calusek Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Pojawił mi sie taki dziwny objaw jak ruszam to słyszę takie "łoooł łoooł łoooł" i przyśpieszając częstotliwość się zwieksza "łooł łooł łooł" i dalej "łoł łoł łoł", po wciśnięciu sprzęgła dalej jest to samo. W kabinie słychać jakby z prawej strony ale w kabinie to zawsze jakoś dziwnie się dzwięki rozchodzą. Jak ktoś jedzie ze mną to mówi że słyszy z lewej strony? I zauważyłem, że hałas w kabinie się zwieksza wraz z przejechanymi kilometrami czyli z każdym kilometrem jest głośniej. Co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bomber Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Sprawdź,czy nie masz jakiegoś kamyka między klockiem hamulcowym,a tarczą. [ Dodano: Sob 08 Mar, 2008 23:19 ] Sprawdź też opony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 łożysko napier... jak sie rozgrzeje jest głośniej ... rzadko sie same psują ale sie zdarza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Ty idź i najpierw zobacz czy masz koła dokręcone. Może zmieniałeś na letnie i nie dokręciłeś (albo majster), albo ktoś próbował wejść w ich posiadanie i nie zdążył, a popuścił nakrętki!!! Takie rzeczy się zdarzają! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calusek Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Koła są dokręcone. Sprawdziłem. Opony są dobra przekładałem i cały czas to samo. Jest za późno jutro sprawdzę zaciski i hamulce, może to kamyczek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 sprawdzę zaciski i hamulce, może to kamyczek. Sprawdź też osłony metalowe tarcz hamulcowych, ktoś przy wymianie kół mógł wygiąć. PS. nazwę tematu lekko zmodyfikowałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość W@sio Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Sprawdź czy masz luzy na kole... najprawdopodobniej łożysko ci się rozpadło i zaczyna hałasować, dwa tygodnie temu miałem ten sam problem, ale z lewej strony... początkowo myślałem, że coś gdzieś w okolicy koła trze o oponę, ale po podniesieniu auta wszystko stało się jasne... aha jesli okaże się, że to łożysko, to lepiej nie jeździj za dużo bo ci się jeszcze piasta do tego roz.....li... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calusek Opublikowano 10 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Okazało się, jak pisał PMW i W@sio, że to łożysko piasty daje taki dźwięk i to z lewej strony i jak pisałem w kabinie samemu to ciężko zlokalizować skąd słychać dźwięki. Dzięki wszystkim za pomoc. Teraz wymiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AnoniM Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Czesc. Teraz ja porusze temat "dziwnych" dzwiekow od frontu... U mnie cos sie telepie jesli jade na luzie, przy jakichkolwiek nierownosciach. Zeby bylo dziwniej "telepie" sie TYLKO na luzie, przy hamowaniu oraz przy dodawaniu gazu jest cisza :029: . Okazalo sie po odkreceniu kola ze tarcza hamulcowa jest zupelnie luzna i trzyma sie tylko na szpilkach od kol - czy to jest normalny sposob montazu, czy tarcze sie jakos przykreca na stale? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calusek Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Tarcza nie jest przykręca trzyma się jak u Ciebie, tylko na szpilkach, dociska się ją przy przykręceniu koła. Ale jest dość mocno osadzona ostatnio ściągałem to nieźle się namęczyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AnoniM Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 U mnie niestety jest naprawde luzna, w rekach moge ja ruszac, wiec cos nie jest tak - "telepie" sie w czasie jazdy niesamowicie. Czy jest jakas mozliwoesc jej mocniejszego zainstalowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość metaX Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 gólnie jak hamuje to strasznie piszczy to wiem ze klpcki do wymiany a jak czasem dłużej hamuje to słyhać takie szorowanie jakby kartonem po betonie i zaraz po zatrzymaniu słychac takie mechaniczne buczenie (to możliwe ze ABS siada? czy nie?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość W@sio Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 w sumie u mnie ABS czasem świrował gdy miałem tylne klocki do wymiany.... ale po wymianie wszystko jest okay... może u Ciebie jest podobnie ale z przednimi... sprawdź co się będzie działo po wymianie klocków, a to takie buczenie i odgłos tarcia czegoś o asfalt to może być pompa ABS'u, która się uruchamia, choć nie potrzeba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calusek Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 I przed wymianą klocków to sprawdź tarcze i najlepiej ją przetocz. [ Dodano: Czw 13 Mar, 2008 16:34 ] U mnie niestety jest naprawde luzna, w rekach moge ja ruszac, wiec cos nie jest tak - "telepie" sie w czasie jazdy niesamowicie. Czy jest jakas mozliwoesc jej mocniejszego zainstalowania? Nie ma