Gość KaZeLoT Opublikowano 15 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 A ja się nie czepiam.. przejechałem na razie jakieś 4kkm na gazie i nie zauważyłem żadnych objawów niepożądanych, ani na gazie, ani na benzynie. Żadnego falowania, gaśnięcia przy wyrzucaniu na luz itp. To czego się czepiać? I choć nie do końca podoba mi się, że gazmajtrzy zrobili w przepustnicy (czy co to jest) dwie dziurki, żeby wprowadzić dysze od gazu, to ich pomysł się sprawdził. I naprawdę od dnia montażu, poza przeglądem po pierwszym 1.000 km nie byłem na żadnej regulacji itp. Zamierzam tylko skontrolować stan świeć, coby się upewnić prawidłowości spalania mieszanki. Dodam tylko, że po zamontowaniu instalacji osobiście pojechałem z gaziarzami napełnić butlę, a w czasie jazdy powrotnej do zakładu wyregulowali instalację. Zrobili wszystko "na sucho", regulacja trwała 5 minut, więc chylę czoło przed nimi. Za to, że nie spędziłem z warsztacie tygodnia na regulacji instalacji. Druga sprawa, że nie upieram się przy tym, żeby za wszelką cenę zachowywać oryginalną postać dolotu. Jak się zmienia "serię", to czasem trzeba i pewne elementy dostosować, żeby był i wilk syty i owca cała. Ja zastrzeżeń większych nie widzę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał L Opublikowano 15 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 Ja właśnie tak zrobiłem dolot. Chodzi bardzo dobrze narazie. Co prawda szybciej filtr powietrza się zasyfia. Muszę tylko sprawdzić świece. Fajny masz ten "mikser" KaZeLoT ja mam całkiem inny zamontowany w obudowie filtra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 16 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 Fajny masz ten "mikser" KaZeLoT ja mam całkiem inny zamontowany w obudowie filtra. A masz możliwość zrobić jakieś foty miksera? Jestem ciekaw jak to wygląda.. To pytanko kieruję też do Piotrka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał L Opublikowano 16 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 Możliwości mam tylko niewiem jak tu wsadzić zdjęcie :oops: Jest on zamocowany w dolnej części obudowy filtra nad przepustnicą tam gdzie powinna być taka siateczka. Okrągły z jedną rurką dolotową gazu( w starym były dwie) Duży otwór do gazu, obok mniejszy do powietrza z taką rurką którą się nakłada na ten siusiak od powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 16 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 No to u mnie obudowa filtra pozostała całkowicie oryginalna i w środku nic mi nie zmontowali. A co do zdjęć, to polecam FAQ: http://www.nissanklub.pl/forum/faq.php?sid...6d9d43b015f2#24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karcit Opublikowano 22 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 u mnie gazownik nawet się nie ytał mnie tylko od razu tak zrobił twierdząc że dolot powietrza do silnika nie może być skierowany ku przodowi, ponieważ będzie się dławił przy większych prędkościach. zrobił dokładnie tak jak tu opisane, a w miejsce rezonatora wsasono parownik od gazu. bo akurat tam im pasowało zamontować. Na pracę silnika nie narzekam. ale jeżeli powinien chodzić z orginalnym dolotem to chyba dziadowi zęby powybijam. pozdrawiam karcit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek Opublikowano 22 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 Postaram się zrobić fotki na dniach, i wtedy prześlę je Tbie lub umieszczę tutaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 3 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2005 Witam, poruszyliście ciekawy temat, z którym borykałem się zaraz po kupnie Almerki. Miałem problemy z falującymi obrotami, buczeniem silnika i kiepskimi osiągami (nawet na benzynie sioę dusił). Pojechałem do gazownika, do