Yankee Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 Witam! Mam pytanie odnośnie wspomagania. Przy maksymalnym skręceniu kierownicy (do oporu) i przytrzymaniu kilka sekund z auta wydobywa sie pisk jakby ślizgającego się paska. Co to jest za odgłos? czy jest to normalne? Jak to zlikwidować i jaki jest tego orientacyjny koszt? Pozdrawiam, Yankee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuchar Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 Norma, piszczy ślizgający się pasek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krrizz Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 W Innych Japonkach (tych na T..) Też tak Jest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Macias Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 U mnie było dokładnie to samo, trzeba bylo troche podciagnac pasek i jest OK. Tylko radze nie przesadzic, bo na tym samym pasku jest pompa wodna i trzeba uwazac coby nie pekl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BARDOPOND Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 Witam, Nie tylko w " japonkach ". Miałem " Scorpiaka " i też tak było. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dżodżo Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 To normalne.Podciagniecie paska pomaga, ale odradzam krecenie i trzymanie kierownicy do samego oporu gdyz bardzo szybko w ten sposob mozna uszkodzic pompe wspomagania.Najlepiej dociagnac do konca i leciutko odpuscic a wtedy dopiero nawracac. POZDRAWIAM..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest chiquito Posted March 11, 2005 Share Posted March 11, 2005 w moim bylym koreanczyku tez tak bylo a teraz jeszcze nie slysze odglosow - glosnych Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fabis Posted March 11, 2005 Share Posted March 11, 2005 A u mnie tam nic nie piszczy, więc nie wiem czy to taka norma pozd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwy77 Posted March 11, 2005 Share Posted March 11, 2005 u mnie tez piszczalo i byla to wina paska,wymienilem pasek i po klopocie,dobre naciagniecie i jedzie sie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ineczka Posted April 12, 2006 Share Posted April 12, 2006 Czesc. Jestem nowa i mam almerke n15. Po oplu kadecie, w ktorym wszystko sie trzeslo, stukalo, drzalo, piszczalo, zgrzytalo, szumialo, a nawet szelescilo, pozostalo mi przyzwyczajenie nasluchiwania wszystkich wydobywajacych sie dzwiekow. I oto mam pytanko... tego dzwieku nie bylo w kadecie, wiec moze to np wspomaganie... jak odpalam i ruszam na jedynce to po 2-3 sekundach wydobywa sie krotki pisk, trwa ulamek sekundy i jest dosc glosny. potem juz nic a nic nie piszczy. dopiero jak wylacze silnik, postoje, znow odpale i rusze jest to samo. nie zaobserwowalam tego gdy ruszam na wstecznym. jesli tak ma byc to ok, po prostu chce wiedziec co to takiego, bede spokojniejsza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vqsoft1 Posted April 12, 2006 Share Posted April 12, 2006 Czesc. Jestem nowa i mam almerke n15. Po oplu kadecie, w ktorym wszystko sie trzeslo, stukalo, drzalo, piszczalo, zgrzytalo, szumialo, a nawet szelescilo, pozostalo mi przyzwyczajenie nasluchiwania wszystkich wydobywajacych sie dzwiekow. I oto mam pytanko... tego dzwieku nie bylo w kadecie, wiec moze to np wspomaganie... jak odpalam i ruszam na jedynce to po 2-3 sekundach wydobywa sie krotki pisk, trwa ulamek sekundy i jest dosc glosny. potem juz nic a nic nie piszczy. dopiero jak wylacze silnik, postoje, znow odpale i rusze jest to samo. nie zaobserwowalam tego gdy ruszam na wstecznym. jesli tak ma byc to ok, po prostu chce wiedziec co to takiego, bede spokojniejsza poprostu kturys z paskow jest za luzny i/lub stary sprawdz paski i ew je wymien! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ineczka Posted April 12, 2006 Share Posted April 12, 2006 dzieki za szybka odpowiedz ) [ Dodano: Sro 12 Kwi, 2006 15:30 ] hmmmmmm......ze tak jeszcze dopytam..... jesli to pasek, czy ten pisk nie powinien sie pojawiac takze gdy ruszam na wstecznym? natomiast gdy juz rusze na tym wstecznym-cisza, a potem jedynka i do przodu, wtedy tez JEST pisk. chyba jednak dla paskow nie ma znaczenia czy do przodu czy do tylu??? [ Dodano: Pią 21 Kwi, 2006 08:07 ] w nissani powiedzieli ze to abs sie wlacza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.