możliwości mocniejszego zainstalowania. Śruby mocujące koło powinny ją docisnąć i to wystarcza. Może to coś innego siadło, a jak się ma łożysko piasty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość metaX Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 tym razem mam problem bo cały czas dochodzi do mnie zkrzypienie takie z przedniego lewego koła, tak jakby ocierała się guma o coś, dzieje się to w momencie jak jade po nierównościach a biorąc pod uwagęstan naszych dróg to całyczas słysze ten dźwięk jak radio jest na OFF druga sprawa to że jak mam przebyta dłuższą trasę to czasami coś zacxzyna mi piszczeć pod maska i nie jest to zależne od obrotów ani od prędkości i na pewno nie jest to przeciąg przez niedomkniętą szybę... :] ktoś miał podobne problemosy???albo może ktoś wie co to może byc???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BUZU Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 mataX jeśli chodzi o skrzypienie to może być wahacz górny, jest to przypadłość naszych autek w większości przypadków się sprawdza. Jeśli chodzi o piski to musisz „nadstawić ucha pod maskę” może alternator się już odzywa, zdejmij pasek i rozejrzyj się czy cos niema luzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MefKM Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 wsumie to juz ten temat poruszałem na kilku roznych postach, ale nie było odpowiedzi, wiec i tutaj moze znajdzie sie ktos kto mial podobny problem - a mianowicie strasznie gwizdze mi w aucie - teraz to juz zaczyna przy predkosci 60, a przy 80 jest juz mocno drazniace, przy predkosci ponad 100 robi sie wrazenie jakbym same dziury mial w aucie - co to moze byc. auto nie bylo bite, drzwi ładnie dolegaja, nigdzie po deszczu woda nie stoi - w micrach był problem z przednia szyba i po ponownym wstawieniu problem gwizdow powietrza znikał - czy moze ktos mi podsunac pomysl jak zlokalizowac miejsce gwizdow. wczesniej myslalem ze to od drzwi pasazera, ale teraz to juz sam nie wiem, dziek rozchodzi sie po calym aucie i teraz mam wrazenie, ze dobiega z kokpitu - czy jest mozliwe, ze przy wymianie mechanior zle zalozyl mi filtr kabinowy (przyznam, ze jak cos popada to mocno szyby paruja i pomaga tylko klima) - moze wogole go mi nie wymienil, albo go nie ma?? gdzie dokładnie zjaduje sie rurka ze skraplacza klimatyzacji - podobno ona tez moze dawac takie dziwne dzwieki. zastanawialem sie zeby wyeliminowac drzwi moze okleic je wokol jakas tasma - jaka byscie polecili, zeby nie spieprzyc lakieru - moze ta zolta budowlana jest papierowa i ma malo kleju, tylko czy powietrze jej nie zmiecie. zastanawialem sie tez zeby ofoliowac cały przod - ale oczywiscie tylko na krotka chwile, wtedy moze moglbym wyeliminowac silnik. jak sprawdzic szybe przednia - czy jest mozliwosc np karcherem - czy na tyle widoczna bedzie taka szczelina?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 MefKM, za pisanie tego samego w 2 tematach jest WARN (http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=521941&sid=bb5c37f3aad9678831e21ee84437015a#521941) gdzie dokładnie zjaduje sie rurka ze skraplacza klimatyzacji - podobno ona tez moze dawac takie dziwne dzwieki. szukajka - nie ten temat i w dodatku o P11 a nie o P11.144. Może t oten spojler na dole dźwięki ci wydaje - nie masz go przymocowanego i się ugina pod naporem wiatru i on może dzwięki wydawać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Witam ! Pozwolę sobie skorzystać z tego tematu i zapytać o górny wachacz. Chodzi mi o to jaki kupić, czy firma 555 jest coś warta czy lepiej zainwestować w coś innego. Może ktoś kto ma doświadczenie w tej kwestii coś mi podpowie. Z góry dziękuję! Swoją drogą te stuki w zawieszeniu to tragedia, a najlepsze jest to, że żaden z mechaników, których odwiedziłem nie potrafił zlokalizować tych stuków, dzięki czemu będę miał całe nowe zawieszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 555 lub lemforder - bardzo dużo postów na temat górnych wachaczy, podobno najlepsze. Na 555 uważaj bo podobno są podróbki.Ale przed założeniem od razu przesmaruj tuleje żebyś za 2 tygodnie nie robił tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Bardzo dziękuję za tak szybką odpowiedź. Zastanawiam się jeszcze czy kupić na allegro czy lepiej w sklepie, jak odróżnić podróby od oryginału. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jacko41 Opublikowano 11 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2008 Po zmianie kół z zimowych na letnie,podczas jazdy pojawił sie chałas,coś jak buczenie połącone z wyciem;najmocniej słyszalne przy 80km/h.Do tego delikatne wibracje w podłodze pasażera z przodu po prawej.Podjechałem do mechanika i ten stwierdził że jest zużyte łożysko prawego przedniego koła :/ Kupiłem nowe japońskie,kompletny zestaw 180zł Założone niedawno i jak na razie cisza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.