rosan Opublikowano 5 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2005 Witam wszystkich mam nastepujacy problem samochod to maxima qx 3.0 v6 z 1998 roku, automat w trasie zachowuje sie idealnie natomiast nie trzyma wolnych obrotow w czasie postoju (wahaja sie) zdarza sie ze auto zgasnie po szybkim zdjeciu nogi z pedalu gazu, obroty stabilizuja sie w pozycji N i P. W ASO komputer wykazal "klopfsensor defekt" , sensor wymieniono ale dalej obrotow nie trzyma. Czy ktokolwiek spotkal sie kiedys z takim problemem i wie o co moze chodzic? pozdrawiam serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 Co za sensor miałeś wymieniony??????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 u mnie jest dokladnie to samo, czasem zdycha podczas jazdy i zazwyczaj na swiatlach nagle obroty spadaja do zera po odpuszczeniu gazu - mozliwe ze czyszczenie przepustnicy pomoze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosan Opublikowano 6 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 Co za sensor miałeś wymieniony??????? wymienili klopfsensor - czujnik spalania stukowego, komputer nie znalazl innych bledow (powodem wizyty w serwisie byly te obroty) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 Co za sensor miałeś wymieniony??????? wymienili klopfsensor - czujnik spalania stukowego, komputer nie znalazl innych bledow (powodem wizyty w serwisie byly te obroty) pozdrawiam a czy to nie przypadkiem knock sensor?? To ze autko gasnie to na 99% bedzie throtle body. Hmm.... sorki to nie maxima.org. To bedzie przepustnica na 99% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosan Opublikowano 6 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 wydaje się,że knock sensor=klopfsensor[auto było w niemieckiej ASOidlatego napisałem tak jak na kwicie].Czy ta przepustnica to poważna sprawa?wymaga wizyty w ASO?Na czym polega jej czyszczenie? SERDECZNIE DZIĘKUJĘ za dotychczasową pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 trzeba odkrecic dolot, wyjac przepustnice (jest blisko kolektora ssacego) i ja wyczyscic w benzynie, potrzebna tez bedzie nowa uszczelka - zanieczyszczona sie czasem blokuje i stad auto gasnie. w ASO za to biora ok 100 zeta jakos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosan Opublikowano 20 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 przepraszam,że ożywiam wątek ,ale czuję obowiązekpoinformowania klubmenów ,iż powodem usterki była niedociągniętauszczelka na dolocie-=czyli --budujmy od podstaw(głupie ASO BOCHUM ).Serdecznie pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hero Opublikowano 30 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2005 Hehe, wlasnie mialem to napisac i mnie wyprzedziles, mialem ten sam objaw przedwczoraj i po dociagnieciu uszczelnienia wszystko jest spoko Jak to mowia diabel tkwi w szczegolach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.