Gość kizur Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Witam niedawno kupiłem nissana primere P12 2,2dci z 2004r i jakiś czas temu zauważyłem problem przy odpalaniu a mianowicie falują obroty około 1-2 min w zakresie 550-750 -(dopóki silnik sie podgrzeje- ok 1-2 min) ten sam problem co u kolegi http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ghlight=p12+dci miałem jechać do mechanika wymienić zawór pompy lecz nie miałem czasu. przeciągałem z wymianą aż tu nagle jadąc samochód silnik stracił moc, zachowywał sie normalnie nic nie szarpało, nie "żęźił" poprostu był bardzo słaby. Zgasiłem silnik i odpaliłem ponownie i wbrew logice silnik pracował normalnie miał moc może nie 100% ale jechało sie normalnie. Czy może być to wina tego zaworu czy może jakaś groźniejsza usterka. pozdrawiam ps jaki jest koszt tego zaworu? pozdrawiam i proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekvipex Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Ja miałem identyczny problem , wymienili mi zawór regulacji ciśnienia za 480 zł na pompie i wgrali jeszcze raz program do komputera (fabryczny) na wszelki wypadek . Do tej pory przejechałem 17000 km i jest OK ale zaczyna padać mi turbo -leci czarny dym przy przyspieszaniu mocnym jak z autobusu . :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość clex Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 czarny dym wcale nie musi oznaczac problemow z turbo. oznacza tyle ze albo jest za malo powietrza w odniesieniu do ilosci paliwa (niepelne spalanie) albo sa problemy z podawaniem paliwa (pompa, common rali, wtryski). szary dym = problemy z turbo (nieszczelnosci). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RYBA64 Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 mam pytanie czy ten zawor jest na pompie czy na listwie? bo mam takie same objawy w mojej primerce ,ja wymienilem zawor na listwie i problem nie zniknal i dalej jest na kompie wyswietlana usterka pompy paliwowej . [ Dodano: Czw 28 Maj, 2009 19:42 ] kizur, mam pytanie czy ten zawor jest na pompie czy na listwie? bo mam takie same objawy w mojej primerce ,ja wymienilem zawor na listwie i problem nie zniknal i dalej jest na kompie wyswietlana usterka pompy paliwowej . :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.