Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

pickup przyszlosci


Gość Johny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzemik zgodnie z Twoja sugestia przenosze swoje watpliwosci do nowego watku. Kontynuujac prosze Cie Dzemik abys mi uzmyslowil dlaczego pickup nie moze byc cichy?

Udalo sie to z ciezarowkami, udalo z autobusami nawet z koparkami.... czyzby pickup byl wyjatkiem? Nie kwestionuje przeznaczenia pickupa ,ale nie bardzo moge skumac Twoich slow "...jakby nie byl wyciszony to zawsze bedzie pickup..." Czy klient placac za automat moze otrzymac bylo co ,bo to przeciez pickup? Gdyby Navara byla 'surowym' pickupem, z minimalna iloscia elektroniki, bez silnika common rail wrazliwego na pylek w paliwie, z siedzeniami z plotna zaglowego i w cenie 70k zl wtedy mozna akceptowac rozumowanie - to przeciez pickup.Niestety placac 100k zl wiecej mozna wymagac, ja wymagam a dziwie sie Tobie Dzemik ze Ty nie;-) To wlasnie pickup powinien byc cichy, to wlasnie auto jezdzac po polach i bezdrozach powinno choc odrobine skompensowac kierowcy halas dochodzacy z drogi. Kiedys traktorzysci jezdzili w "sluchawkach', dzis juz nie musza, no moze tylko ci w traktorach marki Nissan :diabel:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak juz ktos pisal wyzej - wymieniasz nie tyle wady pickup'a co jego jakby nature, dla mnie pickup przyszlosci to powinien byc powrot do tego, ze zablocenie wnetrza bedzie latwozmywalne wezem z woda, a przewody od roznych rzeczy nie beda narazone na urwania, czy uszkodzenia, do tego powinien znow charakteryzowac sie prostota i wytrzymaloscia - ty opisujesz cos czego moglbys oczekiwac od samochou klasy AUDI Q czy MERCEDESA ML, a one nie sa dostepne za cene NAVARY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pickup zawsze będzie miała resory z tyłu i obojętne jakie wpakujesz wyposażenie do środka kabiny to komfort pasażerów będzie jak bydła na przyczepie. :D Sorry za porównanie.

 

Jest parę pickupów ze sprężynami z tyłu - ale to już jest samochód osobowy - np. Sangyong.

 

ale na niego nie wrzucisz 800 kg na pakę bo będzie tylnym zderzakiem ciągnął po asfalcie.

 

a na pickupa z resorami wrzucisz na pakę 800 kg - resory trochę zatrzeszczą, trochę będzie zdziwiony samochód , ale pójdzie do przodu. :D

 

A polski pickup przyszłości czyli samochód do odliczenia VATu powinien mieć z tyłu sprężyny, silnik 200 KM, międzyosiowe sprzęgło (czytaj automatyczny tryb 4x4)- najlepiej bez żadnej wajchy bo tylko problemy, reduktor i blokada tyłu niekoniecznie, dużą przestrzeń dla pasażerów 2 rzędu, stała zabudowę paki (nie jakieś dokładki), koło zapasowe na pace, ESP ,Hill Assistant, A/T, DVD i duuuużżżżżo chromu - no obniżone zawieszenie coby można w zakręty 200km/h wchodzić......

 

czyli doszliśmy do BMW X5 z paką , a najlepiej jak zamiast paki byłaby stara dobra kratka.

 

I jesteśmy w punkcie wyjścia.

