Gość nissanek Opublikowano 8 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2005 Witam wszystkich. Mam problem z alternatorem w Primerce P10 '94, otóż spalił mi się alternator (konkretnie stos diodowy), po wymianie na nowy po uruchomieniu silnika, nie gaśnie kontrolka ładowania, a i same ładowanie jest bardzo dziwne bo U ładowania wynosi 12,5V a I=około 4A. Przewody są prawidłowo podłączone. Akumulator był uprzednio naładowany (prostownik), także ten prąd nie wiem skąd się wziął (taki duży). Po odkręceniu jednego z przewodów od alternatora wszystko wskoczyło do normy (łącznie ze zgaśnięciem kontrolki ładowania), U ładowania ok. 14V, I ładowania ok. 0,6A. Tylko teraz mam odłączony jeden przewód (przykręcony był do wyjścia alternatora na którym było zmienne U, około 8V). Odłączony przewód był gorący, czyli gdzieś coś strzeliło. Nie wiem do czego służy ten przewód, co zasila, i czy mogę tak jeżdzić z odłączonym przewodem (oczywiście jest on zaizolowany). Pilnie potrzebuję schemat elektryczny do Primery 1.6SLX P10 '94 hatchback Dziękuję za ewentualną pomoc. Pozdrawiam, Rob Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROBAS Opublikowano 8 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2005 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ga&start=60 lub http://www.bruneros.md4.pl/Nissan_Primera_...nictwo_AUTO.pdf Tam jest PDF, spreparowany przez brunerosa! Pozdro Jest tam schemat instalacji gdzieś pod koniec. Radzę Ci na początek wyjmować kolejno bezpieczniki które dostają U z alternatora a potem poszukać "po przewodzie" i odłączać kolejne odbiorniki(oprócz ECU i pompy paliwa); równie dobrze awawaria może być w stronę akumulatora- schemat niewiele tu da. Coś robi zwarcie i stąd ten spadek napięcia i wzrost prądu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kadi Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Wlasnie weszlem na twoj temat, bo wlasnie mam podobny problem. Tzn. diody wymienilem, regulator tyż, i kontrolka od ladowania sie zaczela palic. Kilka minut pochodzil i cos sie spierdzielilo. Tzn. juz nie ma ladowania. Wnioskuje ze nowy regulator sie spalił. Juz sam nie wem. Daj znac czy uporales sie z tym problemem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.