Gość plewa Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Witam , niedawno zakupilem moj wymarzony samochodzik "NISSAN SUNNY 1,4 kat 75km , z roku 95 i mam zamiar zamontowac gazik itu pojawia sie problemik , jaki gazik zalozyc ?? prosze o pomoc , pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 no ja zalozylem do takiego auta II gen. gazu BRC JUST ale powiem ci szczerze ze nie polecam bo wyregulowanie zajelo mi ponad 4 miesiace u kilku gazownikow ...wiec jak nie chcesz miec problemow to zaloz sekwencje ...chyba ze masz dobrego gazownika ktory juz takie auto robil i wie o niektorych niuansach ...a tak naprawde to nie zakladaj gazu bo szkoda silnika ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 eee tam sergiej siejesz popłoch, to nie LPG niszczy silnik - tylko oszczędzanie na materiałach eksploatacyjnych i nieumiejętne traktowanie pedału gazu Wracając do meritum to w tej chwili różnice cen między II generacją a sekwencją są na poziomie kilkuset złotych, więc nie ma co oszczędzać. O ile chce się autem dłużej pojeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tjnallpu Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Zapodawaj sekwencję, teraz ceny mocno spadły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 eee tam sergiej siejesz popłoch, to nie LPG niszczy silnik - tylko oszczędzanie na materiałach eksploatacyjnych i nieumiejętne traktowanie pedału gazu szanowny Panie moderatorze jarkk ...a czy ktos kupil nissana po to zeby delikatnie gaz wciskac ???hehe a jesli chodzi o instalke to jak chcesz II gen to musisz miec takiego gazownika ktory ci nie spaprze roboty bo musi byc wszystko dokladnie i estetycznie zestrojone i potem wyregulowane zeby dobrze hasało a jesli nie chcesz ryzykowac to sekwencja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 a czy ktos kupil nissana po to zeby delikatnie gaz wciskac ??? nie zawsze, to np. ja ? PS. dość tego off topa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majkelt Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Witam ja w mojej N15 1.4 '96 założyłem sekwencje Stag 300- koszt 2,5 tyś (cena 04.2007) z wlewem koło benzyny. Od kwietnia '07 zrobiłem 20 tyś. bark skutków ubocznych. Średnie spalanie na trasie 70% miasto 30 % ok 8.5 litra LPG. Polecam ta instalacje, bardzo łatwa regulacja i bezproblemowa eksploatacja. Przemyśl ta decyzje jeżeli mało jeździsz - jest to duża inwestycja która zwraca sie po ok. 18 tys km do tego dochodzą droższe przeglądy samochodu i samej instalacji Pozdrawiam Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawq96 Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Witam... Moim zdaniem dla nissana to tylko sekwencja.... ja zalozylem jak w opisie przegonilem na gazie 8tys km i nic... wazne jest aby temperatura przelaczania na gaz byla wysoka w sensie nie zadne 20 stopni a np tak jak u mnie mam 35 i jest ok... fajnie jezdzi i bez zadnych problemow.... wczesniej mialem jakies 25 i autko szarpalo przez pierwsze 100 metrow.... nie dalo sie jechac... pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.