Gość poca Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Witam serdecznie. Potrzebuję pomocy gdyż wyczerpały mi się już opcje naprawy mojego auta. Mam almere 1,4 16V..jeżdziła do czasu gdy nie założyłam w niej instalację gazową. Wtedy zaczęło się szarpanie na niskich biegach..tak do 2 tys obrotów jeszcze spoko, ale jak by się depnęło więcej na 1, 2 biegu szarpie go strasznie. Instalacja gazowa ponoć jest OK. Spróbowałam też wymienić przepływomierz powietrza - ale okazuje się,że z nowym nic nie jest lepiej. Świece i kable też są nowe. Objawy nadal ma takie same. KTOŚ MOZE WIE W CZYM MOŻE BYĆ PROBLEM???? Pomóżcie prosze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Valdecki Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Witam na moje jest to brak wyregulowania instalacjii gazowej Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tombolot Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Też myślę że zbyt ubogą mieszankę dobrał Ci gazownik - kwestia właściwej regulacji. Jeśli wymieniałaś przepływomierz u tego samego gazownika u którego instalowałaś gaz i nie próbował nawet wziąć sie za regulacje to lepiej podjedź gdzie indziej, nie ma sensu naprawiać auta w takim serwisie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Jeśli to gwarancja to wracaj do gazownika na regulacje i niech to zrobi jak należy.(chyba,że nie wie jak!!)Jak nie to zmień gazownika.Objawy wskazują tak jak piszą koledzy na zbyt ubogą mieszankę na wysokich obrotach,na wolnych może być ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawq96 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Witam. mozna analize spalin zrobic na benzynie i na gazie i wyjdzie co i jak.... ps. a jaka instalka gazu? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Witam serdecznie. Potrzebuję pomocy gdyż wyczerpały mi się już opcje naprawy mojego auta. Mam almere 1,4 16V..jeżdziła do czasu gdy nie założyłam w niej instalację gazową. Wtedy zaczęło się szarpanie na niskich biegach..tak do 2 tys obrotów jeszcze spoko, ale jak by się depnęło więcej na 1, 2 biegu szarpie go strasznie. Instalacja gazowa ponoć jest OK. Spróbowałam też wymienić przepływomierz powietrza - ale okazuje się,że z nowym nic nie jest lepiej. Świece i kable też są nowe. Objawy nadal ma takie same. KTOŚ MOZE WIE W CZYM MOŻE BYĆ PROBLEM???? Pomóżcie prosze... poca wypadałoby napisać czy problem występuje przy jeździe na LPG, czy PB czy obu paliwach. Po drugie jaka instalacja ?? Zgaduję że II gen z mikserem. Jeśli tak to na 99% winny jest nieodpowiedni mikser (ogólnie to nie polecam mikserów do silnika GA14 /GA16 - może za wyjątkiem dedykowanego Landi Renzo, miałem kiedyś taki, ale w końcu i tak instalkę zamieniłem na IV gen). Na początek tyle ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość talpini Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 A nie jest to sonda lambda walnięta? (kolejny raz pytanie - co to za instalacja?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość poca Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Almerą szarpie i na gazie i na benzynie. Gazownik regulował go już na wszystkie sposoby i jest w czołówce najlepszych więc problem tkwi nie w instalacji. Przepływomierz nowy też :/ nie pomógł , kable, świece, filtry są nowe. A almerą szarpie dalej :/ . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Valdecki Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Jeżeli i na benzynie i na gazie szarpie to zobacz żeczywiście tak jak kolega wyżej mówił może by to sonda pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość N_15 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 GAZ To coś strasznego!! O to sposób jak sobie popsuć samochód : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Popekx Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Dokladnie, mialem dwa auta w gazie - nigdy wiecej! 100 fachowcow i i tak bedzie d*pa, nie teraz, za jakis, krotszy, pewnie, czas... