegółów, żeby zawęzić ilość przyczyn do minimum. Sprzęgła na półosiach - automaty, manuale czy stałe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Sprzęgiełka tutaj nie grają roli - może po prostu nie wbija jednak się ten reduktor i zostaje na tzw. "luzie Zredukowanym" Tą wajchą to trzeba na maxa do tyłu To musi być jakaś prowokacja normalnie :diabel2: Nic innego mi do głowy nie przychodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 74jarek Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Może ktoś wie co to za piskadełko się uruchamia po przekręceniu stacyjki :029: Z tym, ze nie zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Po zgaszeniu silnika czy przed zapaleniem. Może światła zostawiasz włączone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 74jarek Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Piskadło ujada tylko przy przekręceniu stacyjki gdy chcę zapalić. Na wyłączonych światłach, z paliwem w zbiorniku. Niezależnie czy przy zimnym czy ciepłym silniku, temperatura zew. tez chyba nie gra roli bo nadaje i przy + i dużym - (częściej). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Mam rozumieć, żę piszczy jak masz przekręcony kluczyk na zapłon, a jeszcze nie zapalony silnik. Jak zapalisz silnik to nie piszczy? Jeżeli tak, to pewnie ktuś zrobił taką wydumkę, żeby nie zostawić auta na zapłonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 74jarek Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Jęczy jednostajnie przez ok. 2-3 sek. zaraz po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon przed uruchomieniem silnika. Odzywa się rzadko, ale jednak. Kontrolki świecą te co powinny, żadna ponadplanowa. No i zastanawia mnie o co sie wydziera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Wypadałoby pojechać do elektryka jakiegoś coby to zlokalizował. Albo speca od japońców. A kolega od reduktora się nie chce odezwać - chyba rzeczywiście nie włączył jednak reduktora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość afromen3 Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Kolego najprawdopodobniej piszczy ci styk na przekażniku od świec żarowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.