 

 

Mnie np nie przeszkadza jak sobie uwalę spodnie błotem przy wsiadaniu :D Taki urok :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie np nie przeszkadza jak sobie uwalę spodnie błotem przy wsiadaniu :D Taki urok :P
moze inaczej - pewnie zakladales i przemyslales sprawe ze tak moze sie dziac i kupiles auto swiadomie, a jak ktos oczekiwal czegos innego to po prostu albo sie pomylil w wyborze auta, albo sie łudził ze jakos to bedzie ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie np nie przeszkadza jak sobie uwalę spodnie błotem przy wsiadaniu :D Taki urok :P
moze inaczej - pewnie zakladales i przemyslales sprawe ze tak moze sie dziac i kupiles auto swiadomie, a jak ktos oczekiwal czegos innego to po prostu albo sie pomylil w wyborze auta, albo sie łudził ze jakos to bedzie ;)

 

Teraz moja prosba do Ciebie Buli i Dzemika-spokojnie. Rozumiem ze jest to Wasze auto drugie lub trzecie i/lub do pracy nie musicie sobie czyscic spodni. Otoz ja nie posiadajac kilku aut traktuje go jako auto rowniez do pracy i chce z niego wysiadac w czystych spodniach. Buli Twoja uwaga raczej ponizej pasa :-(

 

[ Dodano: Pią 15 Lut, 2008 14:07 ]

Pickup zawsze będzie miała resory z tyłu i obojętne jakie wpakujesz wyposażenie do środka kabiny to komfort pasażerów będzie jak bydła na przyczepie. :D Sorry za porównanie.

 

a na pickupa z resorami wrzucisz na pakę 800 kg - resory trochę zatrzeszczą, trochę będzie zdziwiony samochód , ale pójdzie do przodu. :D

 

A polski pickup przyszłości czyli samochód do odliczenia VATu powinien mieć z tyłu sprężyny, silnik 200 KM, międzyosiowe sprzęgło (czytaj automatyczny tryb 4x4)- najlepiej bez żadnej wajchy bo tylko problemy, reduktor i blokada tyłu niekoniecznie, dużą przestrzeń dla pasażerów 2 rzędu, stała zabudowę paki (nie jakieś dokładki), koło zapasowe na pace, ESP ,Hill Assistant, A/T, DVD i duuuużżżżżo chromu - no obniżone zawieszenie coby można w zakręty 200km/h wchodzić......

 

czyli doszliśmy do BMW X5 z paką , a najlepiej jak zamiast paki byłaby stara dobra kratka.

 

 

 

Dzemik,jestes najwiekszym oredownikiem czytania ze zrozumieniem i tego samego wymagam od Ciebie ;-) Moj post dotyczyl glownie glosnego silnika i tego czy mozna bylo tego uniknac. Do tego Twoj post niestety nie nawiazal.Druga kwestia byla zla kultura pracy AT i tu tez nie nawiazales. Nie pisalem o pace,zawieszeniu , kG i trzeszczeniu resorow

 

Mnie np nie przeszkadza jak sobie uwalę spodnie błotem przy wsiadaniu :D Taki urok :P

 

 

A tu pojechales ponizej pasa.... W to niestety nie uwierze, no chyba ze pickupa uzywasz jedynie dla przyjemnosci albo lubisz wyjsc do ludzi w upieprzonych spodniach.Ja na moje szczescie tego nie lubie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki Johny, nie chciałbym nikomu dowalać :) To moje jedyne auto, służy do wszystkiego. Ja z racji nikczemnego wzrostu ( 168 ) spodnie mam zawsze czyste ( najpierw skok na próg, potem do środka ). Natomiast kurtka zawsze uwalona od tylnej klapy ;) Natomiast moja szanowna koleżanka-małźonka wiesza psy na Navarze :P Że ciasno z tyłu i niewygodnie ( wcześniej był Espace więc to zrozumiałe ). I że uparłem się i gówniane auto kupilem. A ja takie chciałem właśnie :!: Przecież w sylwetce Navki to sie zakochac wręcz można :P Tylko to spalanie........ :(:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78
Pickup zawsze będzie miała resory z tyłu i obojętne jakie wpakujesz wyposażenie do środka kabiny to komfort pasażerów będzie jak bydła na przyczepie. :D Sorry za porównanie.

...

oj Dżemik kto jak kto ale Ty?

 

Już dziś istnieją pickupy z zawieszeniem tylnym na sprężynach śrubowych, choćby

 

ssangyong actyon sports

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przeżywacie, ja jak się przesiadłem z D21 na D40 to jakbym do mercedesa wsiadł!

