Gość oliwierm Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Witam Szanownych kolegów Chciałem zapytać się Was, może ktoś miał podobny problem, byłem na warsztacie ale nikt mi nie pomógł. Moja primera jest z 91 roku model P10 Problem zdarza się cyklicznie, najczęściej jak jest ciepło, (lato) dzisiaj takze, auto w momencie jak hamuje czyli nie utrzymuje obrotów gaśnie, tak samo na luzie. Po prostu zaczyna "dygoczeć" i gaśnie, jak dodam gazu to nie ma problemu, problem w tym że musiałbym cały czas utrzymywać taki stan. A co jak będę podjeżdzął, już w samym tym momencie gaśnie. Ale jest jedna rzecz która pomaga na krótki czas, jak dam na max pedał gazu na luzie na 2 sekundy, to pracuje do ok 10 minut jazdy wporządku, potem problem wraca. W ogóle nie ma problemu jak jest zimno. Mam instalację gazową, ale sprawdzałem na benzynie dzieje się tak samo Pozdrawiam, dziękuję za sugestie.! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Poczytaj sobie np tutaj: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ht=wolne+obroty ...i w wątkach które w ostatnim poscie w podanym wyzej temacie BULI podał. O obrotach jest sporo na forum i o gasnieciu też. Poza tym pamietaj zeby DOKLADNIE opisac jakie auto jaki silnik itp. To ulatwia sprawę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oliwierm Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 bardzo dziękuję pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość prim4x4 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Witam ja miałem podobne objawy w oplu astrze problemem był dopływ powietrza .Wlot był tak umiejscowiony za podzas jazdy zbyt dużo powietrza dostawało się do filtra i "dusiło" silnik po zastosowaniu garazowej metody czyli kawałka puszki z piwa aby ograniczyć wielkość wlotu silnik pracował idealnie przejechałem tak około 40tyś i sprzedałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oliwierm Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Witam ponownie, to jednak nic z ww rzeczy... Mechanik nadal nie ma pojęcia. Dodam, że to najdziwniejsza z możliwych przypadłości. Gaśnie tylko jeżeli temperatura poweitrza jest powyżej 10 stopni. W innym wypadku mogę zzrobić 300 km jednorazowo i nawet nie "zadrga". A powyżej tej tempperatury wystarczy przejechać 100 metrów i można nerwicy się nabawić. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Błażej Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Jeśli chodzi o gaśnięcie na luzie to i ja tak miałem też mam p10 wymieniłem filtr powietrza a potem gazownik wyregulował instalacjie i po problemie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Jaki masz silnik bo chyba nigdzie tego nie podałeś??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oliwierm Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 witam, faktycznie, przepraszam. Silnik mojej primery to 1.6 Jak mówię, problemów nie ma praktycznie wcale, tylko jak się zrobi ciepło to zaczyna gasnąć. Dziwna sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hoover Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Jeżeli gaśnie jak jest ciepło, to może termostat ma tutaj coś do rzeczy, albo czujnik temperatury ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Witaj Pisales ze jest z 91 to pewnie masz gażnik..hmm jak na PB tez gasnie to ja stawiałbym na jakąś niesczelność w dolocie(jak jest ciepły ma ubozszą miesznkę + jakies lewe powietrze i jak schodzi z obrotów gasnie)No to moja jedna sugestia albo druga to cos masz w samym gazniku zatkane,dysza bądź jakis kanał i dlatego. Moze tez byc jakis czujnik w nim ale tu kurcze trudno mi sprecyzowac bo osobiscie mam taki sam (gaznik) ale nadal nie mam zadnego schematu dokladnego który od czego jest. Sciagnij sobie jesli jeszcze tego nie zrobiles te serwisówki z forum(haynesa i auto)i tam jest troche. W kazdym razie zrób ja najpierw na benzynce.Musisz od tego zaczać raczej. No chyba ze masz DE(wtrysk) to juz inna sprawa ale tu juz nie wiem co moze być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterG Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 Brudna przepustnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.