eszi Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Witam!Wskazówka od temp. płynu chłodzącego po dolaniu do pełna koncentratu(chłodnica i wyrównawczy)nie trzyma 90 stopni, na włączonym ogrzewaniu jak i nie delikatnie odbiega od normy tj. na oko 88-89 stopni. Czy cos nie jest tak, nie sądze aby to był termostat, bo nawet przy włączonym na maxa ogrzewaniu,na maxa regulator nie spada temperatura. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 eszi zmień temat na adekwatny do problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogi Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Wszystko jest w najlepszym porządku Tak ma być , wskazówka jest ciut poniżej środka skali. Pozdrawiam ; yogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CichyBart Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Czytając to byłem pewien, że u mnie jest poziomo... sprawdzając przy okazji okazało się, że jest ciut poniżej... nawet trochę mocniej, bo widać gołym okiem Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 A jak się pogoni tak ze 150 km/h albo lepiej, a potem hamuje silnikiem np. do 100 km/h to spada do 1/4 zakresu i tak ma być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CichyBart Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 yyy, tego nie znałem ;/ chyba muszę na autostradę lecieć... :> (ew. frunąć) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyr Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 no to dziwne bo kilka takich hamowań miałem i wskazówka nawet nie drgneła. a układ jest taki wydajny że przy 30C powietrza włączonej klimie i jazdy tylko mieście wskazówka nawet nie drgneła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 no to dziwne bo kilka takich hamowań miałem i wskazówka nawet nie drgneła.a układ jest taki wydajny że przy 30C powietrza włączonej klimie i jazdy tylko mieście wskazówka nawet nie drgneła. Oczywiście zgadza się - jest wydajny i nie pozwala się nagrzać - wskazówka nigdy nie wychodzi ponad połowę. Ale też normalnym jest, że jak hamujesz silnikiem z dużej lub bardzo dużej prędkości, to masz wysokie obroty, zamknięte paliwo i duży pęd powietrza na chłodnicę. Pompa wody jest napędzana mechanicznie więc kręci się wprost proporcjonalnie do obrotów silnika. Rozprowadza więc błyskawicznie schłodzony w chłodnicy przez duży pęd powietrza płyn, a silnik nie jest ogrzewany bo pompa paliwa odcina paliwo. Zanim zadziała termostat i zamknie duży obieg przechłodzony płyn już ma kontakt z czujnikiem i wskazówka ładnie opada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.