Właśnie kontynuowanie mariażu z nissanem zawdzięczam D40-stce która jest całkiem przyzwoita do jeżdżenia po normalnych drogach co też wykorzystuję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@domadm

Otóż to dla mnie przesiadka z D22 na Navarę to też była spora różnica.Myślę,że wielu użytkowników Navar przesiadło się z aut osobowych na pickupa i teraz oczekują czegoś innego. Poza tym obowiązuje zasada chłodnej głowy czyli nie napalać się,co z tego że wszyscy kupują Navarę z racji tego cholernego Vatu.Czasami lepiej kupić inne auto,np Toyotę Camry z USA za 100 tys i jest cisza,luksus dobry automat i płyniemy sobie bezszelestnie i rodzinka zadowolona.

Sprawdzone :) .Ja też używam jednego samochodu ale z manualem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Zajcew83
Poza tym obowiązuje zasada chłodnej głowy czyli nie napalać się,co z tego że wszyscy kupują Navarę z racji tego cholernego Vatu.Czasami lepiej kupić inne auto,np Toyotę Camry z USA za 100 tys i jest cisza,luksus dobry automat i płyniemy sobie bezszelestnie i rodzinka zadowolona.

Niestety Wasyl nie wszyscy kupuja navke ze wzgledu na VAT. Ja niestety niemam mozliwosci odliczenia VAT-u. Kupilem navke poniewaz sie ZAKOCHALEM od pierwszego wejzenia :579: jak ja zobaczylem gdzies na drodze w 2005r.Od tamtej pory czytalem wszystkie opisy, komentarze, porownania navary z innymi pickup-ami i powiedzialem ze musze miec te auto. Przesiadlem sie z audi A4 i nawet w audi niema komforu jaki oferuje navka. Jestem bardzo z niej zadowolony :diabel: nawet spalanie mnie nie przeraza sporo osob nie jest zadowolona z takiego spalania, a oto wyjasnienie:

Silnik 2.5l

174KM

186cm wysokosc

ponad 2tony wagi

i dotego to jest jezdzaca sciana (prawie zerowa oplywowosc)

Podsumujac te wszystkie czynniki to i tak spalanie jest niskie.

Dobra wystarczy na dzisiaj ide spac bo juz jest 6:30 rano. :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet spalanie mnie nie przeraza sporo osob nie jest zadowolona z takiego spalania, a oto wyjasnienie:

Silnik 2.5l

174KM

186cm wysokosc

ponad 2tony wagi

i dotego to jest jezdzaca sciana (prawie zerowa oplywowosc)

Podsumujac te wszystkie czynniki to i tak spalanie jest niskie.

 

Staraj sie nie wypisywac dyrdymalow;-) Argumenty ktore podajesz nie musza swiadczyc o gigantycznym spalaniu. Dla przykladu:

Chrysler Vayager silnik 2,8CRD ( wiekszy) waga 2000kg ( tyle samo) wysokosc 175cm

sppalanie o 5L mniejsze !!!!! (miasto okolo 11,5L ) To samo auto z boxem na dachu (box wielki 80cm szer,37 cm wys, 280cm dlugosc) plus dwie deski windsurfingowe na dachu - oplywnosc (jak piszesz) ZErowa! spalanie o litr wieksze niz poprzednio 12,5, czyli wciaz 4 L mniej od Navary. Wczoraj wykonalem test- jazda ze stala predkoscia (tempomat) 65km/h, paliwo V-Power, prosty odcinek okolo 20 km, silnik prawidlowo rozgrzany,spalanie srednie na odcinku 11,3 !!! spalanie chcwilowe cos okolo tego tzn.powyzej kreski 11L. Ten wynik to masakra!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Johny (i inni) - czytam Wasze posty o spalaniu, po co unosić się na innych... Najpierw naprawcie swoje auta - potem dyskutujcie.. Masz spi....ne auto i tyle

 

eeee Cieniu, kto tu sie unosi? prosba do Zajcew aby nie pisal dyrdymalow ot i tyle.

