Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Głośniki do primery P11


Gość hubi_beerb
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość hubi_beerb

Witam szanownych forumowiczów.

Jako że jestem laikiem w temacie CA, a noszę się z zamiarem zakupu zestawu nagłaśniającego do Primery P11 postanowiłem zapytać o zdanie ekspertów.

 

Mój pomysł na nagłośnienie tego auta jest następujący:

 

Jednostka sterująca Alpine CDE-9870R - ktoś na tym forum napisał, że lepszy najtańszy model alpine niż radio ze średniej-niższej półki innych firm i szczerze mówiąc do mnie to przemówiło.

 

Przód zestaw dwu lub trzydrożny - nieodseparowany (nie chciałbym aby głośniki wysokotonowe były na widoku, nie jestem złotą rączką a wiem że zabudowa tweeterów to spory wydatek)

 

Tył zestaw dwudrożny.

 

Wszystkie głośniki podłączone bezpośrednio do radia i koniecznie na zwrotnicach.

 

Niestety rezygnuję z głośnika niskotonowego, gdyż wożę w bagażniku dużo rzeczy i każdy skrawek przestrzeni się liczy.

 

Zdaję sobie sprawę, że to wbrew podstawowym założeniem sztuki montowania CA, ale proszę nie tyle o ocenę, co o pomoc w wyborze konkretnych zestawów głośników , tak aby ich zakup zamknął się w kwocie 500 zł (razem z radiem będzie ok 950 zł)

 

Co do rodzaju muzyki to preferuję muzykę poważną i jazz.

 

Jak na razie zastanawiam się nad kupnem następujących głośników:

na przód: JBL GTO 6537 - czy zagrają z samego radia? czy lepiej wybrać coś innego?

na tył Helix dark blue 6.1

 

Może macie lepsze propozycje w tym przedziale cenowym?

I kolejne pytanie - jaką przewagę ma zestaw trójdrożny nad dwudrożnym?

 

Dziękuję za rady i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na przod tez kup helixy.

 

Dobrze ze wybrales Alpine ale nie najtanszy model, co innego jakbys to podlaczal pod wzmacniacz a tak to radyjko bedzie za slabe, poszukaj Alpine 4x60W to 4x45 bedzie za malo, u mnie Alpine 4x40 nie daje rade pociagnac Hertz-ow DCX.