którego mam zaufanie.Oto jego diagnoza: założony nieoryginalny mikser o zbyt małym przekroju dolotu powietrza. Oryginalne podobno ciężko wpasować pod maską i no oczywiście kosztują. Mój problem rozwiązał przez założenie dyszy w miejsce miksera (koszt 80 PLN). Jak na razie autko sprawuje się nieźle, jest cichsze i mam wrażenie że żwaiwijej wchodzi na obroty. Początek układu dolotowego zaślepiony. Mieliście jakieś doświadczenia z dyszami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Witam, poruszyliście ciekawy temat, z którym borykałem się zaraz po kupnie Almerki. Miałem problemy z falującymi obrotami, buczeniem silnika i kiepskimi osiągami (nawet na benzynie sioę dusił). Pojechałem do gazownika, do którego mam zaufanie.Oto jego diagnoza: założony nieoryginalny mikser o zbyt małym przekroju dolotu powietrza. Oryginalne podobno ciężko wpasować pod maską i no oczywiście kosztują. Mój problem rozwiązał przez założenie dyszy w miejsce miksera (koszt 80 PLN). Jak na razie autko sprawuje się nieźle, jest cichsze i mam wrażenie że żwaiwijej wchodzi na obroty. Początek układu dolotowego zaślepiony. Mieliście jakieś doświadczenia z dyszami? to skad powietrze jest brane jak układ jest zaślepiony :?: na samym gazie jeździsz :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Myślę, że ma jakąś rurę od dołu (z boku) wstawioną w wycięty otwór? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2005 No podobno gdzieś tam sobie przez jakieś nieszczelności leci... Wiem na 100% że działa mimo że z góry dziury nie widać Powiem szczerze, świeży nabytek i jakoś nie miałem okazjji maski podnosić za często... Moje pierwsze autko gdzie cieszę sie, że jedyny wydatek to paliwko i pod machę zaglądać nie trzeba Ale obiecuję że przyjże się bliżej... Jeżeli gdzieś się dostaje to tylko od spodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 to ile gazu ci pali fura Mike :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 10-11 w cyklu głownie miejskim, poza miastem jakieś 20%. Kurcze, dzisiaj otworzyłem machę i sam się zastanawiam skąd się bierze powietrze w filtrze :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 10-11 w cyklu głownie miejskim, poza miastem jakieś 20%. Kurcze, dzisiaj otworzyłem machę i sam się zastanawiam skąd się bierze powietrze w filtrze :? TO nie powinno tak być , z tego wynika ze na samym gazie jeździsz, układ dolotowy nie może mieć żadnych przerubek a tym bardziej zaślepiany :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Postaram się zrobić fotki na dniach, i wtedy prześlę je Tbie lub umieszczę tutaj. Tak ma to zrobione Piotek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 mam pytenie co do tych fotek: 1. Jak jeździ na benzynie ? Czy dławi sie jak chcesz wystartować ? 2. jaka jest srednica otworu w mikserze? 3. No i jak sie sprawuje na gazie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 No podobno gdzieś tam sobie przez jakieś nieszczelności leci...Wiem na 100% że działa mimo że z góry dziury nie widać Ponieważ znam Twoje autko doskonale ( to moja była, ukochana SR'ka ) to Ci powiem tak. Dziury nigdzie od góry nie ma prawa być. Powietrze wpada przez rurkę dolotową dochodzącą do puszki filtra z prawej strony. Jeśli nic Ci tam nie namodzili to masz tę rurkę uciętą zaraz za akumulatorem, a w miejscu w którym wpada ona do puszki z filtrem masz papierową kryzę. Może kryza ta jakoś tak się ułożyła, że odniosłeś wrażenie, że jest całkiem zaślepiona... pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 mam pytenie co do tych fotek:1. Jak jeździ na benzynie ? Czy dławi sie jak chcesz wystartować ? 2. jaka jest srednica otworu w mikserze? 