Gość zecikk Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 MAm taki problem ze podczas jazdy ze srodkowego nawiewu leci mi zimne powietrze. nawet gdy ofzrewanko chodzi to po drodku i tak zimno wieje. mialem tak w astrze i byl to blad kostrukcyjny kanałów czy tu ejst pdoodbnie?? JEst jakas mozliwos zlikwidowania tego dosc upierdliwego problemu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dybek Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 u mnie jest to samo. jedyne co pomoglo to zamkniecie kratek i puszczenie cieplego nawiewu na szybe. nadmuchu srodkowego przestalem wogole uzywac bo tak jak piszesz nawet jak ogrzewanie bylo na ful to i tak z tego miejsca lecialo chlodne powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Ja też tak mam, ale tylko wtedy, gdy nawiew ustawiony jest na szybę, lub nogi. Gdy ustawi się na dmuchanie z deski to leci ciepłe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Ja też tak mam, ale tylko wtedy, gdy nawiew ustawiony jest na szybę, lub nogi. Gdy ustawi się na dmuchanie z deski to leci ciepłe. Precyzując temat to przy ustawieniu na szybę lub na szybę i nogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Dokładnie tak samo jest u mnie, trzeba się przyzwyczaić i zamykać kratki. Temat już się przewinął kilka razy przez forum i nie pamiętam żeby ktoś znalazł jakieś rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zecikk Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Hm... to lipa troche. JA w Astrze mialem tak ze jak zdjalem panel srodkowy i wyjalem kratki to byla tam taka klapka i dwa kanały jeden od zimnego drugi id cieplego powietrza. ciekawe czy tu ejst tak samo. TAm pomoglo w 80% zatkanie kawalkiem gabki jednego z tych kanałów. wlasnie od zimnego. :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burnbrain Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Podobny temat poruszany był nie dawno http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=37931 Trzeba ustawić pokrętło (to obok otwierania) na czerwone (powietrze z komory silnika) i będzie leciało cieplejsze. Jak przełączysz na dmuchanie na siebie lub na siebie i na nogi to leci ciepłe. Zimne leci tylko w pozostałych pozycjach: szyba, szyba nogi, nogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość red orange Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 na początku mnie to drażniło a teraz jestem szczęśliwy że ze środkowych leci chłodne powietrze. Już tłumacze dlaczego: z pozostałych nawiewów zawsze leci gorące i w całym aucie mamy cieplutko a na twarz chłodne oprzeźwiające powietrze, nie zasycha mi w ustach, nie chce mi sie wiecznie pić itp. Ale pierwsza zima i zrzędziłem jak mały misu. Teraz w innych samochodach mi tego brakuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calusek Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Koledzy !! To nie jest wada. W P10 tak jest konstrukcyjnie. Jak przejdziecie na wyższy etap "nowoczesności" to w P11 już można sobie przełączyć na zimne lub ciepłe. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
competer Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Kolega pewnie jest nowoczesny bo ma klimę :one: . Ja od siebie dodam tylko, że gdy chcemy, aby kierowca nie marzł, to nastawiamy nawiew na wprost. Ciepełko lecące bespośrednio z tego środkowego i bocznych kanałów jest jakos bardziej skuteczne od innych. Oczywiście przy wilgotnym otoczeniu, szyby szybciej nam zaparują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 nikt nie zauważył że jest tak specjalnie aby przewietrzać wnętrze przy obiegu otwartym?? gdy zamkniecie kratki to to samo zimne powietrze miesza się z ciepłym i wylatuje przez inne... po prostu ogrzewa częściowo nagrzewnica powietrze które jest już we wnętrzu auta a świeże leci z zewnątrz prze w/w kratki. jak ktoś nie lub niech zamknie kratki lub obieg... tak rozwiazali problem parowania szyb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zecikk Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 A to ciekawe Moze cos w tym jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 mnie tam pasuje, mam zapaszek na tych kratkach montowany i jak leci chlodne to dluzej trzyma ;-) Ja po prostu zamykam i po problemie ;-) w razie czego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.