Gość delamente Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Czy warto rożciągnąć sprężyny w celu podniesienia tyłu. Posiadam sedana N15 z instalacją LPG i tył mocnosiedzi (20 mm wzgledem przodu). Czy jest sens rozciągać> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Tyl w N15 zawsze siedzi troche nizej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość delamente Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 No ok zapomniałem dodać ze wymieniłem ostatnio przednie na nowe gdyż mi pękła. I teraz to różnica jest zbyt wyraźna nie wspominając o jakichkolwiek pasażerach. Dla porównania prześwit z przodu od opony do błotnika jest 14 cm a z tyłu 2cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klajgus Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 z przodu od opony do błotnika jest 14 cm a z tyłu 2cm. Z przodu to prawie jak w GOLFIE COUNTRY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Speeder Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Ja bym radził zakupić gumy usztywniające, zakładane pomiędzy zwoje spreżyn. Podniosą trochę tył a zarazem zapobiegną dalszemu ich prasowaniu. Przykład: http://moto.allegro.pl/item311687988_gumy_...ze_gratisy.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość delamente Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Dzieki. Dobry pomysł. Myslałem o podkładkach ale to jest najtańszy sposób. A co do rozciagania to 35 zł od sprezyny z demontazem kpl os 180 zł i zero gwarancji. Rozciaganie na zimno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTI Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 a Nie lepiej kupic nowe sprezynki i wsadzic gumki miedzy nie a propo sprezynek CS i LS masło załóż KF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość delamente Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Wiesz moze i lepiej ale sprezyna jedna do gazu kosztuje 220 (zwykła 160) zł czyli koszt ok 600 z wymiana. Chodzi o wydatki ktorych nie chce przekraczac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rutino Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 kiedyś jadąc dwupasmówką z pełnym obciążeniem almera zaczęła pływać jak ponton. powyzej 110km/h była niesterowna. mechanik orzekł zuzycie tylnich sprężyn ale ich nie wymienił tylko dał te gumy. jest odrobinę lepiej, szybka jazda na autostradzie jest niebezpieczna. wywalę to w cholerę i kupię nowe sprężyny. te gumki to tani półśrodek, jeśli nie jezdzimy szybko na dalszych odcinkach, lub zamierzamy wkrótce pozbyć się auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.