3. No i jak sie sprawuje na gazie? odp. 1 Na benzynie jest ok, tylko ja przynajmniej raz w tygodniu śmigam na PB robię ok 30km odp. 2 Nie wiem jaka jest średnica otworu ale nie ma problemu abym zmierzył więc jak to zrobię to odpowiem. odp. 3 Na gazie też sparwuję się ok, po wielu perpypetiach związanych ze źle zamontowaną instalką i złą regulacją na początku ni ebyło kolorowo, ale od dłuższego czasu jest ok, ale i tak zastanawiam się nad demontażem instalacji z innych powodów. Więc może moja instalka będzie do sprzedania.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Z tego co pamiętam to tę papierową kryzę to mi wyjęli i założyli na końcu zaślepkę (w trakcie wystrzału ją wywala). Jak zdejmę zaślepkę to silnik gaśnie. Co do parametrów pracy to wszystko jest w porządku (jeździłem z gazownikiem z pdopiętym kompem), spalanie wydaje mi się, że jest w normie. Autko wyraźnie słabsze na gazie, ale to chyba norma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Kurcze...coś mi to wklejanie zdjęć nie wychodzi (może i lepiej bo są kipeskie - z komórki) Zapraszam pod linka: http://republika.pl/n15/1.jpg http://republika.pl/n15/2.jpg Wygląda na to Scyzor, że musimy kiedyś przy jakimś piwku zrobić przegląd powypadkowy Sr'ki pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Kurcze...coś mi to wklejanie zdjęć nie wychodzi (może i lepiej bo są kipeskie - z komórki) Już Ci pomogłem Wygląda na to Scyzor, że musimy kiedyś przy jakimś piwku zrobić przegląd powypadkowy Sr'ki Ja bardzo chętnie ją jeszcze raz zobaczę A tak na poważnie patrząc na Twoje zdjęcia mam dwie uwagi. Po pierwsze ta dziura coś nie za szczelnie jest zaślepiona, może instalka jest tak wyregulowana że jej to wystarczy, ale na benzynie to nawet nie chcę wiedzieć jak jeździ i ile pali. Druga sprawa to gdzieś w połowie tej plastikowej rurki był pierwotnie dołączony taki pojemnik rezonansowy ( wciąż mam go w piwnicy ). Po jego odłączeniu po spodniej stronie rurki został otwór. Poszukaj go, może to on stanowi główne źródło zaopatrywania silnika w powietrze. Choć tak jak mówię, do jazdy na benzynie to nie jest dobre rozwiązanie. Łyka ciepłe powietrze. pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Hm...no to by tłumaczyło skąd się bieże powietrze...W sobotę przyjrzę się dokładniej... Co do jazdy na benzynie to rewelka, czuć ile to autko potrafi.Co do spalania na benzynie to nie mam pojęcia, bo używam jej głównie do rozruchu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 12 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2005 Przyznaję się bez bicia... Znalazłem otwór na początku rury dolotu powietrza do filtra, tuż pod zaślepką....ale ze mnie gapa. :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 13 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2005 Przyznaję się bez bicia... Znalazłem otwór na początku rury dolotu powietrza do filtra, tuż pod zaślepką....ale ze mnie gapa. :oops: No i wszystko jasne pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lowiec Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2005 ale macie po majstrowane w tych dolotach. ja mam ga14ds z tym cholernym gaznikiem z sonda lambda i katem instalke elpigaz najprostsza ze sruba nic nie robione w dolocie jest taki jak byl przed zamontowaniem lpg. na pb rozpedzilem go do 185 a na gazie do 180. spalanie pb (ta sama trasa ten sam styl jazdy to samo paliwo shell pb95) wychodzilo srednio 7,2. spalanie gazu srednio do 8,2 ale teraz zaczelo spadac do jakichs 7,8 (takie same warunki jazdy gaz z shella).na gazie mam zrobione 18 tys km i jak bylem na przegladzie gwarancyjnym to nie kazalem im dotykac (regulowac) instalki.auto pali od razu pedzi, nie gasnie, nie muli. fakt na fakturze mam "mikser primera 1,6" wiec moze o to chodzi. pozdrawiam slawek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.