Gość pawel85 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Witam, mam taki problem, mam almere N16 z gazem 1,5, cos szarpala na gazie, zajechałem go gazownika powiedzial zeby swiece wymienic, wymieniłem. było jeszcze gorzej, zimny sie dusil wogole na obroty nie wchodzil, az w koncu zapalila mi sie kontrolka Check Engiine i sie caly czas pali, czym to moze byc spowodowane. Dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Szarpanie może wskazywać na uszkodzoną sondę lambda. Ale diagnostyka na kompie prawdę ci powie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel85 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Teraz jest tak ze na benzynie dobrze sie jedzie, na gazie caly czas szarpie, ma takie chwilowe spadki obrotow, ba oboty jak 3000 a w chwili sie robi 2500 i spowrotem wraca na miejsce 3000, co to moze byc, takie rzeczy dzieja sie tylko na gaze, benzyna wszystko OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Kolego powiem tak: 1. Jedź na kompa - zczytaj błędy sterownika benzynowego 2. Upewnij się że błędy nie są stałe i są efektem np źle ustawionej instalacji gazowej. W przeciwnym razie - usuń przyczynę błędów na benzynie. Jeśli nawet aktualnie check się nie zapala to nie znaczy że w sterowniku nie ma błędów zapamiętanych. 3. Jeśli doprowadzisz benzynę do ładu to jedź do gazownika i jego ścigaj, aby ustawił poprawnie instalację gazową (o ile jest poprawnie zamontowana). Myślę że po zrobieniu diagnostyki komputerowej i opisaniu problemów możemy gdybać co dalej. Na tym etapie nikt ci nic nie poradzi bo odpowiedź na pytania co może być przyczyną szarpania i dlaczego pali się check to wróżenie z fusów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel85 Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Nie miałem siły tego załatwiać, wymieniłem silnika na 1,8 i wyrzuciłem instalację gazową. Teraz jest wszystko OK i nie ma żadnych problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KAFAR Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Ile zaplaciles za silnik 1.8 i za przekladke. Czy cos trzeba dodatkowo wymienic przy przekladce ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel85 Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Za silniek z robocizną zapłaciłem 3,5 tysiąc. Mały przebieg 30tys km. Jedyny problem to ze obrotomierz nie działa. nieda sie go zrobić, przez podłączenie do cewke tez nie działa. Jedyna możliwość to rozebranie nowego silnika i wymiana koła z magnsem na wale. ale to to nie mam zamiaru robić jeżdzę tak jak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.