Gość Camela Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Mam maximkę z USA i oczywiście zegazy w MPH czy jest kłopot ze zmianą tarczy na europejską? Oczywiście, przy założeniu, że znajdę dawcę Mam o tyle dobrze, że mam czarne tarcze, więc muszę wymienić tylko na prędkościomierzu Wiem, wiem - tam też są wskazania w km/h, ale mimo wszystko wolałbym klasycznie europejskie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 przelicznik razy 5 podzielic na 8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Mam maximkę z USA i oczywiście zegazy w MPH czy jest kłopot ze zmianą tarczy na europejską? Oczywiście, przy założeniu, że znajdę dawcę Mam o tyle dobrze, że mam czarne tarcze, więc muszę wymienić tylko na prędkościomierzu Wiem, wiem - tam też są wskazania w km/h, ale mimo wszystko wolałbym klasycznie europejskie prawde mowiac duzo latwiej byloby ci zmienic calosc, poniewaz gdzy zaczniesz rpzkrecac zegary bardzo latwo je popsuc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość J3 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Ale da sie tez je naprawic ............po pewnym czasie Psujaut to udowodnil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Ale da sie tez je naprawic ............po pewnym czasie Psujaut to udowodnil mozna, ale z ta kalibracja to roznie bywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t0masz Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Wielki mnie tez straszyłeś a poszło gładko. Kalibracja to tez zaden klopot. Oznaczasz na tarczy skraje polozenia takowe sa w dwie strony na wszystkich wskaznikach. Przebijasz je na nowe tarcze w taki sposób bys mógl usunac pozniej oznaczenia. Delikatnie nakladasz wskazówki, przesuwajac do punktow skrajnych i jak juz jest wszystko oki dociskasz mocmiej. Oczywiscie wszystko delikatnie jak z "jajeczkiem". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.