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Stereotypy:) Ja mam 2 generacje w N15 1,4 i chodzi bez problemu a i stacje benzynowe sa niestraszne:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość poca Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Tu już nie chodzi o instalacje. Auto szarpie na gazie i na benzynie :!: . Podsumowując jest już wynienione: filtry, przewody,świece, sonda, przepływomierz, auto było na regulacji. A szarpie nim dalej. Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł ??? :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość N_15 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Tu już nie chodzi o instalacje. Auto szarpie na gazie i na benzynie :!: . Podsumowując jest już wynienione: filtry, przewody,świece, sonda, przepływomierz, auto było na regulacji. A szarpie nim dalej. Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł ??? :?: Jedyne co zdrowy rozsądek podpowiada to wymontować tą przeklętą instalację gazową, zresetować kompa i śmigać na PB aż miło!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 poca do jasnej c.... napisz jaka to instalacja II czy IVgen. Jeśli IV to fachowiec mógł coś zamieszać z wtryskami np pomieszać kolejność podłączenia cylindrów i już jest big problem. Chociaż w tym przypadku zapewne auto źle by chodziło rownież na b. jałowym. Jeżeli masz II gen. to zacznij od usunięcia miksera - oczywiście jazda na lpg nie będzie możliwa, ale możliwe że na PB zacznie chodzić ok. U mnie pierwszy mikser który miałem (przed Landi Renzo o którym pisałem wyżej) powodował wielką dziurę w mocy, szarpnięcie w zakresie właśnie od 2krpm - przy jeździe na PB. Natomiast na lpg auto chodziło całkiem równo, ale było b. ospałe. Jeśli już wymieniłaś ćwiartkę osprzętu silnika to SPRÓBUJ ZDJĄĆ MIKSER - oczywiscie jeśli go masz .... Wylewasz dużo łez, ale podajesz mało podstawowych informacji ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość poca Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Wcześniej nie miałam dostępu do dokumentacja z instalacji gazu. Proszę więc o wyrozumiałość Panie Darku i dalszą pomoc. Posiadam instalację STAG 300. Zastanawiam się czy jeżeli autem szarpie na benzynie problem nie tkwi w komputerze, lub aparacie zapłonowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 poca, autem nie szarpało wcześniej... wiec skoro szarpie po zalozeniu gazu to gazownik musi to naprawic... wymienilas juz mnostwo czesci ktrych nie musialas wymieniac, ja bym chyba juz od tego gazownika od 7 bolesci zwrotu kasy zarzadal... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 STAG 300 .. , no to temat miksera oczywiscie sobie odpuszczamy. W takim razie jeśli przed montażem lpg (btw kiedy to było? tydzień, miesiać temu ??) auto chodziło dobrze to zaleciłbym jeszcze raz zweryfikować kolejność podłączenia cylindrów. Sam nie mam STAGa 300, tylko Diego więc trochę mniej moge doradzić, ale na kilku forach o LPG np na OBDII lub AC Autogaz (producent STAGa) były podnoszone wątki o pozamienianiu kabelków wtryskiwaczy - bo w STAGu podobno łatwo się pomylić (oczywiście fachowcowi nie powinno się to wydarzyć). Jeśli to nie to hmmnn to ciężko bez oględzin cokolwiek doradzić ... no i wogóle mam nadzieję że fachowiec gazownik nie uszkodził czegoś , lub nie podmienił jakiejś części (przepraszam za insynuacje, ale takie rzeczy czasami się też zdarzają). BTW przydałyby się jakies screen'y z programu diagnostycznego STAG'a. Ale na początek weryfikacja kabelków ... [ Dodano: Czw 31 Sty, 2008 11:52 ] poca czy robiłaś autodiagnostykę wg porady z działu "Zrób to sam"? Co prawda z mojego doświadczenia wynika że błąd musi być "gruby" żeby autodiagnostyka coś wykryła, ale nie zaszkodzi zrobić, tym bardziej że to tylko 5 minut zajęcia. [ Dodano: Czw 31 Sty, 2008 15:30 ] poca a tak wogóle to skąd jesteś - jeśli z okolic Wawy, to mogę Ci podesłać namiar na gaziarza z Ożarowa, który w zasadzie zajmuje się tylko STAGiem i cieszy się opinią dobrego fachowca, może by pomógł od ręki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość poca Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Darek, Almera naprawiona. Dziki za cierpliwość i rady. Problem