Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] Diesel za dużo pali


Gość grzesioml

Rekomendowane odpowiedzi

Gość grzesioml

Witam, wiem że podobne posty już istnieją, ale dotyczą one głównie benzyny albo gazu, a ja mam primere 2.0TD.

Po wymianie rozrządu spalanie w mieście wzrosło mi z 7 do 9l/100km, dodatkowo samochód nie pracuje równo, a przy niskich obrotach występują naprawdę silne drgania, kierownica aż ucieka z rąk. Pojechałem na komputer do salonu nyski ale tam stwierdzili, że wszystko jest w porządku. Na te drgania ktoś polecił mi wymienić poduszkę pod silnikiem, ale wciąż nie wiem dlaczego on tyle pali, może macie jakieś propozycje? Jeżdżę tak jak przed wymianą rozrządu, tzn nie szaleje, biegi zmieniam przy ok 2500rpm, podczas jazdy nie przekraczam 3500rpm i nie wiem dlaczego tyle mi pali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

A pompę pan regulował :?: :) No chyba, że mechanik pierdoła i przestawił rozrząd... Wykluczam wtryskiwacz sterujący bo przed wymianą było OK.

1. Przestawiony rozrząd.

i/lub

2. Do regulacji kąt wtrysku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariano_85

No ja mam taki sam problem z wolnymi obrotami (ok 650) dzisiaj mechanik mi patrzył i mowił ze to wina pompy wyregulowal ale dalej nic nie dało i powieidzał ze pompe trzeba rozbierac ...i ze to drogo kosztuje

 

Poczytałem na forum i sprobuje podkręcic srubke regulacyjna ktora jest pod pedałem gazu moze cos da.....inni na forum chwalili ten pomysł!!

 

Jak juz rozwiazesz problem napisz co było grane

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam ten sam problem.Wymieniłem przepływkę- teraz czuję,że jadę- wymieniłem też wszystkie filtry

olej, paski a także cały rozrząd. Jeżdżę w miarę spokojne max 3000 obr/min i czy w mieście czy w trasie pali 10L/100km (2.0 TD oczywiście.) Co może być powodem tak dużego spalania.

Proszę piszcie o wszystkim co choć trochę ma wpływ na spalanie. Dodam, że silnik w mojej nysce chodzi równiutko nie ma żadnych wahań obrotów, wydawać by się mogło, że jest wszystko ok. oprócz spalania :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kropek, w archiwum jest dużo nt. dużego spalania, poświęć chwile czasu i doczytaj i ew. spytaj tych co juz się z tym uporali :)

 

PS. Ja do tej pory walczę z dużym spalaniem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość misiek.21
Poczytałem na forum i sprobuje podkręcic srubke regulacyjna ktora jest pod pedałem gazu moze cos da.....inni na forum chwalili ten pomysł!!

 

To regulowanie śrubką pod pedałem to jest oszukiwanie samego siebie ta śrubka wcale nie reguluje wolnych obrotów, tylko powoduje że puszczając pedał gazu obroty zatrzymają sie na ok 1000 obrotów i nie spadną na właściwe 700. Tą śrubką nie będziesz w stanie ustawic 800 czy 850 obrotów.Regulacja polega na tym że albo 1000 albo twoje 650. Niestety nikt mi nie odpowiedział jak można regulować obroty w sposób płynny. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariano_85

hmm masz racje!!! - misiek.21

 

 

tutaj jest cos z kątem wtrysku.. jest przestawiony tzn jest za puzno albo za wczesno jak bedzie moj znajomy miał czas to pokąbinuje ....i odezwe sie !! pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...