Gość tolkapon Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Mam primerę 1.6 QG z 2001. Od jakiegoś czasu gdy silnik jest nagrzany i np dojeżdżam do skrzyżowania i wcisnę sprzęgło lub na luzie dodam gazu i puszcze obroty na sekundę spadają poniżej 500/min a potem wracają do normy. Nie ma tego obajwu lub jest mniejszy gdy mam włączoną dmuchawę lub klime. Dziś 2 razy jak odpalałem na ciepłym siniku zgasł. Co radzicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bankroot Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 po pierwsze wyczyść silnik krokowy w dalszej części to może być brudna przepustnica,w dalszej kolejności uszkodzony czujnik tlenu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusek Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 dokładnie. ja niedawno tak miałem, dojezdzałem do skrzyzowania,wciskam sprzegło i gasł.a jezeli chodzi o dmuchawe,to poprostu jak ja właczasz silnik ma wieksze obroty bo jest wieksze obciazenie i nie gasnie.w K11 mi zajeło to 15 min i smiga jak nowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 I czy ktoś z was zrobił coś w tym kierunku, żeby te obroty nie spadały? tolkapon, szukamy w archiwum, coś możemy się dowiedzieć http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ighlight=obroty http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ighlight=obroty http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ighlight=obroty http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ighlight=obroty http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ighlight=obroty http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ighlight=obroty http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ighlight=obroty http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ighlight=obroty PS. ja mam ten sam problem ale jeszcze nie miałem czasu się tym zająć. [ Dodano: Pią 08 Lut, 2008 08:39 ] po pierwsze wyczyść silnik krokowy jak nie ma gazu - może się "zbrudzić" - wszyscy mechanicy mi mówili (nawet w ASO), że bezsensowne jest czyszczenie silnika krokowego w tym silniku - nic nie da wg nich. w dalszej części to może być brudna przepustnica ja u siebie wyczyściłem i właśnie wtedy zaczęły się jaja ze spadkiem obrotów ale jeszcze nie gaśnie auto (po tej czynności wymagane jest kasowanie kompa). w dalszej kolejności uszkodzony czujnik tlenu sondy lambda trzeba sprawdzić tydzień temu wymieniłem filtry - tak przy okazji zmiany oleju i wyczyściłem silniczek krokowy i przepustnicę - pomogło - muszę podjechać ASO, żeby zresetowali mi kompa, bo mam za duże obroty Czyszczenie przepustnicy (niby miałem to robione ale nie widziałem jak robili) i silnika krokowego pomogło jak na razie - zobaczymy jak ze spalaniem teraz będzie - z tym problemem walczę cały czas. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bankroot Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 po pierwsze wyczyść silnik krokowy jak nie ma gazu - może się "zbrudzić" - wszyscy mechanicy mi mówili (nawet w ASO), że bezsensowne jest czyszczenie silnika krokowego w tym silniku - nic nie da wg nich. tydzień temu wymieniłem filtry - tak przy okazji zmiany oleju i wyczyściłem silniczek krokowy i przepustnicę - pomogło - muszę podjechać ASO, żeby zresetowali mi kompa, bo mam za duże obroty Czyszczenie przepustnicy (niby miałem to robione ale nie widziałem jak robili) i silnika krokowego pomogło jak na razie - zobaczymy jak ze spalaniem teraz będzie - z tym problemem walczę cały czas. Pozdrawiam i co na to "wszyscy mechanicy" a zwłaszcza ci z ASO ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 i co na to "wszyscy mechanicy" a zwłaszcza ci z ASO ??? Zdziwieni hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 i co na to "wszyscy mechanicy" a zwłaszcza ci z ASO ??? Zdziwieni hehe Podłącze sie pod temat. U mnie obroty na rozgrzanym silniku, często zatrzymuja sie, na postoju i jałowym biegu na 1300, lub wyzej. Nawet przegazowanie nic nie daje dopiero jak ruszam i sinik ma obciążenie przy ruszaniu spadaja. Lambda ok.Jak masz foto odnosnie czyszczenia przepustnicy(jak to fachowo zrobić i czym) to wyślij mi. Dzieki, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.