Gość klon Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Witam kupiłem niedawno nissana primerę 2.0 94 r ale do rzeczy mój problem polega na tym ze jest strasznie zamulona na benzynie na gazie troszkę lepiej ale niema rewelacji w dodatku gdy jest zimny silnik spadają obroty i gaśnie jak ciepły to ok ale zamulony jest nadal bywa czasami również ze jak pojeżdżę na lpg i przełączam pb dodając gazu spadają obroty i gaśnie >byłem u gazownika wymienił filtr gazu podregulował i nic stwierdził że to może być wina świec i przewodów więc wymieniłem lecz to nie dało pożądanego efektu pojechałem do elektro-mechanika aby jego się poradzić dlaczego tak muli przeczyścił silnik krokowy główkowali sprawdzali stwierdzili że to może być rozrząd już nie wiem co mam robić na mechanice sie nie znam a wszędzie gdzie pojadę to mnie odpowiednio kasują pomocy może wy macie jakiś pomysł co to może być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sunny wrocR Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Moze sprawdz sprezanie i filtr powietrza. Jak nie to moze regulacja zaworow(chyba ze nic nie stuka) Rozrzad to raczej nie bedzie... Watpie zeby przeskoczyl a zuzycie lancucha/paska czy napinaczy nie ma wplywu na osiagi tylko walek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 jedz na analize spalin zrób test na Pb oraz na LPG przy wysokich i niskich obrotach założe się ze masz coś z dawkowaniem paliwa Ps. kiedy wymieniałeś filtr paliwa ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Może też warto sprawdzić pompe paliwa ? Jeżeli poprzedni właściciel prawie wougle nie używał PB to mogła się troche zastać, albo i zatrzeć jeżeli jeździł tylko na LPG, a benzyny wougle nie tankował ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klon Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 jedz na analize spalin zrób test na Pb oraz na LPG przy wysokich i niskich obrotach założe się ze masz coś z dawkowaniem paliwa Ps. kiedy wymieniałeś filtr paliwa ?? jak mi się uda to dzisiaj wymienię filtr paliwa bo nie wiem kiedy był wymieniany, mam sam. od 2 tygodni acha z tego co wczoraj przyglądałem się to pompka paliwa chyba jest od innego samochodu zresztą i tak powiedział mi mechanik może to wina pompki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 trzeba będzie sprawdzić ciśnienie paliwa czy jest prawidłowe ale najpierw filtr możliwe że to jedyna przyczyna radził bym też skasować ECU (zdjąc kleme minusową na co najmniej 10 minut) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klon Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 trzeba będzie sprawdzić ciśnienie paliwa czy jest prawidłowe ale najpierw filtr możliwe że to jedyna przyczyna radził bym też skasować ECU (zdjąc kleme minusową na co najmniej 10 minut) dzięki za radę tak zrobię wymienię filtr z tego co mówił mechanik ciśnienie paliwa jest wyższe o prawie dwa razy nie pamiętam ile dokładnie wynosiło, miejmy nadziej że to filtr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 wtrysk jedno punktowy powinien mieć w okolicy 1bara zaś wtrysk wielopunktowy od 2,5 do 3 bar zalezy od obciązenia silnika jeśli jest wyzsze np w okolicy 4bar to bedzie ci zalewać autko i też będzie mół a jaki jest układ wtryskowy u ciebie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klon Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 wtrysk jedno punktowy powinien mieć w okolicy 1bara zaś wtrysk wielopunktowy od 2,5 do 3 bar zalezy od obciązenia silnika jeśli jest wyzsze np w okolicy 4bar to bedzie ci zalewać autko i też będzie mół a jaki jest układ wtryskowy u ciebie ?? mechanik mówił że ma jeden wtrysk jak mu zadałem pytanie czy wtryski sa ok, sory ja się nie znam ale to też ma wpływ na lpg że muli? i spadaja obroty jak jest zimny gdy dojeżdzam do skrzyzowania [ Dodano: Pią 07 Mar, 2008 16:37 ] kurde dopiero w poniedziałek będę miał filtr nie maja na miejscu :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 zapodaj foty spod maski, masz LPG na mikserze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.