Gość blank Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Witam. Mam taki problem. Po wymianie wałka ssącego na wałek z wersji GT auto faluje obrotami. Na benzynie i na gazie, z tym że na gazie osiąga niższe obroty niż na Pb. Obroty falują między 800 a 500. Coś jest nie tak:/. Przed zmianą wałka tego nie było, rozrząd jest dobrze złożony bo ładnie się wkręca samochód, natomiast na jałowym biegu, to lekka tragedia... Wykluczam od razu świece bo są nowe i przepływomierz bo jest czysty. Mogę liczyć na jakieś sugestie z Waszej strony? Od razu z góry bardzo dziękuję... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Blady Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 A krzywki były równo wytarte ? Chyba nie :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blank Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 a to moze byc powod? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 blank, oczywiscie... stąd zakłada sie parami: wałek + popychacze. (o ile tak jest w nissanie, skoro było w fordzie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 albo wytarte krzywki albo nie fachowo zamonotwane - tzn przeskoczył rozrząd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blank Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Juz mnie zaczyna wkur....c ten samochod, teraz mi sie miska olejowa poci. Da rade to jakos doszczelnic bez wylewania oleju? bo dopiero co wymienialem olej. Jesli tak dalej pojdzie to pewnie na lato ta suka bedzie do kupienia ode mnie;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 spuść olej w czystą bańkę i z powrotem go wlejesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarciu1111 Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 na początek sprawdz wszystko co odkrecaleś czy czasem cegos nie pominoleś to raczej obiaw krokowca sprawdz zaplon bo na pewno ruszałes aparat wytarte krzywki raczej nie powoduja falowania obrotów mialem kiedys wytarty wałek to delikatnie to kulal sobie na wolnych obrotach tak jak by na 3 chodzil ale pracował rowno znaczy predkość obrotowa mial ok. przepustnice rozrzad jak by nawet przeskoczyl czy pomylil bys sie to sa innne obiawy szarpie ciezko sie wkreca ale wolne obroty ma raczej ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.