Gość Adam Opublikowano 12 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2005 Dzisiaj mam zamiar zdiagnozować silniczek. Zobaczymy co wyjdzie. Ja też podejrzewam sondę. Wczoraj podpiąłem się miernikiem pod silniczek krokowy i działa. Wymieniłem też świece i filtr powietrza. Trochę zużyte były, ale bez przesady. Dam znać jakie będą efekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adam Opublikowano 12 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2005 No i już jestem po autodiagnostyce. Wyświetlił mi się kod 12 więc to czujnik przepływu powietrza. Czy ktoś z was już to przerabiał? Muszę go wymienić? Jak tak to ile on kosztuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuchar Opublikowano 12 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2005 Przepływomierz też można przeczyścić (tylko delikatnie, jakimś pędzelkiem z miękkim włosiem). Jednak nie zawsze to pomaga. Mój mechanior czyścił mi go kiedyś w Micrusie i pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerry Opublikowano 13 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2005 W N15 przepływomierz można łatwo wyczyścić, trzeba go tylko zdemontować, wyczyściś spreyem do czyszczenia np gaźnika daś nową uszczelkę i zamontować z powrotem. Mie to kosztowało 20 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adam Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Jestem załamany. W Niscarze w Łomiankach powiedzieli mi że przepływomierz z przepustnicą kosztuje 5000zł!! K...a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2005 U mnie też były falujące obroty. Przyczyną była zbyt bogata mieszanka. Zrobiono mi restart ustawień kompa, podregulowano trochę na parowniku i wszystko wróciło do normy. Faktem jest że jak przycisnę powyżej 4000 i puszczę gaz to spada do 500 i powraca do 800...Podobno ten ty tak ma, jednak u mnie nigdy nie gaśnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukmack Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Cobyście nie mówili, dla mnie to bardzo denerwujące, szczególnie, że jak się zatrzymają obrotki na 500 , to aż mi przygasa podświetlenie, ze względu na brak ładowania. Wcześniej tak nie miałem, więc nie zgodzę się, że ten typ tak ma ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adam Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2005 No i stało się. Wkur....m się na wszystkich zakichanych speców w warsztatach i sam postanowiłem coś zrobić ze spadającymi obrotami. Wziąłem wczoraj dzień urlopu i wyjąłem całą przepustnicę. :D/ Było tam tyle syfu że szok. Przeczyściłem sprejem do czyszczenia gaźników przepływomierz , przepustnicę i silnik krokowy. Po montażu i odpaleniu silnika problem zniknął!! Jest ok. Denerwuje mnie trochę tylko krótkie zatrzymanie obrotów koło 1100 obrotów po zejściu z wyższych, ale to chyba kwestia wyrobionej ilgicy w silniczku krokowym. Później obroty spadają na około 800 i ani trochę mniej! Czyszczenie zajęło mi koło 2 godzin. Na pochybel specom z serwisów! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2005 No i stało się. Wkur....m się na wszystkich zakichanych speców w warsztatach i sam postanowiłem coś zrobić ze spadającymi obrotami. Czyszczenie zajęło mi koło 2 godzin.Na pochybel specom z serwisów! No to teraz zacznij zbierać zamówienia od klubowiczów, bo z tego co wiem chętnych na rozwiązanie podobnego problemu nie brakuje Może jakaś lista społeczna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alf Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2005 No i stało się. Wziąłem wczoraj dzień urlopu i wyjąłem całą przepustnicę. :D/ Było tam tyle syfu że szok. no,no pogratulować, jak ktoś kiedyś powiedział "chcesz mieć zrobione, zrób to sam" ;-) korzystałes z podręcznika? czy tak na wyczucie? pytam bo chętnie zajrzał bym u siebie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Można prosić doładniejszy opis? Może i ja wezme urlopik i pogrzebię :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adam Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Sprawa tylko wygląda na poważną. Doświadczenie miałem tylko w remoncie gaźnika w maluchu po akademikiem. Potrzebny