Gość PMW Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 koniec OT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Przepraszam jeżeli Cię uraziłem bądź twoją żonę.Myślałem że fajnie jest spotkać kogoś kto ma tak samo przerąbane jak ja sam.Na poprawienie humoru twojej kobiecie powiedz jej że ja mam tylko 1.6 16V bo mojej aż bałem się podsunąć pomysł z motorem o pojemności zaczynającej się od liczby 2.0L. PS.Ale w tym moim 1.6 chyba "byli nasi" bo zacyndala ostro i nie jeden się spażył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Magda nawet dała się namówić że następnym naszym autem będzie WRX :diabel2: a jak dobrze sie trafi to i STi :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 w praktyce okazało się że pełen przelot na rurze o średnicy fi55 dla wolnossącej GT to nie jest to... cylindry za słabo sie napełniają - musi być jakieś odbicie... Żadnej praktyki nie było bo nie ma wykresów z hamowni w wersji z takim tłumikiem i takim... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 no dobra ok. nie ma wykresów... ale za to głowy nie urywa... bo przecież to że jest głośno nie zawsze znaczy że moc jest większa... zazwyczaj jest na odwrót bo co to za bryka co ją "słychać a nie widać" btw. auto szybciej reaguje na dodanie gazu niż na pełnym przelocie; na pełnym przelocie muliła się strasznie i dopiero od 5000 jak sie gazy rozpędziły zaczynała jechać nieżle ale ja nie jeżdże non-stop 5000-7200 obr. ;)więc brzydko powiem tak jest po chuju teraz jest bardzej żwawe w średnim zakresie obrotów i to włąsnie chciałem uzyskać - taki setup mi odpowiada a shamować to trzeba mieć czas a w moim przypadku mając 2-kę dzieci i pracując z trudem znalazłem czas na tzw. 100.000km przegląd... może w najbliższy weekend jakoś mi się uda wyrwać z domu i zapisać jakiś wykresik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Witam! Także jestem już po małych modach wydechu. Robiłem u Tomali(polecam Maćka pracuje u niego). Sam zamontowałem i wymontowałem kolektor oczywiscie siedzi teraz 4-2-1, nowa plecionka,dalej przelot fi 55, końcowe fabryczne(dla ciszy). Mam oczywiscie CAI fi 77 ze stożkiem, jest komfortowo. Tomala wziął 220 zł, miał 200 ale coż nawet nie pomogło że jestem z NKP. Troszke dla mnie dziwna polityka cenowa, za rure i plecionkę 220 zł, a za cały wydech krzyczy sobie 400-500 zł. Jestem ciekaw jak odbije sie to na osiągach, bo auto dostało kopa(odłączona sonda- muszę ogarnąć w niedziele) od 4 tyś. jest super je..cie do końca i to na lpg. Ma ktos może orientacje jak to sie przedstawia na osiągi, bo na hamownie pojade w przyszłym m-cu, gdyz wstawiam prime do lakieru. Pozdro dla Kuby i dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Troszke dla mnie dziwna polityka cenowa, za rure i plecionkę 220 zł plecionka ~70zł, rura + robocizna ~130zł. Nie zapomnij, że ta rura nie idzie prosto, trzeba ja pospawać. Spawana pewnie na kolankach, które coś tam kosztują. Zapłaciłeś dobrą cenę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ły Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Powiem tak wczoraj po piętnastej wyjechałem od Tomali z całym nowym układem wydechowym Maćkowi zajęło to trochę pracy, ale wyszło cycek!!! Bardzo basowo, ale to oczywiście w granicach rozsądku. Teraz tylko dolocik do końca zrobić + przestawienie rozrządu i wystrojenie na konic hamowanko, czyli max przyszły miesiąc. Za wszystko zapłaciłem 500zł włącznie z zamianą kolektora wydechowego 4-2-1. Polecam Tomale, ale oczywiście od razu trzeba ustalić z nim cenę, bo szybko człowiek zapomina, jaka była ustalona Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 hej hej, a gdzie sie miesci warsztacik TomALI? JA CHCE TYLKO OSTATNI DOROBIC. reszta juz jest. 2.25` Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 ul. Harfowa 4, wjazd od Grójeckiej tel. 022-846-52-52 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek-majkel Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 To tam tacy specjalisci sa? Nie spodziewalem sie. Jak im zawiozlem wydech od Fiata Uno turbo bo mi zostal seryjny (dwie ostatnie puszki polaczone rura jako jeden kawalek) to nie mogli tego wlozyc zeby jedna puszka przeszla nad belka (po zamontowaniu nad belka jest rura laczaca puszki). Zanim zdazylem zaproponowac zeby lekko podniesc samochod to juz rozcieli ta rure, zamontowali i na samochodzie pospawali. Chlopaki sie rzezby nie boja;-) Troche sie wtedy zdziwilem chociaz do tej pory i z nissankiem tam jezdze i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 ;P tam ne ma podnośnika... gorzej że na moich 215/40/17 niezmiesciłem się w te ich prowadnice - Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek-majkel Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 To faktycznie problem;-) Ja bym sie bardziej przejmowal nie mieszczac sie w koleinach;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 a Jak Tomale dobrze sie poprosi zrobi jak najciszej?? znaczy priorytet to przelot, czyli poprawa osiagow, ale nie bez znaczenia jest dla mnie jak najciszej ale jak sie mu depnie nich cos pomruczy ale przy sredni wcisniety gazie jak najciszej sie da...... Slyszalem, ze tomala glosne robi, prawda to?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Lobo, przelot zawsze będzie głośny. I nie pomoże tu nawet wielka pucha. Przelotowo komorowy będzie cichszy. Sprawa czy jest głośny to kwestia oceny. Każdy inaczej to odbiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 zrobiłem pełen przelot...na 60mm było ciszej niż na jakichś gównach typu mugen z blaszką ale i tak łeb urywało... po tygodniu wymiękłem i pojechałem na poprawkę... na ulicę nie polecam nikomu pełnego przelotu do auta bez turbo w uszach dzwoni po 15 minutach jazdy... końcowy mam teraz przelotowo-komorowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Ten przelotowo komorowy tez u Tomali robiles? Jakie koszta i czy odczuwasz roznice w dynamice auta miedzy full przelot a przelotowo-komorowy ostatni?? Prierwotnie mialem jechac do el-teca, ale ostatni wydech koszt okolo 700pln, z kwasowki i powiedzial gosc ze zrobi mi cicho, duza banka eliptyczna takie jak w subaru, Wszystko super, ale np 200 u tomali to nie 700! za te 500 to mam ecumastera np. a na wydechu ze zwyklej blach tez ze dwa-trzy lata pojezdze. Jaki wniosek? Pytam bo masz PMW takie samo auto prawie.... Brac przelotowo komorowy u tomali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 www.ecumaster.com - 500zł samo urządzenie jeszcze trzeba je zamontować i wystroić na hamowni drugie tyle... Ps. rób u Tomali, średnica 55-60mm i żeby było jak najcieszej przy takiej średnicy i tak bez-porównania będziesz mieć mniejsze opory na wydechu jak na tragicznej serii i z pewnością odczujesz różnicę Przy tej okazji jak masz katalizator za dwu rurką to niech go wywalą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 mój wydech był całkowicie seryjny: 1 odcinek wydechu Seria: zaraz w miejscu gdzie kończy się dwururka jest średnica 50mm (wąsko) i rozprężnik mała puszeczka z prekatalizatorkiem Przeróbka: kazałem to odciąć razem z ropręznikiem w miejscu gdzie konczy się dwururka ( w najszerszym miejscu i przedłużyć ją rozklepaną na elipse rurą która która przechodzi już w wydech 60mm po zewnątrz..) 2. odcinek Seria: grubość 55... i mały 15 cm długości łącznik elastyczny 1. tłumik przelotowyza duży :kosci: potem kilka zakrętów i drugi tłumik przelot mniejszy o wyglądzie strumienicy ( po co 2 przeloty ???? ) Przeróbka: całość 60mm po zewnątrz duża locha elastyczna długość 25 cm potem przelot mniejszy niż seria (mniej dziurek na rurze w środku :diabel2:) dalej gięta rura 60mm - przy tej średnicy nie ma to znaczenia bo spawów zmniejszających średnice mniej 3 odcinek Seria: koncowy tłumik w pełni komorowy b. wąski wlot 45-50mm f*ck.. po zewnątrz rura ostro do góry 100stopni w dół zakręca nad belką strasznie dookoła i do d*py Przeróbka: 60mm wlot i wylot z przelotowo-komorowego Tomali (tajemnica firmy) trzeba by rozpruć żeby zobaczyć na pewno bardzo banalna konstrukcja... rura nad belką idzie jak najbardziej prosto - cały tłumik lekko pod kątem w dół żeby prosto było :027: 4. Enjoy with sound & power :kosci: PS. rób całość cena: 540zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Dr Nismo, u mnie po portingu z p10gt 4-2-1 kolektor, dluuuga dwurura made by eltec, srodkowy przelot made by eltec i na koncu na chwile seria z n15 GTi-zeby jezdzic..... tak to calosc z kwasnej az do tylnej belki.... takze pozadna robota, brakuje tylko ostatniego. Ile mnie skasuje Tomala za ostatni?? Koncowka 100mm, gruba sciana alo ja sobie koncowke zalatwie sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Za sam końcowy pewnie ~150-200zł z montażem ale ze zwykłej blachy. Skoro resztę masz z kwasa to końcowy rób też z kwasa. Widziałem u Tomali tłumik końcowy z nierdzewki i wyglądał elegancko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 to pomysle, moze tomala mi taniej niz w eltecu zrobi kawsa.... po 20.04 odwiedze go i pomysle, a szczerze powiem wolabym ze zwyklej blachy taniej i do coobcia po pare innych modow sie usmiechnac za zaoszczedzony chajs. Wiem ze lepiej by bylo kwas ale 700pln to kupa piniedzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.