Gość miro.b Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Witam, poszukuje informacji na temat rzadko stosowanego silnika w X-Trailu 2.2 115 KM. Kod silnika oraz parametry tehcnivzne. Czym się różni rożni od 2.2 dci 136 KM. Czy ten 115 KM to jest to samo co Almerkach ? Jak z tym słabszym slnikiem zachowuje się X-Trail? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konradmatyja Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Zapewne chodzi ci o 114konny. Ale on nie jest rzadki, od 2001 do 2003 tylko takie jezdza, z tego co mi wiadomo 114PS to japonczyk a 136PS to francuz. Co do mocy to moze i przyslaby ale wystarcza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Oba sa japonskie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RAGBINIU Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Jeżdżę 114 konnym - rok 2003, 186 tyś. przebiegu. Jest zrywny od trójki, to wystarczy. Moc moim zdaniem wystarczająca do bujania się tu i tam. Wspomniane przełożenie trójki jest fajnie elastyczne, nie trzeba redukowć do dwójki albo jescze nie wrzucać czwóreczki a autko świetnie sobie daje radę zwłaszcza w mieście. Z tego co wiem ( najwyżej wyprowadźcie mnie z błędu ) do 2003 roku x traile są na łańcuszkach a od 2004 roku na paskach rozrządu. Doszły mnie również niepotwierdzone informacje że Renault ma spory udział w konstrukcji silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glo Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Oba są na łańcuchu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umberto Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Renault jest od 2005, do 2004 jest Japan. Przejechałem się kawałek wersją 114 i stwierdzam, że 136km jest duuużo bardziej elastyczny i czuć wyraźnie różnicę- chyba że tym co jeździłem był jakiś lewy bo różnica ogromna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Oba silniki diesla montowane w T30 są japońskie.Silnik YD22DDTi (136KM) jest następcą (modyfikacją) poprzedniego silnika YD22DTi (115KM). Francuzi być może "maczali" ręce w modyfikacji tej jednostki, jednak nie zmienia to faktu, że silnik jest konstrukcją Nissan'a i zdaje się, że montowany był tylko w Japonii. Renault w swojej ofercie miał podobne silniki w których był pasek i była to seria GxT (G8T, G9T) o pojemnościach 2188 ccm, a silniki Nissana miały oznaczenie YD... i pojemność 2184 ccm 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JBCool Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Ktos wie jaka jest zasadnicza roznica miedzy tymi silnikami, cos zmieniono w konstukcji, czy jest to Chip tuning? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastia1 Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 Ktos wie jaka jest zasadnicza roznica miedzy tymi silnikami, cos zmieniono w konstukcji, czy jest to Chip tuning? Poniżej dane z artykułu: http://www.motonews.pl/nissan/news-603-silniki-wysokoprezne-w-nissanie.html 136 KM to silnik bezpośrednim wtryskiem paliwa typu Common-Rail i montowali go od 2004 roku Dzięki adaptacji (silnik 136 km) systemu wtrysku bezpośredniego typu common rail ostatniej generacji, zmodyfikowanym, wysokociśnieniowym wtryskiwaczom oraz turbosprężarce o zmiennej geometrii turbiny i powiększonej chłodnicy powietrza doładowującego zwiększono moc maksymalną i maksymalny moment obrotowy z 84 kW (114 KM) i 270 Nm do odpowiednio 100 kW (136 KM) i 314 Nm. Także nie jest to chip tuning 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kantorek Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 (edytowane) a czy można ten 114 konny jakoś "zczipować" ??????????? Edytowane 22 Marca 2011 przez Kantorek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TU-134 Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 panowie; jak mogę poznać jaki mam silnik 114 KM czy 136 KM ??, ponieważ jest to mój pierwszy nissan a koleś mówi mi ,że moje auto jest 114KM a w dowodzie mam wpisane 100 KW czyli 136 KM ,więc zgłupiałem i nie wiem jak to sprawdzić ? dodam,że mam w dowodzie wpisane ,że auto jest z 02.2003r 2,2dci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastia1 Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 (edytowane) panowie; jak mogę poznać jaki mam silnik 114 KM czy 136 KM ??, ponieważ jest to mój pierwszy nissan a koleś mówi mi ,że moje auto jest 114KM a w dowodzie mam wpisane 100 KW czyli 136 KM ,więc zgłupiałem i nie wiem jak to sprawdzić ? dodam,że mam w dowodzie wpisane ,że auto jest z 02.2003r 2,2dci z tego co widzę w katalogach części to 136 km jest od 12.2003. Możesz też zadzwonić do ASO i podać swój VIN. Ponadto w 136 km intercooler jest większy i wydaje mi się, że w 136 km (sam miałem jeszcze niedawno) po prawej stronie intercoolera jest czujnik cisnienia doładowania + łapaczka oleju (taki walec między turbiną a intercoolerem) Edytowane 19 Września 2013 przez Sebastian179r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Sebastian dobrze pisze, najprościej po IC - jak masz po prawej stronie IC czujnik doładowania to jest to 136KM (prawa strona stojąc na wprost auta). Możesz też zrobić zdjęcie i tu wrzucić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.