W temacie dotyczacym spalania sa uzykownicy ktorzy pisza o spalaniu 10-11L i jest ich wielu, i sa tacy ktorym auto pali 16-17. Co tu ma do rzeczy waga,wzrost;-) i 'oplywnosc? czy Ci ktorym auto pali 10 L maja mniejsza wage? a moze wzrost? o oplywnosci nie wspomne. Co do naprawy auta masz racje, jesli oczywiscie da sie to naprawic. Jestes pewnie tym szczesliwcem ktoremu auto pali malo, ale sprobuj zrozumiec tych ktorzy ledwie co kupili auto i doswiadczaja spalania na poziomie 16-17 L. Dodatkowo pamietaj Cieniu ze to jest forum, miejsce w ktore wlasnie z zalozenia jest do prowadzenia dyskusji- dyskusji przed ,po, i w trakcie naprawy. Dyskusji merytorycznych,na temat!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jasiek25

moja d40 z zabudowa pali od 8,5 do 12 litrów .. zalezy czy jade emerycko ( czytac 80-100 km/h ) staram sie niebyc zawalidroga ( 9,5 litra / 100 km 100-120 ) czy jade ... ( czytac 140 < wtedy 12 litrów ) w miescie jak spotykam sie z kolegami i niechce dac sie im zgubic spali mi 13 litrów ... 13 litrów .. czy to duzo ?? przy wadze 1880 kg w dowodzie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1880 kg?

Jak zawoziłem śmieci na złom to na wadze miałem pusty 2100kg. Doliczając mnie to już prawie 2200 kg!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pickup zawsze będzie miała resory z tyłu i obojętne jakie wpakujesz wyposażenie do środka kabiny to komfort pasażerów będzie jak bydła na przyczepie. :D Sorry za porównanie.

...

oj Dżemik kto jak kto ale Ty?

 

Już dziś istnieją pickupy z zawieszeniem tylnym na sprężynach śrubowych, choćby

 

ssangyong actyon sports

 

Corholio78 - druga linijka mojego cytowanego postu mówi o tym sławnym koreańczyku :kosci:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Zajcew83
nawet spalanie mnie nie przeraza sporo osob nie jest zadowolona z takiego spalania, a oto wyjasnienie:

Silnik 2.5l

174KM

186cm wysokosc

ponad 2tony wagi

i dotego to jest jezdzaca sciana (prawie zerowa oplywowosc)

Podsumujac te wszystkie czynniki to i tak spalanie jest niskie.

 

Staraj sie nie wypisywac dyrdymalow;-) Argumenty ktore podajesz nie musza swiadczyc o gigantycznym spalaniu. Dla przykladu:

Chrysler Vayager silnik 2,8CRD ( wiekszy) waga 2000kg ( tyle samo) wysokosc 175cm

sppalanie o 5L mniejsze !!!!! (miasto okolo 11,5L ) To samo auto z boxem na dachu (box wielki 80cm szer,37 cm wys, 280cm dlugosc) plus dwie deski windsurfingowe na dachu - oplywnosc (jak piszesz) ZErowa! spalanie o litr wieksze niz poprzednio 12,5, czyli wciaz 4 L mniej od Navary. Wczoraj wykonalem test- jazda ze stala predkoscia (tempomat) 65km/h, paliwo V-Power, prosty odcinek okolo 20 km, silnik prawidlowo rozgrzany,spalanie srednie na odcinku 11,3 !!! spalanie chcwilowe cos okolo tego tzn.powyzej kreski 11L. Ten wynik to masakra!!

Johny przepraszam jesli kogos urazilem moimi slowami co do spalania, ale ja sugerowalem sie spalaniem mojego auta, ktore pali 10-11 w miescie, a dopiero po napisaniu poprzedniego postu doczytalem posty na temat jak powiedziales gigantycznego spalania 16-17.

Tu sie przyznaje to jest smok z takimi tlokami :530: :530: :530: :530:

A i porównanie jak najbardziej nie bylo na miejscu. :053:

Mysle ze sie nie gniewasz i reszta :?: :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...