Gość RycholDM Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Witam. Spotkałem się z następującym sposobem postępowania w celu sprawdzenia zamkniętego układu regulacji silnika.Wyglada to tak : 1. Uruchomić silnik i rozgrzać go do temp. normalnej pracy. 2.Podłączyć tester do złącza diagnostycznego na 2 sekundy ( prawdopodobnie ten sam efekt da zwarcie zworką styków 6 i 7 - licząc od lewej - górnego rzędu styków złącza diagnostycznego ( 14-sto stykowego ), tak jak przy odczytywaniu kodów usterek , na dwie sekundy ) 3.Zwiększyć prędkość obrotową silnika do 2000 obr na czas dwóch minut 4.Obserwować lampkę Check Engine. Jeżeli włącza się i wyłącza z częstotliwością 5x na dziesięć sekund to silnik jest pod nadzorem zamknietego układu regulacji. Jeśli lampka jest cały czas włączona ( uboga mieszanka ) lub wyłączona ( bogata mieszanka ), to silnik jest pod nadzorem otwartego układu regulacji 5.Wyłączyć silnik. Próbowałęm na swojej Almerze, ale lampka podczas testu nie świeci się . Ciekawi mnie jak jest w Waszych Almerach.Proszę o informacje. RB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 A ten tester idzie nabyć w aptece? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Idzie tak zrobic. Wylaczasz silnik, zwierasz w kostce dwa skrajne styki po prawej w gornym rzędzie (chyba ze masz dowrotnie kostke przymocowaną ), potem przekrecasz stacyjke i po 2 sek. wyciagasz zworke. W tym momencie autko zaczyna zwracac kod bledu, a jak odpalisz silnik to mozesz zobaczyc jak sonda lambda smiga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.