Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

wolne obroty - problem


rosan

Recommended Posts

Witam wszystkich

mam nastepujacy problem

samochod to maxima qx 3.0 v6 z 1998 roku, automat

w trasie zachowuje sie idealnie natomiast nie trzyma wolnych obrotow w czasie postoju (wahaja sie) zdarza sie ze auto zgasnie po szybkim zdjeciu nogi z pedalu gazu, obroty stabilizuja sie w pozycji N i P.

W ASO komputer wykazal "klopfsensor defekt" , sensor wymieniono ale dalej obrotow nie trzyma.

Czy ktokolwiek spotkal sie kiedys z takim problemem i wie o co moze chodzic?

pozdrawiam serdecznie

Link to comment
Share on other sites

Guest pavoolon

u mnie jest dokladnie to samo, czasem zdycha podczas jazdy i zazwyczaj na swiatlach nagle obroty spadaja do zera po odpuszczeniu gazu - mozliwe ze czyszczenie przepustnicy pomoze

Link to comment
Share on other sites

Co za sensor miałeś wymieniony???????

wymienili klopfsensor - czujnik spalania stukowego, komputer nie znalazl innych bledow (powodem wizyty w serwisie byly te obroty)

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Co za sensor miałeś wymieniony???????

wymienili klopfsensor - czujnik spalania stukowego, komputer nie znalazl innych bledow (powodem wizyty w serwisie byly te obroty)

pozdrawiam

 

a czy to nie przypadkiem knock sensor??

To ze autko gasnie to na 99% bedzie throtle body. Hmm.... sorki to nie maxima.org. To bedzie przepustnica na 99%

Link to comment
Share on other sites

wydaje się,że knock sensor=klopfsensor[auto było w niemieckiej ASOidlatego napisałem tak jak na kwicie].Czy ta przepustnica to poważna sprawa?wymaga wizyty w ASO?Na czym polega jej czyszczenie? SERDECZNIE DZIĘKUJĘ za dotychczasową pomoc

Link to comment
Share on other sites

Guest pavoolon

trzeba odkrecic dolot, wyjac przepustnice (jest blisko kolektora ssacego) i ja wyczyscic w benzynie, potrzebna tez bedzie nowa uszczelka - zanieczyszczona sie czasem blokuje i stad auto gasnie. w ASO za to biora ok 100 zeta jakos

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

przepraszam,że ożywiam wątek ,ale czuję obowiązekpoinformowania klubmenów ,iż powodem usterki była niedociągniętauszczelka na dolocie-=czyli --budujmy od podstaw(głupie ASO BOCHUM ).Serdecznie pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hehe, wlasnie mialem to napisac i mnie wyprzedziles, mialem ten sam objaw przedwczoraj i po dociagnieciu uszczelnienia wszystko jest spoko :)

Jak to mowia diabel tkwi w szczegolach...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...