Gość seiken Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Witam wszystkich forumowiczów piszę w imieniu brata który jest posiadaczem Primiery P12 ale ma ograniczony dostep do netu Problem wygląda nst Panel /wyświetlacz/ i klawisze funkcyje zostały zablokowane komputer pamięta /chyba/ ostatnie ustawienie klimy bo nawiewy działają i działa jeszcze jeden przycisk Ogrzewanie tylnej szyby Reszta jak napisałem martwa -zero radia zero reg nic....... z tego co mówił mi brat bawił się ustawieniami potem wyłączył samochód a na drugi dzień już była lipa Ekran nagrzewa się i po chwili robi się szary i od czasu do czasu delikatnie pulsuje ale nie odpala i nie wyświetla funkcji Nie wiem czy to tylko kwestia jakiejś blokady czy może coś padło.... Czytałem , że był już opisywany ten problem na forum ale piszący nie dostał odpowiedzi lupka nic nie wyrzuca.. Mam nadzieję , że koledzy pomożecie rozwiąszać ten problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość clex Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 moze go po prostu zupelnie wylaczyl. czy jak nacisnie przycisk 'settings' to cos sie dzieje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seiken Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Nie nie reaguje na przyciski, może trzeba przytrzymać przycisk deko dłużej ? moze kombinacja przycisków ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość clex Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 odlacz akumulator na jakis czas. jesli to ustawienia z ECU to powinnno przejsc, jesli nie to chyba tylko wizyta w aso. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seiken Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 odlacz akumulator na jakis czas. jesli to ustawienia z ECU to powinnno przejsc, jesli nie to chyba tylko wizyta w aso. Ok tak mu powiem tylko jak potem wklepać kod radia ? kod ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość clex Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 u mnie kodow nie ma. pierwsze slysze zeby te radia byly kodowane. jak ma kod to chyba nie jest problemem go wstukac? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gondor Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Hm, kiedyś zrobiłem jakieś zwarcie grzebiąc przy subie, objawy były identyczne, a przyczyną był bezpiecznik od Audio Unit czy jakos tak, jeden z tych w kabinie, tam jest dość konkretny opis. Tylko ten pulsujący wyświetlacz tu nie pasuje. PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seiken Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Więc tak reset nic nie dał bezpieczniki sprawdziliśmy przypuszczalnie odłączyła się gdzies masa tak twierdzi elektronik teraz trzeba to odnaleźć jak zrobi to napisze co i jak myslałem że ten cztero cyfrowy kod wpisany w książke to kod do radia ja tak mam u siebie -posiadam Peugeota 406 w takim razie co to za kod? Do imobilaizera ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gondor Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 4 cyfrowy kod jest do NATS, między innymi słuzy do wprogramowania nowego radia, do P12 dają w salonie jeszcze 6-cyfrowy kod do kluczyków, potrzebny do ich dorobienia, ale ten nie jest problemem, NISSAN ma baze z tymi kodami vs VIN ale to trwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radekk Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Mam taki sam problem i jesli go rozwiazales to podziel sie informacja jak go naprawiles???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zaxa10 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Panowie-bez paniki!!! Wystarczy sprawdzic bezpieczniki pod maska. Jak sie nie myke jest tam niebeski bezpiecznik 10a i on jest przyczyna. Mialem to samo i myslalem, ze znowu usterka oczysci moj porfel, ale jak zaczałem sprawdzac to wyszlo, ze bezpiecznik sie spalił, wlasnie ten pod maska!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MARCUS Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 witam mam ten sam problem z wyświetlaczem co opiywali w 2006 i 2007 roku raz się włączy a potem cisza na dwa trzy dni co można zrobić elektronicy się poddali pomocy gdzie szukać przyczyny Pozdrawiam Marcus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jajok Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Witam ponownie. po trzech dniach spędzonych w aucie, sprawdziłem wszystkie połączenia w instalacji, zgodnie ze schematami książki naprawczej serwisowej oraz oraz wszystkie możliwe kombinacje które sie sprawdza w przypadku określonych zachowań podzespołów w aucie- również zgodnie z mikrofiszami serwisowymi. Wszystkie połączenia okazały się być poprawne. W akcie desperacji stuknąłem kombinerkami w dvd rom z tyłu i system zadziałał. po jakimś czasie znowu padł, a ja znowu kombinerkami w tył dvd, i od tej pory już działa. Więc wniosek nasuwa się prosty- W Av navi unit ( dvd romie) występują tzw mikro szczelinki na łączach- zimne luty, które mogły się z czasem utworzyć pod wpływem drgań lub po prostu zaśniedzieć. W moim przypadku tu tkwił problem. Pozostaje mi teraz jeśli sytuacja się powtórzy- wyjąć napęd dvd rom i zanieść do serwisu elektronicznego, aby wyeliminowali zimny lut przy zasilaniu napędu. I wszystko wróci do normy,.Prawdopodobnie . Pozdrawiam wszystkich Witam. Panowie mnie też dopadł ten problem. Może ktoś coś podpowie aby uniknąć nie małego wydatku serwisowego.Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki pod kierownicą, w komorze silnika, resetowałem komputer ruszałem wiązkami kabli i nic. amba. oby tylko nie centralka...pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PATRO Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Witam!!! Jestem posiadaczem Nissana Primery P12 kombi, pojemność 2,2DTi 126KM, rok prod 2002, pełne dodatkowe wyposażenie oprócz skóry. Borykam się z problemem objawiającym się tym, że jak auto jest zimne to nie wyświetla się nic na wyświetlaczu środkowym jest podświetlony ale nic poza tym, nie działają też klawisze funkcyjne oprócz ogrzewania tylnej szyby i dmuchawy nawiewu której też nie można regulować, po przejechaniu kilkunastu kilometrów i rozgrzaniu się samochodu wszystko powraca jakby nigdy nic się nie działo. Zrobiłem eksperyment nagrzałem samo wnętrze auta farelką elektryczną na włączonym zapłonie i po jakimś czasie wyświetlacz ożył czyli błąd tkwi we wnętrzu auta. Proszę o pomoc może ktoś miał podobny przypadek albo chociaż podpowie mi od czego mam zacząć poszukiwania we wnętrzu auta jaki z elementów może być czuły na niską temperaturę i rozłączać cały wyświetlacz i klawisze funkcyjne? Za wszystkie podpowiedzi z góry dziękuję, na wszelki wypadek podaję meila patro-cwa@o2.pl. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pyrus Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 ja zauwazylem u siebie ze jak jest zimno w srodku to nie odtwarza mi plyt CD,ale sie juz do tego przyzwyczailem bo co chwile w tym aucie cos jest nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość max.t Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 ja mam taki sam problem .ale u mnie się tak robi tylko jak jest wilgotne powietrze , albo jak wyjade z myjni samochodowej ,jak auto wyschnie to pojakims czasie samo mija miałem tak pare razy i nic do tej pory nie robiłem , czasami tak jest ze 2 dni , chyba ze jest ciepło to wystarczy 15 min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PATRO Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Witam ponownie!!! Chciałem się podzielić z Wami moimi poczynaniami które niestety do tej pory nie zakończyły się sukcesem. Wracając do mojego tematu zlokalizowałem usterkę poprzez ogrzewanie suszarką poszczególnych elementów we wnętrzu auta i okazało się że po ogrzaniu napędy DVD wszystko na pulpicie ożyło niestety po ostygnięciu i wyłączeniu zapłonu spowrotem było to samo po rozebraniu tegoż napędu okazało się że zimne luty były już poprawiane. Dzisiaj byłem u kolegi który ma drugi taki napęd i po podłączeniu go do mojego auta sukces działa ale tylko obsługa nawiewu i klimatyzacji po przejściu do funkcji radia czy nawigacji na wyświetlaczu widniał napis SECURE na czerwonym tle. Pytanie moje jest takie czy ktoś się z tym już spotkał nadmienie tylko że moje DVD ma numer 28330 AV601 CCA-5831CEU a kolegi 28330 AV600 CCA-5830C i czy ta niezgodność numerów jest powodem dla którego radio i navi pokazują SECURE gdzie ten błąd jest zapisany i czy coś zmieni jak przełoże od kumpla wyświetlacz, napęd DVD i napęd CD pomóżcie mi to rozgryść!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ciechon Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 napis SECURE na czerwonym tle pojawia się ponieważ w P12 radia są kodowane - tzn. nie wymagaja wpisania kodu bo ten kod zaszyty jest w komputerze. Jezeli chcesz zmienic audio czeka cie wizyta w ASO i tam za pomocą komputera wykasuja ci radio z komputera i zakoduja nowe (nowe chyba samo sie koduje - nie jestem pewien). Procedura wyglada jak przy programowaniu kluczykow w tym modelu. pozdrawiam ciechon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebnowi Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 ja mam taki sam problem .ale u mnie się tak robi tylko jak jest wilgotne powietrze , albo jak wyjade z myjni samochodowej ,jak auto wyschnie to pojakims czasie samo mija miałem tak pare razy i nic do tej pory nie robiłem , czasami tak jest ze 2 dni , chyba ze jest ciepło to wystarczy 15 min mam taki sam problem,, znalazlem stronke na ktorej jest jak sie go pozbyc... Pozdrawiam http://www.nissanprimera.net/forum/forum_p...;PN=1&TPN=1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jajok Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 (edytowane) Witam. Kilka osób prosiło mnie na pw, abym opisał im, jak sobie z tym poradziłem. Zacytuje to dla wszystkich. "" Witam. Tak, poradziłem sobie. Przyczyną nie jest zimny lut a odklejający się tranzystor. W tym wątku- http://www.nissanprimera.net/forum/forum_posts.asp?TID=3912&PN=1&TPN=1 -jest pokazany element z dvd, który jest odpowiedzialny za zasilanie dvd. jest to prostokątna stalowa puszeczka na tylnej płytce w dvd, którą musisz wylutować i z niej wydobyć płytkę która ma wadliwie przylutowany tranzystor. wygląda ta płytka tak: http://www.nissanprimera.net/forum/uploads/PrimeraRacer/images/2009-02-14_194923_419d-6.jpg Miedzy 3 niebieskimi cewkami jest biała masa, która musisz wydłubać baaardzo delikatnie. Ja to zrobiłem tak: Precyzyjny śrubokręt zegarmistrzowski płaski o szerokości około 1 mm, najpierw biała masę podważając odkleiłem od boków cewek niebieskich, następnie podważałem aby odkleić od płytki. Razem z białą masą, którą wydłubałem, odkleił się mały tranzystor SMD o szerokości 1.5 mm i grubości 1 mm. jest to typowy wielkościowo element precyzyjny z trzema nóżkami. następnie odkleiłem go delikatnie z masy, posmarowałem płytkę płynem lutowniczym w miejscu lutowania tranzystora. Następnie pensetą ustawiłem tranzystor w miejscu gdzie był przylutowany. Dociskając go delikatnie igłą, przylutowałem lutownicą precyzyjną o grocie cienkim jak igła każdą nóżkę. Jeśli nie masz lutownicy precyzyjnej, możesz do zwykłej transformatorowej wpleść igłę- w końcówkę-skręcając kombinerkami grot, aby igła dobrze uzyskiwała temperaturę z lutownicy. ALE UWAŻAJ! aby przy lutowaniu nie spalić płytki ani nózki tranzystora. Cała operacja przylutowania nóżki ma trwać dokładnie sekundę, dwie- aż zobaczysz roztapiająca się cynę pod nóżką tranzystora. Wówczas odsuwasz lutownicę i nóżka jest już przyklejona. Tak robisz z pozostałymi nózkami. Wszystko najlepiej robić pod lupą precyzyjną aby fajnie powiększyć miejsce "operacji"...no i rączka nie może drgać . Ja , aby sobie ułatwić, wylutowałem dwie boczne cewki, ale przy wlutowywaniu, muszą być wlutowane tak samo. (oznaczenie kropką biegunowości). Po wszystkim, wrzuciłem płytkę w puszeczkę i wlutowałem wszystko na płytę zasilającą. Niezbędnym narzędziem jest również odsysacz do cyny. Przyczyną jest biała masa, która pod wpływem drgań, odkleja tranzystor smd, który się do nie przyczepił. Jest to błąd producenta. Mam nadzieje że jasno Ci to wszystko opisałem. Pozdrawiam. "" Edytowane 26 Września 2009 przez jajok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iplo Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 (edytowane) no a ja juz znalazłem dokładnie jaki to tranzystorek cewka czy jak to azywacie ce mi wyszła w sklepie 50 centów albo jak kto woli 50 pensów Edytowane 10 Października 2009 przez iplo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iplo Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 (edytowane) hi gays I now woth is a part numBer for NISSAN PRIMERA P12 DVD CCA-5831CEU TEXT MY TEXT MY or coll iplo11@poczta.fm tel.0044 7752052347 gg9490402 wiadomo jakie objawy były niedziałało lcd na konsoli tylko podrzwanie szyby i zostały ostatnie ustawienia ale sie zrobiło:D Edytowane 10 Października 2009 przez iplo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pilot9314 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Kolego możesz mi jeszcze raz napisać co dokładnie jest przyczyną ? Bo u mnie przelutowali te elementy o których jest napisane powyżej w płytce zasiląjącej i nadal d*pa ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilq Opublikowano 24 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2021 W dniu 27.01.2008 o 10:42, Gość seiken napisał: Witam wszystkich forumowiczów piszę w imieniu brata który jest posiadaczem Primiery P12 ale ma ograniczony dostep do netu Problem wygląda nst Panel /wyświetlacz/ i klawisze funkcyje zostały zablokowane komputer pamięta /chyba/ ostatnie ustawienie klimy bo nawiewy działają i działa jeszcze jeden przycisk Ogrzewanie tylnej szyby Reszta jak napisałem martwa -zero radia zero reg nic....... z tego co mówił mi brat bawił się ustawieniami potem wyłączył samochód a na drugi dzień już była lipa Ekran nagrzewa się i po chwili robi się szary i od czasu do czasu delikatnie pulsuje ale nie odpala i nie wyświetla funkcji Nie wiem czy to tylko kwestia jakiejś blokady czy może coś padło.... Czytałem , że był już opisywany ten problem na forum ale piszący nie dostał odpowiedzi lupka nic nie wyrzuca.. Mam nadzieję , że koledzy pomożecie rozwiąszać ten problem Witam podpinam się do ogłoszenia u mnie w ogóle nic nie działa wymieniłem dvd bezpieczniki zmienione i nadal nic nie działa jedyne to tylko tylna szyba i ogrzewanie reszta umarła ruszałem już wiązkami i nadal nic.prosze o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.