jest komplet kluczy imbusowych, 2 śrubokręty (płaski i krzyżowy), sprej do mycia gaźników i trochę wolnego czasu. Zdejmujemy obudowę filtra powietrza, odłączamy wszystkie przewody od przepustnicy, odręcamy 4 śruby ją mocujące oraz linkę gazu (miałem z nią trochę problemów bo się jakoś zacięła). Następnie odkręciłem silniczek krokowy i przeczyściłem sprejem i szmaciorą. Popsiukałem też na przepływomierz. Trzeba zwrócić uwagę na stan iglicy w silniczku krokowym (po rozkręceniu). U mnie nie jest zbyt pewnie prowadzona i dociskana sprężynką, więc kiedyś będę musiał wymienić pewnie cały silniczek z zaworem jak znam sklepy z częściami. Dobrze jest przedmuchać wszystko sprężonym powietrzem i można składać w odwrotnej kolejności. Powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jumper Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Tez bym musial sprobowac wyczyscisz silniczek krokowy tylko najpierw musze zaopatrzyc sie w nowa uszczelke. Slyszalem ze dobrze jest wsadzic silniczek krokowy na 12 godz do benzyny ekstrakcyjnej ??? tylko nie wiem czy to prawda co o tym myslicie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adam Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 nie wkładaj silniczka do benzyny tylko normalnie odkręć go od reszty i przeczyść cały zawór z iglicą włącznie a będzie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pecyn Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Juz dwa razy czyscilem silniczek i przepustnice i przeplywomierz i cala reszte i uzylem do tego WD40 i wymoczylem w benzynie ekstrakcyjnej i nic sie nie stalo wiec nie co sie przejmowac. Szczegolnie duzo uwagi w silniczku trza poswiecic tej iglicy gdyz ma takie jakby zgrubiena odpowiadajace za przepuszczanie powietrza (jak uszczelka) i jesli bedzie brud tam to bedzie nieszczelnosc wiec problem z obrotami. W przeplywce trza uwazac na te druciki bo odpowiadaja za nagrzewanie sie i mozna je latwo rozerwac. Aha jeszcze takie ustrojstwo jak czujnik polozenia gazu tez ma wplyw na obroty bo mozna nim sobie je ustawiac ( tak jak z zaplonem). To wszystko opatentowalem dzis wiec jestem na bierzaco :wink: . W wczoraj gosc mi wpuscil taki dym do silnika by sprawdzis szczelnosc ukladu (koszt ok 50pln) i bylo oki. Fajna sprawa na sprawdzenie szybkie calego ukladu czy nie ma nieszczelnosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jumper Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 a nie znajduje sie uszczelka miedzy silniczkiem krokowym a korpusem ??? bo jak mechanik sie tym zajmowal to zdaje mi sie ze byla tam uszczelka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adam Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Między silniczkiem i całym zaworem czy jak go tam zwać a przepustnicą jest uszczelka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pecyn Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Masz dwie uszczelki pod przepustnice(obudowe) i pod krokowy obie kosztuja w granicach 20pln. Ale czasem udaje sie nie zniszczyc uszczelki tak jak mi sie ostatnio udalo :wink: ufff. Pozniej trzeba wszystko mocno skrecic by nie bylo nieszczelnosci ukladu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jumper Opublikowano 1 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2005 tylko ze mi sie raczej nie uda ich uratowac bo madry mechanik dal dodatkowo na silikon tak wiec musze najpierw je zamowic w sklepie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartto Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 koledzy czy ktos pamieta (zna) numer fabryczny silniczka krokowego w N16 (1,8 - rok prod 2000rok) ? chce poszukac jakiegos zamiennika... oczywiscie mozna rozkrecic i sprawdzic ale w sumie moze ktos ma gdzies zapisane albo ma wiedze gdzie ....nie rozkrecajac pol samochodu mozna sprawdzic jaki to numer .... dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtek30 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Dołączę się do tematu i zapytam czy w Almerach 2,2 di 2000r też są silniczki krokowe i gdzie się znajdują i za co odpowiadają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.