Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P12/WP12] Pomocy disel kopci


Gość stalon1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam od tygodnia Primere 2002 2.2 disel , zauwazylem ze jesli jej przyciskam gazu za mną widać chmure, może ktos mi jest w stanie podpowiedzieć co może byc tego przyczyną? Jeśli chodzi o kolor w jakim kopci to cieżko mi zdefiniować bo to tylko sie dzieje jak jade i w lusterku widze chmure za samochodem, bo jak go gazuje na biegu jałowym to nie widać prawie nic. Zmienilem filtr powietrza ale nadal nic sie nie zmienilo. Może macie jakies pomysly jaka może być tego przyczyna i jak ją wyeliminować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o mechanike to z gory mowie ze jestem totalnym laikiem w tej dziedzinie .A może być przyczyną filtr oleju ktory bardzo dawno temu nie byl wymieniany? Mieszkam w UK , w historii serwisu samochodu wyczytałem ze filtr oleju nie byl od 40000 km wymieniany bo nie mogli go wykrecic sam nie wiem dlaczego! Gdy pojechalem zaraz po zakupie na wymiane oleju i oczywiscie filtra nastepni spece nie mogli go wyciagnac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwny serwis, że filtra nie wymienili, zmień serwis- pojedż do kogoś innego, jak brakuje mocy to może turbina. To droga zabawa a jak masz wymieniać to lepiej zdiagnozuj przyczynę, bez mechanika się nie obejdzie- może po prostu masz kobylasty przebieg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co zauwazylem to mocy nie brakuje... kopa ma dobrego...ale co z tego jak nie widze za sobą świata jak przycisne gaz. To najśmieszniejsze jest że poprzedni wlasciciel jak wymienial olej w serwisie to nie wymienił filtra bo spece nie dali rady i tydzien temu bylem w innym serwisie i tylko olej zdolali my wymienic bo stwierdzili ze filtra nie potrafia wymienic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach