Gość Uriel Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Jestem ciekaw jak wygląda u was temperatura silnika w Almerze 2.2 DI, ponieważ u mnie po paru kilometrach zatrzymuje sie mniej wiecej na 1/4 odległości przed czerwonym paskiem, czyli zajmuje 3/4. jest wiec dosć wysoka temperatura, wskazówka potem ani drgnie. Czy to normalne?I jak wygląda u was? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mordi Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 jezdze od wrzesnia i dalej niz za polowe nie doszlo, dlugo sie grzeje szczegolnie teraz a poza tym poczytaj tutaj: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=39017 i troche starszy wątek: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=35093 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość porcupine Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 To raczej nie normalne, wskaźnik temp. powinien dojść do połowy i się zatrzymać. Wiec albo masz coś ze wskaźnikiem:) albo z układem chłodzenia coś nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiubik Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 No jasne że to nie normalne widziałeś kolego kiedyś samochód w którym temperatura wskazuje 3/4 skali bo mi się jeszcze nie zdażyło sprawdź to lepiej !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek N16 2,2 Di Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Czy stoje latem w korku czy w trakcie jazdy zawsze wskaźnik stoi na połowie. Jeżdze juz prawie 3 lata i nigdy wskaźnik nie przekroczył połowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tombolot Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Uriel jesli masz problem tylko i wyłącznie ze źle ustawionym wskaźnikiem to popraw go sobie przy najbliższej okazji. Koledzy mają raję że wskazówka (standardowo) powinna zatrzymać się na połowie skali, ale najważniejsze jest to żeby faktycznie nie grzał Ci się zbytnio silnik. Przede wszsytkim sprawdź poziom płynu chłodniczego, jeśli jest ok to może termostat jest do wymiany. W kazdym razie musisz coś z tym zrobić chłopaku, bo jeśli faktycznie za bardzo grzeje Ci się silnik to możesz w dłuższej trasie ugotować swoją almerkę na dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.