Gość rafalfloyd1 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Witam! Czy ktoś wie może jakie tarcze i klocki są montowane w ASO do P12?? Mam od miesiąca sakury i klocki ate i bije mi tylko przy hamowaniu na kierownicy praktycznie od samego założenia, ale tylko po rozgrzaniu tarcz tak od 80 KM/H w górę. Co ciekawe mechanik stwierdził krzywość tarcz na specjalnej maszynce a z drugiej strony stwierdził też że nie są przegrzane... Przetoczył i dalej bije... No ale zastanawiam się nad kolejnymi tarczami i klockami, jednak nie chcę kupić kolejnego bubla... Więc dwa pytania- Czy warto do ASO? I jaki koszt mniej więcej? A może po przetoczeniu klocki się nie dopasowały? Proszę o pomoc, chcę mieć to w końcu z głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Czy ktoś wie może jakie tacze i klocki są montowane w ASO do P12?? Fabryczne klocki - Akebono. Ale one w tym przypadku niewiele do rzeczy mają. Na tarczach to chyba nawet jakiegoś wyraźnego loga nie ma. bije mi tylko przy hamowaniu na kierownicy A na pedale nie? Przetoczył i dalej bije... Jak? Na aucie na piaście? Czy po zdemontowaniu na tokarce? Jeśli to drugie, to niewielka pewność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafalfloyd1 Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Tylko na kierownicy. Pierwsze hamowanie ok, dopiero po rozgrzaniu trzęsie kierownicą tak- prawa-lewa, tak od 80 km/h w góre. Tak jakby pod wpływem temperatury je wichrowało. Aczkolwiek mechanik po zdjęciu stwierdził że nie są przegrzane. Po sprawdzeniu na jakiejś maszynce stwierdził duże bicie na jednej a na drugiej mniejsze. Na pedale raczej nic nie wyczuwam... A przetoczył na tokarce oczywiście... Warto wydać kasę na te z ASO?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radkow Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Nie zakładam, ze to ten sam przypadek, ale mialem kiedys tak. Zmienilem 3 komplety tarcz hamulcowych i okazalo sie przez przypadek, ze to lozysko (rozlecialo sie mimo, ze wczesniej bylem na sprawdzeniu i nie bylo luzu). Pozniej sprawdzilismy, ze giela sie tylko jedna tarcza. U Ciebie skoro mechanik sprawdza, ze nie sa powichrowane to po co je przetaczasz, to nic nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafalfloyd1 Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Nie były przegrzane ale na obu było bicie, obie były powichrowane... Łożysko raczej wykluczam, sprawdzali na samochodzie i nic nie słychać żeby huczało. Wydaje mi się że powinienem po prostu nie żałować kasy i kupić porządne tarcze, bo te Sakura były po 110 zł za sztukę więc chyba wysokiej jakości nie prezentują. Aczkolwiek to tylko moja hipoteza... [ Dodano: Czw 14 Lut, 2008 14:21 ] u mnie po sprawdzeniu na obu było bicie... [ Dodano: Czw 14 Lut, 2008 14:25 ] u mnie po sprawdzeniu na obu było bicie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sofaboss Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 W ASO zakładają klocki Lucasa!! a nie jakies... Akebono... Wiem bo mam znajomego w ASO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeg255 Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Tez mialem w suniaczu ten problem z biciem po rozgrzaniu tarcz przy predkosci 80-90km/h,tylko u mnie tak walilo w fajerke,ze malo sie nie rozlecial.Tarcze zmienilem na brembo i problem zniknal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafalfloyd1 Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 to co, albo ASO albo polecicie mi jakiś dobry zestaw na przód który sprawdza się u Was w P12 i nie tylko ?? I jakie ceny?? Warto razem z hamulcami wymienić płyn?