Gość pumbaj Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Czy wie ktoś jak się do tego zabrać, bo mam zamiar zmienic zegary na biale ;] N 16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gigi6660 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 a w jakim modelu może jeszcze się pochwalisz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dodo Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 w N15 musisz odkręcić dwie śrubki pod pokrętłami od nawiewu itp... i też dwie śrubki są przy zegarach i zaczynasz ściąganie od panelu środkowego i dopiero ściągniesz konsole z zegarami... przynajmniej ja tak robiłem bo inaczej nie dało rady... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elgreen Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 ksiazka serwisowa i jechane ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sonic Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Odkrecasz pierw obudowe kolumny kierownicy od dołu.Potem odkrecasz 2 srobki u gory w ramce od zeagorw i wyciagasz ją.Potem odkrecasz srobki ktore trzymaja zegary i mozesz wyjmowac.Prosta sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gigi6660 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 najpierw odkręcasz dwie śrubki które są od góry w tym zagłębieniu gdzie są zegary przed samą szybką i po odkręceniu tych dwóch śrubek zapierasz się palcami na tej obudowie od wewnętrznej strony od góry i ciągniesz ją do siebie zdecydowanym ruchem... musi wyskoczyć ( dla łatwiejszego wyjęcia tego plastiku proponuje odkręcić jeszcze plastik z naby kierownicy... w tym celu pod kierownicą na tym plastiku gdzie masz rączke do sterowania wysokością kierownicy masz 4-ry dziurki głębokie i tam są śruby... odkręcasz i jedną część ciągniesz na dół a a górną do góry zdejmujesz.. po tej operacji wracamy do sedna czyli do wyjęcia plastiku jak wyżej napisałem ) jak już wyjmiesz ten plastik to ukarza Ci się zegary już gołe... i tak po środku tarczy z zegarami na górze jest jedna śrubka a na rogach na dole lewym i prawym są kolejne dwie śrubki, odkręcasz je i wyjmujesz zegary... pozostało odpięcie dwóch wtyczek które są z tyłu zegarów i już mamy je w ręku... potem odpinasz zatrzaski od plastikowej szybki, po szybce odpinasz zatrzaski od plastiku tego w którym są wycięte otwory na liczniki ( nie wiem jak to powiedzieć... ten czarny taki ) dajesz swobodnie opaść wskazówkom na dół, zaznaczasz jakoś (markerem itp.) ich położenie i dopiero zdejmujesz... zakładasz nową tarczke i wszsytko w drugą strone teraz ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.