tkwił w gazie. Gazownik założył mi tak instalację, że jeszcze troche a wyleciała bym w powietrze z almerą. I to niby znany i polecany gazownik...a tak namieszał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 A możesz napisać dokładniej co było nie tak? Wzbogaci to zgromadzoną tu na forum wiedzę o rozmaitych usterkach. ... z tym wylatywaniem w powietrze to chyba jakaś plaga się robi ... . Nie dalej jak tydzień temu siostra mojej żony w swojej Corolli E11 też miała problem z instalacją (choć było to KME), tam okazało się że padł wtryskiwacz i z zapłonem też było troche nie tak. W każdym razie gazownicy postarszyli dziewczynę że jeszcze dzień-dwa takiej jazdy i wyleciała by w powietrze .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitram Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 oni tylko straszą bo nie bardzo maja pojecie o tym co robią, miałem auta na gaz i tylko w 125p i żuku sie świetnie spisywał a w samochodach z wtryskiem to tylko problemy stwarza i oszczędność na paliwie to może jest ale serwisowanie znacznie droższe :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tombolot Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 miałem auta na gaz i tylko w 125p i żuku sie świetnie spisywał to chyba dlatego że instalacja była droższa niż sam samochód ja u siebie nie narzekam na gaz. Ani teraz w almerze, ani we wcześniejszych samochodach nie miałem z nim problemu (być może gazownik u którego zawsze zakładałem instalacje jest mistrzem gazownictwa samochodowego :diabel: ), ale jak wiadomo w przypadku gazu - ile osób, tyle opinii :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość poca Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Słuchajcie gazownik z Siewierza najzwyczajniej w świecie źle założył mi gaz. Mam też lanosa z gazem zakładnym gdzie indziej i od kilku lat działa świetnie. W almerze cała instalacja była zamieszana. Po wymianie połowy auta...kabli, świec, przepływomierza, aparatu zapłonowego itd. wreszcie trafiłam do konkretnego i sobrego gazownika. Jak wjechał na kanał to kable od instalacji gazowej zwisały jak z choinki. Nie znam się na instalacjach ale problem tkwił w tym,że było źle zainstalowane. [ Dodano: Pią 21 Mar, 2008 20:09 ] OSTRZEGAM WSZYSTKICH ZE ŚLĄSKA PRZED TYM GAZOWNIKIEM Z SIEWIERZA. Założył źle instalacje, kilka razy tam byłam po założeniu bo szarpało i nic z tym nie potrafił zrobić. Mało tego założył mi wiele elementów starej instalacji...nie zgodnej z tą co miała być- za którą zapłaciłam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ---ADAM--- Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Witam Założyłem instalację gazową do mojej Almerki N15 w czerwcu ubiegłego roku. Po przejechaniu 18 000 km samochód gaśnie po uruchomieniu (zarówno na LPG jak i Pb), a na wolnych obrotach (np stojąc na skrzyżowaniu lub w korku) dławi się jakby miał zaraz zgasnąć ; towarzyszy temu znaczne drżenie, wibracje (widać to np. po drżącym drążku zmiany biegów). Po świętach wybieram się na przegląd po 20 000 km przejechanych na gazie, na pewno wymienię filtr powietrza i poproszę o regulację instalacji autogazownika. Mam pytanie co jeszcze mogę zrobić / powinienem zrobić ? Słyszałem, że wymienia się też filtr gazu - ile on szacunkowo kosztuje i czy muszę kupić go sam czy tez raczej powinien go mieć w/w autogazownik (wiem, musze jego o to zapytać) Może jeszcze jakieś inne rady i sugestie. Z góry dziękuję : Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariuszz Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Słyszałem, że wymienia się też filtr gazu - ile on szacunkowo kosztuje i czy muszę kupić go sam czy tez raczej powinien go mieć w/w autogazownik (wiem, musze jego o to zapytać Więc kolego apropo wymiany filtra gazu, uczynić to możesz bardzo łatwo sam, a dla ułatwienia link gdzie o tym piszą http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ight=filtr+gazu koszt filtra to ok 15 Pln a robocizna to czysta przyjemność, musisz go wyjąć i na wzór kupić taki sam.. powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.