Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N15] Sprawdzanie zamkniętego układu regulacji


Gość RycholDM

Rekomendowane odpowiedzi

Gość RycholDM

Witam.

Spotkałem się z następującym sposobem postępowania w celu sprawdzenia zamkniętego układu regulacji silnika.Wyglada to tak :

1. Uruchomić silnik i rozgrzać go do temp. normalnej pracy.

2.Podłączyć tester do złącza diagnostycznego na 2 sekundy ( prawdopodobnie ten sam efekt da zwarcie zworką styków 6 i 7 - licząc od lewej - górnego rzędu styków złącza diagnostycznego ( 14-sto stykowego ), tak jak przy odczytywaniu kodów usterek , na dwie sekundy )

3.Zwiększyć prędkość obrotową silnika do 2000 obr na czas dwóch minut

4.Obserwować lampkę Check Engine. Jeżeli włącza się i wyłącza z częstotliwością 5x na dziesięć sekund to silnik jest pod nadzorem zamknietego układu regulacji. Jeśli lampka jest cały czas włączona ( uboga mieszanka ) lub wyłączona ( bogata mieszanka ), to silnik jest pod nadzorem otwartego układu regulacji

5.Wyłączyć silnik.

Próbowałęm na swojej Almerze, ale lampka podczas testu nie świeci się . Ciekawi mnie jak jest w Waszych Almerach.Proszę o informacje.

RB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idzie tak zrobic.

Wylaczasz silnik, zwierasz w kostce dwa skrajne styki po prawej w gornym rzędzie (chyba ze masz dowrotnie kostke przymocowaną ), potem przekrecasz stacyjke i po 2 sek. wyciagasz zworke. W tym momencie autko zaczyna zwracac kod bledu, a jak odpalisz silnik to mozesz zobaczyc jak sonda lambda smiga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...