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 nie umiem ci niestety odpowiedziec nic na temat P12, bo sam jezdze jeszcze 10tka, ale z tego co pamietam to kupowalem tarcze w sieci AD (mam tam 40% znichy) - Tarcze Lucasa, placilem cos kolo 100zl. Chodza idealnie. Mysle ze po prostu poszukaj czegos lepszego. Moze brembo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 W ASO zakładają klocki Lucasa!! a nie jakies... Akebono...Wiem bo mam znajomego w ASO Co serwis to inne części i inna cena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafalfloyd1 Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Myślę właśnie albo o brembo + klocki ferodo, albo ASO... Co polecacie? Warto od razu wymienić płyn?? [ Dodano: Pią 15 Lut, 2008 14:52 ] a może jakiś inny zestaw- lucas, zimmerman... ?? Kurcze, nie wiem... Z tego co czytałem na forum to chyba jednak najbardziej sprawdzone u Was są te brembo + ferodo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Nie były przegrzane ale na obu było bicie, obie były powichrowane... Łożysko raczej wykluczam, sprawdzali na samochodzie i nic nie słychać żeby huczało. Wydaje mi się że powinienem po prostu nie żałować kasy i kupić porządne tarcze, bo te Sakura były po 110 zł za sztukę więc chyba wysokiej jakości nie prezentują. Aczkolwiek to tylko moja hipoteza... [ Dodano: Czw 14 Lut, 2008 14:21 ] u mnie po sprawdzeniu na obu było bicie... Niestety czasami wystarczy przy rozgrzanych hamulcach wjechać w większą kałuże i tarcze zaczynają bić, nie muszą być przegrzane, ja nowiutkie lucasy załatwiłem na myjni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sofaboss Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 ja tam miałem tarcze krzywe... teraz mam tarcze ATE i klocki ferrodo i jak narazie smiga... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xthor Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Ja przymierzam się do zakupu całego kompletu (klocki + tarcze) z ATE. Używałem ATE w poprzednich samochodach (Skoda i Ford) i nigdy nie miałem problemów z hamulcami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafalfloyd1 Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Jeszcze takie spostrzeżenie mnie dopadło dzisiaj po dłuższej jeździe po bardzo kiepskich podmiejskich drogach- że nierówności i koleiny są dość wyraźnie przenoszone na kierownice, ale to chyba akurat kwestia szerokich opon- 205... Tak mi się wydaje, bo u Ojca na 175 r14 czegoś takiego nie odczuwam. Zresztą i moja Primka na dobrej drodze idzie jak po szynie... Zawieszenie miałem ostatnio spawdzane, żadnych luzów czy stuków. Jak jest u Was?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sofaboss Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 u mnie tez jak o szynie idzie...;] 235 oponka to jak puszcze kierownice to w koleinac tak pieknie prowadzi ze moge puscic kierownice i cudnie idzie po...;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafalfloyd1 Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 No na 18stkach to się wcale nie dziwię Ale i u mnie na tych 16stkach na dziurach i w koleinach też trzeba mocno trzymać kierownicę... [ Dodano: Sob 16 Lut, 2008 11:34 ] ... nawet jak jade wolno po kocich łbach jak puszcze kierownice to lata [ Dodano: Sob 16 Lut, 2008 11:35 ] ... nawet jak jade wolno po kocich łbach jak puszcze kierownice to lata [ Dodano: Sob 16 Lut, 2008 19:05 ] dzisiaj doczytałem gdzieś na forum, że z tym biciem przy hamowaniu, jeśli nie drży też pedał hamulca a u mnie raczej nie drży to mogą być też zużyte tuleje wahaczy z przodu. Możliwe to?? Jakie są objawy zużycia?? I czy są one wymienialne w P12? [ Dodano: Sob 16 Lut, 2008 19:05 ] dzisiaj doczytałem gdzieś na forum, że z tym biciem przy hamowaniu, jeśli nie drży też pedał hamulca a u mnie raczej nie drży to mogą być też zużyte tuleje wahaczy z przodu. Możliwe to?? Jakie są objawy zużycia?? I czy są one wymienialne w P12? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sofaboss Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 hmmm u mnie jak tarcze były krzywe to waliło tylko po kierownicy a na pedale nic nie czułem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafalfloyd1 Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Warto brembo + ferodo ( 380+120zł)?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Warto brembo + ferodo ( 380+120zł)?? Ten zestaw jest oki ale w P11 seryjnie były tarcze Lukasy a ja polece jeszcze zestaw Delphi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.